گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

میجنگم برات

+باید بشه،من مگه چی از بقیه کم دارم! نشون میدم که منم یه ستاره ام تو دنیای خودم!

+نشون میدم که بچه  حزب اللهی ها باید مثلِ ستاره بدرخشند!

+نشون میدم که اگه شکست بخورم بازم می ایستم!

+سن18سالگی رو بهترین رقم میزنم!17سالگی بدرود!20 خرداد تولدم (:

+شروع ماه رمضآن_شروع سنِ18سالگی_چی بهتر از این!

+به کسی کاری ندارم،فقط خدا!

+میدونم تلاشمو می بینی و انجامش میدم!مطمئن بآش قول میدم!

+منم میتونم به آرزوی خودم برسم،با همراهی خدا!

+فکرای بقیه مالِ بقیه س!

+من آینده مو اونجوری میخوام و باید همونجوری واسش بجنگم!

+میجنگم برات!

+ممنون که هستی خدای من(:

+ثآبت می کنم میتونم متفاوت باشم!

+برای خوشحآلی امام زمان_حضرت زهرا_حضرت آقا

+برای خوشحآلی مآمآن و بابا

+قرآن یآدمان باشدحتی10آیه (:

#یآعلی مدد...

۱۵ نظر
محمد * شـــــــــورگشتی *
۱۹ خرداد ۰۱:۲۷
موفق باشین.
تولدتونم مبارک.
ماه رمضان خوبی داشته باشین.
آره میشه در شبای قدر بهترین آینده رو رقم زد...

پاسخ :

ممنون
شماهم موفق باشید،ماه رمضآن خوبی داشته باشید
میشه باهمراهی خداهمه چی میشه!
Fatemeh シ.
۱۹ خرداد ۰۴:۵۱
این حست خیلی خوبه :)
ولی یه پیشنهاد خواهرانه
اسمشو بذار تلاش
نه جنگ
جنگ همیشه یه بار روانی شکست هم به همراه داره
یه سرش برده یه سرش باخت
ولی تلاش کردن نه
تلاش شکستی متحمل نمیشه
همش یه حرکت رو به جلوعه :)

پاسخ :

تلاش هم که میکنی یه جا نتیجه خوب نمیده برعکس میشه نمیشه ینی اسمش گذاشت شکست؟!
مفهوم یکیه وقتی بحث رسیدن باشه(:
دوحالت نداره
تو که ریاضی میخونی بهتر میدونی دیگه!
احتمال
یا رسیدن یا نرسیدن
حد وسط نداریم!
ممنون از پیشنهآدت(:
موفق بآشی(:
Fatemeh シ.
۱۹ خرداد ۰۴:۵۲
راستی تولدت مبارک :)
امیدوارم 18 سالگی برات با کلی اتفاقای خوب همراه باشه :)

پاسخ :

ممنون(:
ان شاءالله(:
دییوونه نقشه کش
۱۹ خرداد ۱۱:۲۰
سلووووووووووووووم....نازی جون هستم...اسم قدیمیمه:دی
تولدت مبااااااارک...هووووووووووووو....صد سال به این سالهاااااااا....هووووووووو.....
جیییییییییییغ...(به مناسبت تولدت)(چشمک)

#جدای ِ از شوخی...امیدوارم زیر سایه ائمه همیشه موفق باشه و سرت بالا باشه(:(:(::*

پاسخ :

سلآااااااااااام،نآزی خانوم من خوبه؟
تشکرآت(:
+باتوکل به خدا فردا وارد18سالگی میشویم و رقم میخورد آینده  ی من!
+جیغ دست هوراااااااااا(:


#من نیز آرزوی بهترین ها رو برات دارم دکترنآزی(:
منتظر درخشیدنت هستم(:
نـــای دل
۱۹ خرداد ۱۱:۲۶
موفق باشید..

مبارک ان شاالله...

پاسخ :

سپآس

Fatemeh シ.
۱۹ خرداد ۱۱:۴۷
اتفاقا به خاطر همین میگم بگو تلاش
تلاش نرسیدن نداره
تو هر لحظه ی تلاشت داری به چیزهای بیشترو بیشتری میرسی
فقط باید زاویه دیدتو نسبت به همه چیز عوض کنی
مشکل از اون جایی شروع میشه ک ما رسیدنو فقط به اون نتیجه ی اخر محدود می کنیم
وقتی تو یه جاده قدم میذاری و حرکت می‌کنی، در هر لحظه رسیدی ، از جایی که بودی
به جایی که هستی
مسلما هر هدف والایی مسیری داره ک حتی گاهی ارزشمند تر از خود هدفه
به رسیدن تو‌هر لحظه فک کن
و اون وقت به جایی میرسی ک باید
به نظرم تا رسیدن تو‌مسیر اتفاق نیوفته
رسیدن به هدف هم اتفاق نمیوفته
:)

پاسخ :

فکر قشنگیه ممنون
دیوونه نقشه کش
۱۹ خرداد ۱۳:۱۲
مرررسی...از احوال پرسیای شما...هی میگم زوده برای رفتن به سن هجده سالگیتاااا...پس فرداعه!!!(؛(؛(؛

فاطمه خانم صحیح میفرمایند...تلاش کن برای جنگ...نه جنگ برای تلاش :دی
جمله سنگین بود صلوااااااات(:(:(:

پاسخ :

آره،دیدی چقدر زود اومد یهو!
ولی دوستش دارم میخوام باهاش یکم تغییر کنم و خودمو بهتر پیدا کنم!
نآزی خوبه که هستی دوستت دارم واقعاً(:
اممم احسآس میکنم یکم یه چیزای فهمیدم جمله ت سنگین بود :/
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم(:
سادات
۱۹ خرداد ۱۴:۲۹
سلام
تبریک میگم ما عزیز ومبارک رو.
پیشاپیش تبریک میگم تولدت رو.
چقد قشنگه برخورد روز تولدت با روزهای بندگی خدا 
یک جمله همیشه یادت باشه
+اوماند پای امام زمان خویش/کانال کمیل/
+توچه میکنی ای دل،میمانی؟!یامیروی؟؟
+دعابفرمایید:@
ان شالله بعد کنکور دوباره میام.

پاسخ :

سلآاام(:
تبریک تبریک تبریک(:
تشکرآت سآدات(:
چقدر خوشحآل شدم دوباره سرزدی(:
آره،خیلی خوبه،حسِ قشنگیه(:
+جمله ت عآلی بود!تاثیرگذار و قشنگ
می مآنم(:
+حآجت روابشی
منتظرت هستم(:
یآعلی
سربازکوچولو ...
۱۹ خرداد ۱۴:۵۹

 خیلیییییییییییییییی عالی بود.

ان شاالله پیش حضرت زهرا رو سفید باشی همیشه.

تولدتم مبارررررررررررررررررررررررک:)

پاسخ :

ممنون خواهری(:
ان شآءالله(:
ممنون عزیزم
دیوونه نقشه کش
۱۹ خرداد ۲۱:۰۶
بابا احساسی حرف نزن این مهدیه میاد حسودی میکنه جیغ میزنه هم رو نابود میکنه هااااااااا
خخخخخخخخخخ(:(:(:

++چه قدر خوبه کد نمیخواد رای ثبت نظر:دی

پاسخ :

اوه راست میگی الآن میاد داغونم میکنه خخخ(:
عآشقِ دوتا آبجیای گلم هستم(:


+بله چقدر خوب(:
مهدیه
۲۰ خرداد ۱۱:۲۶
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
فاطمه ......فاطمه ....یعنی فقط بدو برو ؟
فاطمه ............جیییییییییییییییییییییییییییییغ.
آخییییییییییییییییش یه دقه نفس بکشم ....خخخخخخخ
فاطمه خیلی لوسی ......واقعا که ....دیگه دوستت ندارم .
حالا من جییییییییییییغ میزنم و حسودم دیگه .....بزنم لهت کنم دیوووووووونه .....نازی جلوی منو نگیر برم خفه اش کنم
 من چهار روز نبودم هاااااااا.....بزنم جفتتون رو با آسفالت یکی کنم
اصلا جفتتون رو خفه میکنم ....وایسا آبجیمو صداکنم ....تازه الان چسبیده به خودم ...خخخخخ
راستی سیلام خوفید ؟
چه خفرا ؟
عجب نازی خانوم افتخار دادن تشریف آوردن....خیلی خوش اومدم خودم ...چیه انتظار داشتی بگم نازی خانوم خوش اومدی ....نه خیرشم پرووو میشی ....خخخخ
خوب میرم برا یه ججججججججججججججججججججججججیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کجا بودی نازی خانوم ...دلم برات تنگیده بود ...خوش حال شدم اومدی ....حالا این دفعه میبخشمت ...من چقدر مهرفونم ...خخخخ
ولی حساب شما رو میرسم فاطمه خانوم
نازی میگما من تابسون  بیکارم بیا دوتاییی نقشه بریزیم فاطمه رو نابودش کنیم...خخخخخخ
خوب راس میگم دیگه ....من هر وقت اومدم با فاطمه حرف بزنم یه مشکلی پیش اومدم ...منم دیگه بدتر اعصابم خورد میشد تا یه ساعت گررریه میکردم
الانم میدونم من بگم بیاییم حرف بزنیم حتما این فاطمه خانوم دوباره خواب میمونن ....جیییییییییییییییغ
کلا همیشه هم منه بدبخت باید بگم بیایید حرف بزنیم ...خو چیکار کنم تنهام ...هی.والا منم اگه یه دوست واقعی داشتم که اصلا نت نمیومدم. فاطمه که کلا چیزی به نام احساس نداره ؟والا همش من باید سراغشو بگیرم
راستی نماز و روزهاتون قبول باشه فاطمه خانوم و نازی جون....التماس دعا
فاطمه الان گوشیمم باطریش خراب شده ...باد کرده ...خخخخخ
حوصله ام سر میره دیگه ..تازه الان یه ماهی میشد که گوشیم دست مامانم بود به خاطر امتحان ها ...دیروز گوشو که گرفتم ..فهمیدم خراب شده ...یعنی داغون شدم ..بازم خدا رو شکر که تو هستی.
فاطمه تو رو خدا یه کاری کن یه روز با هم حرف بزنیم ...شاید الان بگی من دیووونه ام ...خوب چی کار کنم من هیچ کس رو ندارم ..تازه من همیشه همه ی حرف هامو به تو میزنم ..خودت میدونی چرا ؟
تازه دلمم برات تنگ شده ...همیشه من میام نظر میزارم تو هم جواب میدی ...خودتم میدونی خیلی از حرف هامو تو نظرات نمیتونم بهت بگم ...دیگه اصرار نمیکنم دوست داشتی حرف بزنیم بهم خبر بده.
راستی فاطمه اگه تو اینستا گرام پیج داری لطف کن آدرسشو برام بفرست تا اگه یه روزی گوشیم درست شد ...حداقل اونجا راحت تر میشه باهات حرف بزنم .

فاطمه و نازی اگه حرفی زدم فقط شوخی بود وبس دل من به همین خوشه که بیام با شما دو تا کل  کل کنم .عاشقتونم
یا علی ...
 
 
 
 




پاسخ :

جیغ دست هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سلآاااااااااااام عشقِ من(:
خوبی؟چه خبرا؟
ووااااااااااااااااااااااای ممنون عزیزدلِ آبجی^__^
آهای میخوای منو نابود کنی عاقا من جوونم به جونیم رحم کن!
میگم عمو بیادااا عمووو :|
اممم من تلگرام نازی دارم شماره ت بده یه گروه بزنیم باهمدیگه تلگرام حرف بزنیم اگرم نآزی گفت نه که منوخودت
باهم حرف میزنیم اینم بگم که من با تلگرام مادر گرامی میاام^_^
آره،منم دلم تنگ شده:(
اممم به من میگی احساس نداره؟ :(
من اینقدر فوران احساسم نیگا دارم میترکم خخخخخ(:
عشقِ من اینستا ندارم :|
من حرفات جدی گرفتم خخخ(:
عآشقتم خواهری بامعرفت خودمی^_^
علی یآرت
دیوونه نقشه کش
۲۰ خرداد ۱۵:۰۹
سلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم مهدیه....
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
نفری یکی به جاتون جیغ زدم خوبه(:(:من اول گفتم حسودی و فاطمه هم تایید کرد:دی الفرااااااار

ممنون ما خوبیم...تو خوبی مهدیه گلی؟؟
عاقا منم میخوام خووووووب...دِهه!!یه ساعت بگید منم بیام...البته اگه مزاحم لحظات عاشقانه و عارفانه شما دو کفتر عاشق نیستمااااا
فاطمه؟؟؟؟اگه نازی گفت نه؟؟؟خجالت نمیکشی؟؟اگه نمیخوای من بیام تو گروهتون چرا مغلته میکنی خب؟؟؟ایییییییییییییییشششششششش...زششششششتتتتتت!!کچل...
نظر خوبیه مهدیه گلی!!اسمم منم که دیوونه نقشه کشه...استاد نقشه کشی...اصلا ادرس وبلاگم رو بدم بیا اونجا نقشه بکشیم اینجا پیاده کنیم نظرت؟؟ :دی!!
راستی میخوام اسمم رو به "مقام معظم دیوونه نقشه کش" تغییر بدم...نظرتون؟؟؟:دی

منم دلم برات تنگ شده بود زشت ِ من:دی...امتحانا خوب بود؟؟؟رشتت چیه راستی؟؟

فدا مدا...
التماس دعا(:(:

پاسخ :

سلآآآآآآآآآآآآآم نآزی جون^_^
دمت گرم جیغ زدی به جای من :دی
آره راست میگه اول خودش گفتاااااااااااااااااااااااااا :|
باشه بابا حالا چرا میزنی من گفتم شاید درس میخونی خخخ :/
لحظات عآشقانه  ت رو با کتاب بهم نزنیم خخخ(:
عه پس نآزی هم موافقه حله!
بی ادب کچل خودتــــــــــــــــــــــــــــــــی!مو دارم این هواااا(:
آی آی بی ادبا نقشه کشی :|
گناه دارماااااا(:
برو بابا چه خودشو بزرگ میکنه بی ادب خجالت نمیکشه میگم نوپو بیاد بگیردتااااااا:|
قربون شمآ(:
حآجت روا بشی(:
مقم معظم دیوانه نقشه کش
۲۰ خرداد ۱۵:۵۳
خخخ..درس؟؟من که هنوز آمارم رو نخوندم..آماری که این هوااااا هیچی بلد نیستم و سرکلاسش نبودم...الاناست که بیام تلگرام:دی

پاسخ :

برو بچه منو از آمار میترسونی!
برو هرکی ندونه من میدونم انیشتنی هستی برای خودت(:
منتظر درخشیدنت هستم^_^
مقم معظم دیوانه نقشه کش
۲۰ خرداد ۱۶:۰۴
میام میزنمتااااااا
میگم کلا ترم دومش رو پیچوندم...نبودم سر کلاسش..به جز دو جلسه اخر که خواسته براکت درس بده که مربوط به ریاضیمون بوده:|:|که اونم همش با بچه ها حرف میزدیم..والا...
بلی بلی منتظر درخشیدنم باش...اونجا حسابت رو میرسم..برم یه کم خستگی در کنم یه نیم ساعت دیگه اونجام:دی

پاسخ :

خخخ :|

نآزی عصبانی میشود!
مهدیه بیاااا عاقا این الآن منو نابود میکنه!:|

مهدیه
۲۳ خرداد ۱۳:۵۴
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ خخخخخخخخ
وای خدایا من چقدر بدجنسم ....یوهاااا هااااااا .... فقط کیف میده بیایی اینجا جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ بزنی .....دیونه ام دیگه ....اصلا دوست دارم 
سلام خل وچل های محترم ...خوفید ؟!
منم خوبم ....به خودم گفتم که مطمن بشم حالم خوفه وگرنه آدم پیدا نمیشه که حال منو بپرسه ....والا 
نازی میگما آدرس وبت رو بده بریم برا فاطمه نقشه ها دارم من ...خخخخ،اینقدره خوشم میاد حرص فاطمه رو دربیارم ...خعلی حال میده ...خخخخ
آی نازی ...اصلا کی گفت بدون اجازه ی من جیییییغ بزنی ....زود تند سریع بگو 
این فاطمه که کلا بی بخاره بچمون ...حالا من و تو نباشیم که کلا نابود میشه میره عاشق میشه ....عاشقی هم که بد دردیه ...بعدشم میاد وب رو میترکونه دوتاییمون نابود میشیم ...محو میشیم در افق ....و تموم ....پایان جلسه ی دادگاه ....خخخخخ 
نازی خانوم چلا آبجی فاطمه ی منو اذیت میکنی ....هاااااان ؟
بزنم لهت کنم .....خخخخ،
اگه از من پرسیدی که رشته ام چیه باس بگم که تجربی خوندم با اجازتون ...بعله دیگه 
نازی میگما دقت کردی از وقتی وب فاطمه شلوغ شده ...اصلا به من و تو نیگا هم نمیکنه ..کمبود محبت وبی از فاطمه گرفتم ...خخخ ،بچمون جنبه نداره دیگه من و تو عمرمون رو گذاشتیم تو این وب خراب شده ی فاطمه تا آباد شد یه تشکرم نکرد .....خخخخ
نازی بدو فاطمه الان داره یه جوری نیگا میکنه ...بمونیم اینجا خفمون میکنه 
3
2
1
الفراررررررررررررررررررررررز
راستی فاطمه من شماره مو برات میزارم تو جیمیل ....بعدشم اینکه اگه میخواید بیایید تلگرام و برا من ناز کنید و حرف نزنید از همین الان بگم که کلا بیخیالش بشید چون من حوصله ی لووووس بازی ندارم ،بعدشم من پایه ی شوخی و دیووونه بازیم دیگه صلاح خویش خسروان دانند 
بعدشم من خیلی از فضای تلگرام خوشم نمیاد واتس باشیم راحت ترم ...دیگه هر جور خودتون میدونید ،فاطمه اگه اومدی تلگرام یا واتس اول از همه خودتو  معرفی کن چون من اعصاب ندارم یهویی دیدی زدم بلاک شدی ....خخخخ
بعدشم یه جوری حرف بزن منم بفهمم ...تو رو خدا باکلاس نحرف ... وای چقدر حرف زدم ...دستمم درد نکنه ....خخخخ 
جیییییییییییییییغ پایانی ....میدونم رو اعصابت راه رفتم فاطمه ...شرمنده ...بیکارم خو ....التماس دعا و یا علی ...


پاسخ :

سلآم
خوبه  من این وب زدم،شما بیاید اینجا جیغ بزنیدااا :|
به لطف خدا خوبم:) معلوم نی؟
من نمی پرسم حالت خوبه یا نه؟ عجباااا :/
نخیر،نآزی آدرس وبت ندی ها،این میاد اونجا رو خراب میکنه رو سرت :|
من اصلاً م حرصم در نمیآد بحـ بحـ چقدرم زندگی قشنگه:)
#نآزی جواب گو باش الآن میخوردت :|
+عاقا من کجآ بی بخارم،بی ادب بی تربیتo_O
+آخ آخ معلومه تجربه کردی ها؟عآشق شدی دیگه؟یس!
آره،بهش بگو هی میاد منو میزنه نآزی مهدیه!بزن لهش کن :|
3تاتفنگدار،تجربی هم هستیم 3تامون:) بحـ بحـ چه شود!
اصلاًبچه های تجربی رو عشقه،مخصوصاً منو^_^حرفم نباشه :|
دوست دارم بهتون نگاه نکنم،عاقا چشمهآی خودمه ها چی میگی؟
مگه تشکرم باید بکنم؟عه :|
o_O
از خفه کردن گذشته،زنده زنده میخورمتون :|
فرار نکن گرفتمت!هاهاها :/
اوهوم باشه،عاقا واتس آپ دوس ندارم،همون تلگرام خوبه دیگه کلاس نذار بیا! :|
اوه اوه اعصاب مصاب نداری ها :|
چه از خودشم تشکر میکنه بچه پٌرو :/
بیکار
مگه دانشجو بیکارم داریم؟ :|
#حآجت روا بشی_منم دعآکنی ها
#علی یآرت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان