گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

تظاهر

یا رحمان 

من یه آدم زود رنجم و آرام و البته خسته ... 

من یک فاطمه ی خسته م این روزا تا یک فاطمه ی خوشحال 

حالم از این روزا داره بهم میخوره اما مجبورم به اظهار خوب بودن ... 

من جایی باختم که فکرکردم دارم به آرزوهام میرسم ... 

من خیلی وقته صبر کردم و خسته شدم 

اما انگار باز هم باید صبور باشم 

و تنها تو خدای مهربان من از دل ها و رفتار ها و قصد های آگاهی 

و دلم فقط به بودن خودت گرم میشود از سردی این روزها 

موقعه ظرف شدن بهت گفتم پناه من فقط خودتی خدا 

و تا ابد امید یعنی تو 

 

 

 

خسته م خیلی ، تاجایی که فقط دوست دارم تنهایی قدم بزنم تو این هوا سرد و مداوم فکرکنم 

نکنه افسرده م ؟ 

#یاعلی 

۳ نظر
BooM BooM
۲۱ بهمن ۲۱:۱۳

اون جمله من جایی باختم که فک کردم به آرزوهام رسیدم برام کلی سوال داره؟؟؟

 

همه به نوعی صبوری میکنند؛ من عجول هم مجبور به صبوری هستم.

نمی‌دونم مشکلتون کجاست نمی‌دونم وی میخواستین که اونطور نیست اما زندگی که تموم نشده! لطفا یه فاطمه خوب باشید اول برای خودتون دوم برای همسرتون و سوم برای هر سه خانوادتون. مهم نیست دنیا چطوره مهم از نظر من اینه که چطور مدیریتش کنیم. کنترل احساسات و روحیاتمون خیلی مهمه که تحت عنوان هوش هیجانی قرار میگیره. هرکی ای کیو بیشتری داشت بیشتر خودش رو کنترل کرد و به مطلوبش رسید. درگیرم که بتونم روزی به کنترل احساسام برسم.

پاسخ :

شاید یه روز درموردش نوشتم 
آره ، هرکسی به نوعی داره صبوری میکنه 
سعی می کنم فاطمه ی خوبی باشم 
کنترل کنم خودمو :( 
ممنون بابت صحبت هاتون 
چوگویک ...
۲۳ بهمن ۱۶:۴۰

نبینم خسته باشی جانم

کمکی از دستم برمیاد؟

پاسخ :

دعا :(
چوگویک ...
۲۹ بهمن ۲۱:۲۳

چشممم

پاسخ :

چشمت بی بلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان