گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

این منم،خودِ خودِ خودم

من انسان منزوی ای نیستم

ولی ترجیح میدم اخر هفته ها خونه باشم

روزای تعطیل خونه باشم

وقتایی که از امتحان برگشتم فقط خونه باشم

از کلاس که برمیگردم خونه باشم

برای استراحت خونه باشم 

برنامه های تکراری تلوزیونو ببینم و تو اینترنت ول بگردم و ادای ادمایی رو در بیارم که هیچ دغدغه ای ندارن !

یکم به خواسته هام اجازه ی بروز دادن بدم 

دلم میخواد برای استراحت وقتمو تلف کنم و به حرص خوردنای بعدش فکر کنم

اصلا دلم میخواد وقتایی که خستم هیچ کس دور و برم نباشه

خودم باشم و خستگیام و کارایی که بلد نیستم برای خوش گذروندن انجام بدم

کاش به کنترل بود که میشد زمانو رو ساعت سه ی ظهر متوقف کرد

وقتی همه خوابن و فقط خودمم !

تنهایی رو دوست ندارم اما ،

دنیا داره مجبورم میکنه ... !

اصلا نمیدونم ماجرای این روزا چیه

یا زندگی داره منو گم میکنه یا من زندگیو ، یه چیزی از من گم شده که نمیدونم چیه

یه چیزی سر جاش نیست انگار

کاش ادمام یه دفترچه ی راهنما داشتن !

#نوشته کپی شده از وبلاگ |خودکاربیک|

حرف دلم بود،یعنی باخوندنش احساس خوبی پیداکردم،به طوری که الان این متن رو روی در اتاقم زدم!

#با عنوان |یکم منو بشناس| در فرصت مربوطه عکس رو میذارم!

ممنون#فاطمه(خودکاربیک)،دختر خیلی خوبی هستی،از نوشته هات پیداس،ومخصوصاً درس خون!

فقط منو و تو طبق خوندن نوشته های قبلیت یه فرق داریم،تو هنوز با وجود همه این حس ها درس خونی و

من از درسمم زدم :(

#حوصله ی خودمم ندارم،سردرگمم :(

۴۱ نظر
فاطمه (خودکار بیک)
۱۹ فروردين ۱۳:۱۷
کلی خوشحال شدم که این پستم باعث شده حتی اندکی حالت خوب شه فاطمه :)))
و
اگه فکر میکنی نمیتونی همون آدمِ  قبلی بشی، یه نسخه ی جدید از خودت شو! 

پاسخ :

حسِ من بود،چیزی که مدت ها میخواستم بگم ولی نشد،متنت انگار زندگیه منه
 
و
یعنی یکی مثل همون قبلی،بانسخه جدید! سعی می کنم
6338
۱۹ فروردين ۲۱:۵۰
سلام...
:|:|
در ضمن من باهات قهرم...

پاسخ :

سلام

حالم اصلاً خوب نیست ،من خودم باخودم قهرم توکه جای خود داری!

بهت حق میدم،نازی خودم خسته ام از حالم،دارم نابود میشم!

حسِ بی خیآلی،حسِ سردرگمی،حسِ بلاتکلیفی،حسِ بی انگیزه ای!

نزدیکم نیا،دچار این حس میشی! واگیر داره
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۰۳
ار این لحاظ نگفتم...از اینکه جواب پیام خصوصیام رو نمیدی..نمیگی چی شده...اصلا دیگه نشنوم اسمم رو صدا بزنی...:(:(

پاسخ :

کلاً گفتم بگم که حق داری!
واضح نوشته ام دیگه،حسِ پوچی،حسِ بی انگیزه ای،حسِ نرسیدن،خسته شدن!
#اینجوری نگو!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۰۷
البته اگه میخوای باهات دوست باشم،میتونم بهت یه پیشنهاد بدم اگه قبول کردی فکرام رو میکنم که برگردم به این رابطه یا نه!!!!:\\\\\

پاسخ :

چه پیشنهادی؟
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۱۲
+پیشنهاد میشود..

http://rangirangi.com/


البته اون پیشنهادی که گفتم این نیییست!!!

پاسخ :

این سایت هر روز پیاماش به ایمیلم میاد،کارم از اینجوریام گذشته!
حالم خراب تر از این حرفاس!
#از پیشنهادت تشکر!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۱۹
شروع کنی...

پاسخ :

نمی تونم،منتظر اتفاق خوب توی زندگیمم،خسته شدم از انتظارش!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۲۱
کربلا؟

پاسخ :

+هم کربلا،راه به راه دارن خبر میدن این رفته کربلا اون یکی رفته،یکی از بچه ها مدرسه داره فردا میره!
+یه مسئله ای که 1سال56روز از گذشتنش میگذره،هنوز هیچ اتفاق و تغییر خوبی حس نشده!
+درسم داره بهش لطمه میخوره!
+همش تو فکرم!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۲۴
میشه مساله رو بگی؟؟؟حداقل موضوش رو....

پاسخ :

یه مسئله ی خیلی درگیر کنندس!#موضوعش پیچیده س!
+بیشتر از درسم میترسم،لطمه داره میخوره،نازی خسته شدم دیگه،ازبس امروز گریه کردم!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۳۰
انتظار هیچ وقت کاری رو درست نمیکنه....خوبه اما کااافی نیست...
باید شروع کنی...درباره موضوع کربلا...من خودم دوست دارم برم کربلا اما احساس میکنم الان کربلا اینجاست...اینجا!!ایران..تهران...نکنه یه وقت عقب بمونیم و بشیم کوفی...نکنه عقب بمونیم و سرورمون تنها بمونه...بازم میگی کربلا میخوای؟؟امام زمان نیاز داره به یار متعهد و دانا!!همش دینی و اینا نیست...باید علمی بشیم تا بتونیم تو گروه علمی امام کمک کنیم...پس فقط کربلا خارج ایران نیست..اینجا هم هست..اینجاایی که بچه مدهبی رو فقط به چادری بودن و اینا میدونند...ما هاایی که خودمون رو منتظر میدونیم باید کاری کنیم...باید شروع کنیم..از نو!!!باید کاری نکنیم که بقیه با دیدن ما بگن نگاه کن..اینایی که با خدان همش افسرده و ملولن...ولی ما شادیم پس به گناه کردنمون ادامه بدیم...ماهایی که بودن خدا رو قبول داریم باید نشون بدیم که همیشه شادیم...ما میتونیم همه کارامون رو با خدا جلو ببیریم چون میدونیم که کسی هست که به یادمونه..چون بهش ایمان داریم...چون...
پس هنوز هم میگی نمیتونی؟؟

پاسخ :

امروز واقعاً داغونم،کلی با خدا حرف زدم!
من دلم از خودم گرفته،کاری به کسی ندارم،من سربار برای حضرت!
+کربلا اینجاس،نازی ولی دلم گرفته،اینجوری قانعم نکن!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۳۲
به نظرت با گریه کردن میتونی لطمه خوردن درست رو برطرف کنی؟
فاطمه!!بهت حق میدم..بعضی وقتا آدم درگیر میشه با خودش..بعضی وقتا نمیدونه کجاست...تو مرداب گیر میکنه اما باید تا دیر نشده خودش رو از این مرداب بیرون بکشه...
به دیدارمون تو دانشگاه فکر کن فاطمه:):):):):)

پاسخ :

به حدی تو خودم درگیرم،که حتی برای شنبه که امتحان فیزیک دارم هیچی امروز نخوندم،فقط ادای درس خوندن
در آوردم!به حدی درگیرم و حسِ تنهایی که حتی دارم آینده مو خراب می کنم!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۳۶
پس با این اوصاف بهت کمی قرآن خواندن را پیشنهاد میکنم!!!
باید هر جور شده شروع کنی...همین فردا!!!
فردا شروع کن به درس خوندن..اولش سخته و فکرت شاید درگیر بشه اما بعدش غرق خوندن میشی...
باشه؟؟؟

+قانع نمیکنم..فقط حقیقتی رو که تو بهتر از من میدونی رو برات دوباره تکرار کردم...

پاسخ :

هر روز قرآن میخونم،سرنماز از خدا کمک میخوام ولی نازی انگاری خداهم ناامید شده ازم،میگه فاطمه تلاش نمیکنی!
ولی خدا هست،صدا میشنوه و یه روزی جوابمو میده!

شروع کنم،شایدمجبورم!

+واقعیت بود،تشکر!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۳۸
یا من رفیق من لا رفیق له...
مگر بدون خدا هم کسی میتونه احساس تنهایی کنه؟؟؟جملات - رو بذار کنار...
من نمیتونم و نمیشه رو نداریم...
میشه ..تو میتونی...
تو میتونی تو میتونی تو میتونی تو میتونی تو میتونی تتو میتونی تو میتونی تو میتونی تو میتونی...

پاسخ :

عآشق این جمله ام،این اولین باره که اینقدر داغون شدم،تاحدی که هیچی آرومم نمیکنه!
هی اشکام سرازیر میشه!


من میتونم و شاید میتونم و شاید خواهم تونست!
ولی تو میتونی!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۳۹
:|
احساس میکنم رفتی...!!
به حرفایی که زدم خوب فکر کن  و اینو همیشه یادت باشه..حتی اگه ادای شاد بودن هم چند وقت در بیاری این شادی برات وتقعی تلقی میشه...شک نکن..
مواظب خودت باش
تا درودی دیگر بدرود
و
یا علی مدد:)

پاسخ :

اینجا بودم!
ادای شاد بودن درآوردم ولی دوباره غم برگشت که!
مواظب خوبی هات و تلاشت و درست باش!
علی یآرت
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۴۰
عه هستی که!!

پاسخ :

:|
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۴۲
شرمنده دیگه باید برم..فردا 2 تا آزمون دارم دوباره...
ولی بازم بدون که هیچ وقت از خدا نا امید نشو...باید دوباره بلند شی و به خدا بگی من میتونم:):)
یا حق

پاسخ :

دشمنت شرمنده،موفق باشی،تلاشت پر بار تر باد!
از خدا ناامید بشم؟
اگه میخواستم ناامید بشم که الان نبودم،ناامیدی میزنه آدمو زمین!
با امیدواری زنده ام!
خدا حالمو خوب میکنه یه روزی!شایدم یه روزی دیگه نباشم و اون روز روز خوبه منه!
حق یارت
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۴۷

آنکس که میگوید : " نمی توانی "  و " نخواهی توانست" ؛

احتمالا همان کسی است که :

از اینکه  بتوانی انجامش دهی و موفق شوی ؛

میترسد .

پاسخ :

درست!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۴۸
فاطمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این چه حرفی بود که زدی؟؟؟من برای هر چی قسم نمیخورم..اما به خداااا اگه یه بار دیگه این حرف رو تکرار کنی دیگه باهات حرف نمیزنم...

پاسخ :

بله!

باشه،نزن!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۴۹
+کدام تلاش ِ من؟:||||||

پاسخ :

هرچی باشه تو بهتر از منی!
برو فردا آزمون داری،وقتت نگیرم!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۵۲
چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/حرف نزنم؟؟؟؟؟؟

باشه..باشه...برای همیشه خداحافظ

پاسخ :

حرف نزنی من کی گفتم؟

تودیگه چرا؟
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۵۳
در ضمن تو برام مهم تر از آمونی وگرنه من این وقت شب نمیومدم وبت رو چک کنم....بببیییییییشوووووووووووووووووور....
به خودت بیا...خواهشااااااااااا.....
چرا اینجوری میکنی با خودت؟؟؟هیچ کس نمیتونی جز خود آدم به خودش کمک کنه...:|||

پاسخ :

تازه بی ادب هستما ! :|
دارم همین کار رو می کنم تلاش بر این مبناست!
نمیدونم،خودم افتادم به جون خودم برای داغون تر شدنم!
درست!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۵۵
خخخخخخخخخخ...اون بالا که گفتی نزن فکر کردم میگی حرف نزن نگو منظورت برخورد فیزیکی بوده...خخخخخخخ
یه ذره هم جدبه نداریم از ما حساب ببری...خخخخخخخخخخخ

پاسخ :

موجبات خنده شما رو فراهم کردم!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۵۶
انقدر هم نگو تو بهتر از منی تو بهتر از منی...زشششششت:):))))))

(زشت تیکه کلامه البته...)


+پس یه چیزی شده...اینگه گفتی تو "دیگه" چرا...پس یه چیزی هست و بهم نمیگی..نگووو..بااااشه..باششششههههه

پاسخ :

تو بهتر از منی!مطمئن باش!

تیکه کلام من+مرگ بر آمریکا_+احسنت_بی ادب بی تربیت!

+منظورم این بود شاید توهم میخوای تنها بذاری مثل بقیه اونایی که گفتن هستن ولی رفتن،توقع نداشتم بگی!
6338
۱۹ فروردين ۲۳:۵۷

https://www.google.com/search?q=%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86&biw=1366&bih=651&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi88pXPpbXLAhVBJJoKHVlXD_sQ_AUIBigB

پاسخ :

این چیه دقیقا؟
6338
۲۰ فروردين ۰۰:۰۲
خنده ما؟؟؟جون نازی الان یه قاچ بزرگ لبخند رو بذار تو لبات نازی شاد شه؟؟؟بخند...اینجوری نه..اینجوووری
:))))))))))))))))))

پاسخ :

خنده روی لب هستا ولی از این الکیا :|
6338
۲۰ فروردين ۰۰:۰۳
یه سوال؟؟
آیا من را به عنوان دوستت به حساب می آوری؟؟؟

پاسخ :

یه جواب!!

اگه نبودی،حرفامو بهت نمیگفتم!
6338
۲۰ فروردين ۰۰:۰۷
+خواستم اذیتت کنم...:دی
بدون همیشه به یادتم...3 بار رفتیم جمکران در طی 2 روز و اولین اسمی بودی از دوستام که بر لبانم آوردم و کربلا را خواستار شدم..اگر دعایم بالا برود:))))))))

پاسخ :

+بی ادب بی تربیت!
دوستت دارم،نازی،دعایت بالا میرود،مطمئن باش،دعای خوبا بالامیره!شاید با دعای توهم که شده کربلایی شدم!
6338
۲۰ فروردين ۰۰:۰۹
اولا
برو توآدرسه شاید یه کم دلت باز بشه...فکر کن دقیقا روبروی حرمی و سلام بده...ححتی زیارت عاشورا هم پیشنهاد میشود...
ثانیا
حتی خنده الکی هم پدیرفته میشود:):)))))))))))
ثالثا
اگه من رو داری پس نگو تنهااااااییییییییییی....شیفهم شد؟؟؟

پاسخ :

اولاً تشکر بابت تلاشی که برای خوب کردن حالم میکنی،قدر دان هستم!
ثانیاً پذیرفته شد!
ثالثاً چشم!
6338
۲۰ فروردين ۰۰:۱۰
ان شاءالله با هم یهو دیدی شدیم همسفر;);)

پاسخ :

ان شاءالله...
6338
۲۰ فروردين ۰۰:۱۳
نمیخوام برم یعنی دوووست ندارم برم اما الاناست که مادر مارا تشریف بیاورند و خفه نمایند و کن فیکون شویم....
و از انجایی که پیشگیری بهتر از درمان است ما برویم با اجازه شوما:):)


التماس دعا:)
#اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ :

از همراهی چنددقیقه ی طولانیت تشکر!
آره،پیشگیری بهتره!


+محتاجم به دعا
#اللهم الرزقنا زیارت الحسین"علیه السلام"...
سادات
۲۰ فروردين ۱۵:۵۵
ومگر به غیراز شهید میشود از بی قراری هاگفت
این حال رو داخل سال های پیش زیاد داشتم.وتنها اتفاقی که افتاد لطمه به درسم بود.بااینکه ماهرچی به شمابگیم بخیالش شو فایده ای نداره.مثل خود من که تاتهش باید برم وضربه خوردن رو تجربه کنم تاخوب بش
اما شما محکم پاشو بایستیجد ومحکم ادامه راه روقدم بردار.نگذار شیطان بتونه شمارو در درس ضعیف کنه.ماتاآخر ایستاده ایم یعنی همین.یعنی اگر کریه کردی،ناراحت شدی،خسته شدی ،شدی اشکال نداره ولی تسلیم بدبودن حالت نشو.بااینکه من شدم ولی شما نشو.
بااینکه هیچ وقت ندیدمتان وفقط از روی متن هایتان شناختماتان ولی بسیار ناراحتم از ناراحتیتان.اگر ولم کنید حرف زیاد است برای گفتن.من الان خودم هم ناراحتم از یک اتفاق شاید به ظاهر ساده.و درس نمیخوانم.تقریبا یک هفته میشه.اما بین دو نماز همة اون فکر هارو سپردم به صاحب تک تک ثانیه های زندگیم.صاحب الزمان عج
بعضی اتفاق ها از بس زیاد میشن وفکر روتو حتی میخورن ازش خسته میشی وترجیح میدی به حال خودش فکر رو رهاکنی.رهاش کن.یه وقتی فکر کم میاره و مثل آدم میشه وتبدیل به بی تفاوتی
برای حال خوب کردن پیشنهاد میکنم  روایتگری حاج حسین یکتا شلمچه نوروز94رو گوش کنیدبه علاوه رفتن کلاس معرفت انتظار؛/

پاسخ :

شهید،چه کلمه ی دوست داشتنی،محو کلمه ش میشه آدم!
منم همین جوریم تا ضربه نخورم حرف تو کلم نمیره!متاسفانه مثل خودتم!
ناراحت نباش،ناراحتی من خیالی نیست!
+منم درگیری یک اتفاق و اتفاق ها نمیذاره،به درس فکرکنم،درس خوندن،یه فکرآزاد میخواد،که فعلاً ندارم!
اگه اون اتفاق مهم باشه،نمیشه بی خیالش شد!مطمئن باش!
نمیشه بی تفاوت گذشت!
+ضمناً تشکر!
6338
۲۰ فروردين ۱۵:۵۵
سلام...
احوال شما؟؟؟
خوبی؟؟

پاسخ :

سلام،شکر!تو خوبی؟
6338
۲۰ فروردين ۱۶:۴۹
نیستم:(((
تو از دیشب بهتری؟؟

پاسخ :

شاید میشه گفت بهتر،ولی استرس!
چرا حالت بده نازی؟
سادات
۲۰ فروردين ۱۷:۲۷
مهم تاچه حد.یعنی بعدا اگر دیدی چقد از درس عقب موندى میتونی راحت از کنارش بگذری وبگی اون مسئله مهم بود وخوب که حل شد.عقب موندن درسم اشکال نداره.کاشکی میگفتید چی هست تابیشترکمکتون میکردیم.
بد نیست کة مناجات شهید چمران هم که میگن خدایاهرچی که دوست داشتم ازم گرفتی تا...میخوندید.بسی زیباست.

پاسخ :

اوهوم اینم حرفیه!خب ولی عقب بودن درسم من یعنی خرداد گند میزنم یعنی کلاً کنکورم میره رو هوا!
پس درسم درنقطه حساس قرار داره! :| متاسفانه مجبورم به خوندنش! :|
کسی نمی تونه کمک کنه جز خدا،به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد،امیدوارم هنوز!
+فردا ازمدرسه برگردم دوتا پیشنهادت گوش میدم ومیخونم،الان فیزیک نمیذاره :|
سادات
۲۰ فروردين ۱۹:۱۶
خدا میدونه کی وکجاوچه موقع باید اتفاق روبه انجام برسونه.پس چرا درگیری ذهنی؟!یا اتفاق قرارنیست بیافته چون برات خوب نیست یادیرتر باید بیفته ىابه شکلی دیگه باید بیفته.اگرچشم هات به دستاش هست این روبدون که منتظرت نمیذاره ولی نمیخواد بنده اش بد ببینه.پس کاری رومیکنع که به صلاحت هست حتی شاید از نظرتو بدترین اتفاق ممکن باشه که برات میفته امابهترین خیر درش هست.پس اگر منتظرش هستی باش ولی باکمال آرامش بسپار دست خودش وبیشتر کمتر بهش فکرکن ودرست روبخون تااگر بعدا بهت گفت فاطمة تو وظیفه ات درس خوندن بود وبه من سپردیش و من برات اون رو درست کردم اماچراتووظیفه ات رو انجام نندادی جوابی داشته باش
لطفا باعشق بخون.نه صرفا برای نمره
اگر سپردیش دست خدابدون که اگر بهش فکرکنی یعنی خدارومسخره کردی
ایناروبیشتر به خودم گفتمفالبته:/
دنیا بی ارزش ترین جاییست که براش ناراحت میشی
میسپارمت به نگاه های مهربان ،پدر مهربان 

پاسخ :

چقدر قشنگ بود حرفاتون،مخصوصاً اینجاش" باکمال آرامش بسپار دست خودش وبیشتر کمتر بهش فکرکن ودرست روبخون تااگر بعدا بهت گفت فاطمة تو وظیفه ات درس خوندن بود وبه من سپردیش و من برات اون رو درست کردم اماچراتووظیفه ات رو انجام نندادی جوابی داشته باش" یعنی گلوله ی انرژی خوب به سمت فرستادی!
و
"اگر سپردیش دست خدابدون که اگر بهش فکرکنی یعنی خدارومسخره کردی"
چقدر این قسمتاش خوب بود!
آره،دنیا که بی ارزشه،ولی یه آدمهایی و کارایی برات باارزشن
واینکه شما همون سادات خانومی دیگه؟آره؟"پدرمهربان"یعنی چی؟ آی ام خنگ :|
+نازی نازی بیا شاید سادات بتونه بهت کمک کنه!درمورد همون کار ضروری
+نازی و شما خیلی کمکم کردید،تشکر!
یآعلی مدد...
6338
۲۰ فروردين ۲۰:۱۸
استرس فیزیک؟؟
نگران همان کار ضروری که گفته بودمم..خییییلی...خیلیییی

پاسخ :

آره :|

نازی بهم فردا فرصت بده که درمورد همون کار ضروری بهت بگم 
6338
۲۰ فروردين ۲۳:۱۳
پدر مهربان رو نمیشناسی فاطمه؟؟؟؟؟؟
امام زمان...امام خوبی ها...امام ِ....

نمیدونم چی وصفش کنم...


++فاطمه راستش خودمم چند تا طرح ساغ دارم اما نیاز دارم به کسی که فتوشاپش خوب باشه و کمکم کنه...اما ایده نو هم اگه داری خیلی عالی میشه...

++من آدرس خانم سادات رو ندارم!!!اما اگه میتونی یه جوری بهشون برسون سوالم رو!!من شاید فردا دیر بیام سر بزنم بهت...چون شاید برم کتابخونه...شاااید...ولی بی خبر ندار من رو لطفا!!

فاطمه خیلیییی دییره..من باید تا یکشنبه تحویل بدم..کمـــــــــــــــــــک!!!:(:(


#برای خوب شدن حالت خدا را آرزومندم (:(:(:

موفق باشی دوستم!!!:):)

پاسخ :

پدر مهربان آخ آخ میگم خنگم :| تو هوا سیر میکنم :/ آی ام دیونه، بی سواد :|
میشناسم میشناسم
اوهوم باشه،سادات خانوم وب نداره،اومد وبم بهش میگم


#من نیز آرزو می کنم برای تو

برای امتحان فردا دعا کن،نازی شما امتحان نیم ترم ندارید احیاناً...؟ :|

سادات
۲۰ فروردين ۲۳:۲۴
ااینا همش لطف خدا بود که به زبان بیارم تاشما حالتون خوب بشه.ازخداتشکرکن .مابنده ایم.من روبسیار دعاکنید.بسیار
بعله.همون ساداتم.این هاروبیشتراز همون کلاسی که گفتم یادم گرفتم.
پدر مهربان همان پدر صالحان یعنی اباصالح هست.
پدری کهلحظه لحظه مارو نگاه میکنع وباناراحتیمون ناراحت میشه.مارو داخل بغل میگیره و به حرف هامون گوش میده.
شمو درس بخون تاپدر ازت راضی باشه باخنده ات بخنده و مقداری راضی باشه  که کسی وفادارهست وتاآخر ایستاده.
پیشنهاد میکنم که کلیپ حاج پناهیان درمورد حسن ظن به خدارو ببینید.چقد پیشنهاد دادم امروز.ببخشید.
دعام کنید حسابی تاشرمنده نشم.
نازی جون من بااون نوشتة تون که درمورد امام زمان بود کلی انرژی گرفتم.ممنون.لطفا بهشون انتقال بدید.
چه انگیزه تو انگیزه ای شد:@
شب خوش.یازهرا

پاسخ :

ممنون خدا،چه خوبههه 3تا دوست خوب دارم،|مهدیه،نازی،سادات|
ممنون سادات جونم،اوهوم بعله،فهمیدم!
اینجای صحبتت رو دوست میدارم"تاپدر ازت راضی باشه باخنده ات بخنده و مقداری راضی باشه  که کسی وفادارهست وتاآخر ایستاده."
+چشم می بینم،ولی فکرکنم دیدم،نه بابا ببخشید برای چی؟
+محتاجم آبجی،حاجت روابشی...
#نازی_سادات_پیغام داد!
#جلسه انگیزشی شد :|
شبت بخیر،زهرا"س"یارت...
فآطمہ بآنو
۲۰ فروردين ۲۳:۳۷
سادات خانوم نازی یه پیغام داره بهتون بگم،فردا بیاید بهتون بگم
6338
۲۱ فروردين ۰۰:۰۲
از دوشنبه امتحان هماهنگ شبه نهایی مون شروع میشه. ولی کلا چیزی به اسم نیم ترم نداریم..همش آمون میگرن و هر ماه کارنامه داریم!!!!


+خواهش می کنم سادات خانم...خوشحالم که خوشتون اومده(:(:

==پیشاپیش ازتون تشکر میکنم...
راستی آدرس جیمیلم اگه نیاز شد اینه:
fznkh1477@gmail.com


پاسخ :

عه،پس اینجوریه! :|

+نازی به سادات جونی میگم الان
سادات
۲۱ فروردين ۱۴:۳۷
سلام.ماه رجب مبارک.ماه بندگی و استجابت دعا.ان شاالله که داخل این ماه  عزیز حالتون روز به روز بهتربشه.بفرمائید درخدمتم!!!

پاسخ :

سلام،مباااارک من اینقدر ماه رجب و شعبان و رمضان دوست دارم که نگــــــــــــــو! ان شاءالله...الان خوبم خداروشکر...
+از 5 رجب تا نیمه شعبان 40 روزه..یعنی از 4 شنبه هفته بعد!مدرسه شون تو گروه ققنوس قراره چله مهدوی برگزار بشه...
نازی باید پوستر ش رو اماده کنه و خیییلییییی سریع !!!
مضمون پوستر هم اینجوری باید باشه که از عکس های واقعی ِ مظلومیت جهان استتفاده کنه و بگیم درسته که ما الان در رفاهیم...اما خیلیا تو جنگ و تینا به عدالت جهانی یا همون ظهور نیاز دارند....مثلا از عکس اون بچهه لب دریا استفاده کنیم توش..اما چجوری و چه طرحی باشه و از چه عکسایی استفاده کنم نمیدونه...ایده دارید...؟
+ممنون اگه کمک کنید به نازی
سادات
۲۱ فروردين ۱۶:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ** **** *** **** **** * *********** ********* *** ** **** ***** *** ****** ***** ******* ** ** **** *** ****** ***************** ** **** *** ** ***** **** ************* **** **** **** ** ** ***** ****
****  *** *** ** ****** *****
******** **** ** **** *** ****** ***** ** **** **** ******* ** *** *** ** ******** *** ***** *********** **** **** * **** **** ********** *** **** ******* **** ***** ****** *****
**** ** *** *** ****** **** **
* ******* * *** ** ***** **** **********
***** ***** **** *** *** ***** ** ** **** ***** ******
******* ** ** ** *** **** ***** **** **** ** **** **** *** ** *** ****** ** ********* **** ******* **** ** *** ***** **** **** **** ** *** *** ** *** **** ******* ** **** **** **** ****** ***** ** **** ** *** ** ** *** **** ******** ** ******* **** ***** **** ****** *** *** ********** ** *** **** ** *** ** *** **** ****** **** ****** *** ***** *** ***** ** ** ** ***** ** ********** ** *** ** ** *** ********** ** ***** **** **** ********* **** **** *** *** ** **** *** *** **** *** *** *** ** ***** ***********


پاسخ :

سادات جونی نظرت برای نازی میفرستم،تشکر از ایده ی خوبت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان