گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

تولدت مبآرک من

حسِ خوبیه روز تولدت همزمان باشه با ماه بندگی خدا
برای شروع یه سن جدید یه حسِ جدید
برای شروع سنی که خیلی وقته منتظرش هستی تا بهترین ها رو باهاش رقم بزنی
یه شروع عآلی
حسِ خوبیه خیلی، وقتی ماه بندگی خدا شروع این سن باشه
هم سنِ جدید هم حآل وهوای روحت عوض میشه
آخ که چقدر دوستت دارم خدا
#ممنون که بیادمی خدا،ممنون که دستمو گرفتی

ممنون که ته ته ته قلبم آرومه توی این ناآرامی ها
#حسِ خوبیه دارمت خدا،حسِ خوبیه نگآهم میکنی
#خیلی وقته منتظرت بودم سنِ جدید من،خوش اومدی!
میخوام باهات یه شروع خوب تجربه کنم
# 20 خرداد

۱۳ نظر
یا فاطمة الزهراء
۲۰ خرداد ۰۵:۳۵
عزیزمممم :) 
تولدت مبارک بانو
ان شا الله بهترینا برات پیش بیاد 

پاسخ :

سلآم
ممنون خواهری من(:
ان شآءالله با لطف خدا(:
ممنون از دعآی قشنگت^_^
سربازکوچولو ...
۲۰ خرداد ۱۰:۴۵

تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشی:)

شیرینییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

سلآم
همچنین سلامت باشی(:
ممنون عزیزم(:
یکی از مزیت هایی که تولدم داره اینه افتاده ماه رمضآن همه روزه هستن^_*
افطار تشریف بیارید^_^
فاطمه (خودکار بیک)
۲۰ خرداد ۱۱:۲۹
مبارک باشه الهی :)

پاسخ :

ممنون فآطمه ی عزیز(:
مهدیه
۲۰ خرداد ۱۱:۳۱
سلام خوبی چطوری ؟چه خبر ؟همش احساس میکنم امروز 1خبری هست ولی هرچی فک میکنم یادم نمیاد تو یادته ؟پس بیخیال چیه واقعا فک کردی یادم رفته نه رفیق تولدت بارک
دسسسسسست و جییییییییییییییییییییییییییییییییییغ و هورااااااااااااااااااااااا
تولدت مبارک فاطمه جونم 

پاسخ :

سلآم
یعنی چه خبری میتونه باشه بنظرت؟O_o
کنجکاو شدم!^_^
ممنون آبجی مهربون من(:
دست دست هورااااااااااااااااااااااااااااااااا^_^
دچــ ــــار
۲۰ خرداد ۱۱:۳۳
تولدتون مبارک:)
انشالله واقعا متولد بشید توی این ماه نور

پاسخ :

ممنون(:
ان شاءالله درپناه خدا(:
موفق بآشید
سربازکوچولو ...
۲۰ خرداد ۱۲:۵۱
مبارک باشه ان شاءالله همیشه عشق خدایی تو دلتون و همیشه خدا همراهتون باشه :-)

پاسخ :

ممنون خواهری^_^
دعآی قشنگت ممنون(:
بهار پاتریکیان D:
۲۰ خرداد ۱۳:۰۱
تولدت مباااااارکککک با تاخیر :)

پاسخ :

تاخیر نداره،به موقعه بود(:
ممنون عزیزم(:
♦♦ حسین ♦♦
۲۰ خرداد ۱۴:۱۲
زاد روزتون مبارک

موفق و پیروز و بهروز باشید

پاسخ :

سپآس
رفاقت به سبک شهید
۲۰ خرداد ۱۵:۱۳
تولدتون مبارک به به پس تولدتون مهمان خدا هستید
ان شالله کادوتون رو  از حضرت علی و امام حسن بگیرید
ان شالله عاقبت بخیر و خوشبخت بشید و همیشه در پناه حضرت زهرا باشید

پاسخ :

وای چه دعآهای قشنگی(:
ممنون خواهری مهربونِ من،خیلی دوست داشتنی هستی^_^
ان شآءالله...بادعآی خیر شما(:
دیوونه نقشه کش
۲۰ خرداد ۱۵:۲۴
سلام...فکر کنم تولدت باشه فکر کنم...انتظار تبریک که نداری؟؟:دی

پاسخ :

سلآم
تولدِ کیه؟o_O
مقم معظم دیوانه نقشه کش
۲۰ خرداد ۱۵:۵۴
(:(:(:(:

پاسخ :

اوه اوه اسمش ببین چی گذاشت
الهی :|
بید مجنون
۲۰ خرداد ۱۶:۳۵
سلام تولدتون مبارک طاعات قبول دعوتید

پاسخ :

سلام ممنون
مقم معظم دیوانه نقشه کش
۲۲ خرداد ۰۰:۲۷
سلام آبجی جان...تو را چه شده دختر؟؟یک روز نبودماااا...خوبی؟:|:|:|

پاسخ :

سلآم خواهر جآن...مرا هیچ دختر!!یک روز نبودی ولی ثانیه ها گذشتااا...تشکرآت به لطف خدا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان