گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

بجنب دختر سریع باش

یارحمان 

به جایی رسیدم که وقتی خودمو از دور می بینم 

تعجب می کنم میگم وای چقدر تو غریبه ای برای من فاطمه ... ! 

زود رنج 

حساس 

منزوی 

سریع واکنش تند نشون میدم 

به هیچ وجه انعطاف پذیر 

بغض مداوم که یه روزایی اصلا نیست و برعکس یه روزایی تشدید میشه 

انتقام جو 

لجباز 

از دوستانش نه خبر میگیره و نه خبری میده 

میخنده اما الکی 

گریه می کنه اما راستی 

غرور 

تلفن جواب نمیده 

پیام ها رو دوست نداره بخونه 

جواب ها رو به زور میده 

خودخواه 

جنگجو 

عصبی 

سرش همش تو گوشیه فقط برای اینکه ذهنش رو منحرف کنه از دنیای حال و آینده 

خسته 

بدبین 

بی معرفت 

بی ذوق 

افسرده 

و... 

هزارتا اخلاق بد دیگه که دچارش شدم 

 

 

 

 

+نازی میدونم اینو میخونی ، پس بدون من یه آدم دیگه م خیلی ترسناکه 

و امیدوارم بتونم خودمو بازسازی کنم 

 

 

۲ نظر
BooM BooM
۰۸ بهمن ۰۲:۲۷

چرا؟

پاسخ :

به دلیل اتفافاتی که بوجود اومده 
BooM BooM
۱۲ بهمن ۰۵:۵۸

امیدوارم همه چی درست بشه و اتفاق های خوب همه تلخی ها و رنج ها رو از بین ببره :)

پاسخ :

دعا کنید برام ، خیلی محتاجم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان