گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

ذکـــر ظهورت شده ورد زبان این مآه

امشب، امشبْ نیست

 امشب، سالِ آینده ماست!

 به امید ظهور تو ... آقاجان

 بیا برایِ من و اربعینِ امسالم اگر که زحمتِتان نیست، کربلا بنویس...

#اول با خودمم_میدونی سآل عبادیت از امروز شروع شد تا شب قدر سآل بعد!

برای خوشحآلیش چیکار میکنی؟برای آمدنش؟#یه قول به خودت بده!

امام مهدى علیه السلام : لِیَعمَل کُلُّ امْرِءٍ علَى ما یُقَرَّبُ مِن مَحَبَّتِنا ؛

حدیث امام مهدى علیه السلام :هر یک از شما باید کارى کند که با آن به محبّت ما نزدیک شود .

#امشب باز یاحسین(ع) گفتم و از عشقت دم زدم آقا...خودت میدونی چه شد![کلیک]

#شب قدر داره کم کم به صبح نزدیک میشه،حآجت روابشید و عاقبت بخیر بشید

#اللهم عجل لولیک الفرج_خدا منو ازاهل بیت(ع)جدانکنه وگرنه بیچاره م#الهی آمین[کلیک]

#یآعلی مدد

۱۲ نظر
♦♦ حسین ♦♦
۰۹ تیر ۱۲:۲۳
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ :

الهی آمین
6338
۰۹ تیر ۱۳:۱۲
وای!جمکران!وای!وویی!
میخواااااااااااام....
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ :

منم میخوااااااام...
الهی آمین
ساقی ...
۰۹ تیر ۱۳:۵۴
ایشالله که بهترینها برات رقم  خورده باشه

پاسخ :

ان شآءالله،چه دعآهای قشنگی
برای همه اینجوری باشه و پُر از تقدیرات خوب
6338
۰۹ تیر ۲۱:۴۹
وای یعنی فاطمه بگم چی کارت نکنند دخی جان!!این پیشنهاات دیوونم کردند!!دیییییییییییییووونه!!!بودم دیگه الان به اوج رسیدم..ههههههههه!

پاسخ :

تو که دیونه بودی؟ نبودی :|

کدومآش دیونه ترت کرد؟ بگو درجریان باشم :|

به اوج رسیدی یا خدا بذار بیارمت پایین یه وقت نیوفتی پایین :|

[کلیک] نآزی این چی؟ -___-
6338
۰۹ تیر ۲۲:۴۰
خوبه خودمم اعتراف کردمااا!حالا هی به رخم بکش!هههههههه
امییییرم..بی تو میمیرم...اون!!
هههههه!آره الانست که بیفتم...
وایسا دان شه!:دی

پاسخ :

من به رخ کشیدم آیا ؟ :|

آخ آخ

چتر نجآت بدم خدمتتون؟

بآشه وایسادم :|
6338
۰۹ تیر ۲۲:۴۳
عاقا تو میخوای من رو بکشی امشب؟؟هههه!فعلا پیشنهاد نده اینا!!واقعا دارم خل میشماااااا...:دی

پاسخ :

من؟ اصلاً به قیافه من میاد؟ :|

چشم
6338
۰۹ تیر ۲۲:۴۵
عاقا غلط املاییام رو درست بنما دیگه!!دِهَه!!

پاسخ :

کجآس؟

بعدشم این بیان غلط املایی درست نمی نماید :|
6338
۰۹ تیر ۲۲:۴۶
درشمن اینکه دیوونم رو گفتم به رخ کشیدی!ههههههه

پاسخ :

مگه این به رخ کشیدن حساب میشه؟نه کی گفته؟کی دیده؟کی شنیده؟نوچ نوچ :دی
6338
۰۹ تیر ۲۲:۴۹
چشمت بی بلا!
شوخی کردم(:(:
خوبن!!خیلی بهتر از گوش کردن به آهنگایین که مخاطبشون ...!بی خیال(:
خب کاری باری؟؟(:

پاسخ :

مدا فدا:)
تصمیم آهنگ گوش دادن به کمترین حالت ممکن برسونم :|
چی شده؟
نه،باوا فقط خودتو بوس کن از طرف من مآچ مآچ
6338
۰۹ تیر ۲۲:۵۱
واااااای!درشمن!!هههههههههههههههههههههههههه!خوبه نگفتم در چمن..هههههههههه(=(=

پاسخ :

واقعا فازت چیه :|

بیا این است امیدان آینده مملکت :|
6338
۰۹ تیر ۲۲:۵۶
تصمیم ِ چی؟؟؟؟هووم؟؟؟
چی چیشده؟؟
حسش نیست بوس کنم!حالا بعدا..ههههههه!!
هههه!!واقعا کسی به من امید داره؟؟ههههههههه!!آینده مملکت نابود شد رفت!ههه!هنوز درس نمیخونم!!هه
عاقا بیا وبلاگ من...اینجا شکلک ندااااااااااااره!ججججججججییییییییییییغ

پاسخ :

تصمیم اینکه  آهنگ گوش دادن به کمترین حالت ممکن برسونم :|
امیدآنست موفق شوم :/
میگم با دبیر گرامی چیزی شده؟
باشه :|
آره،دیگه مملکت رفت رو هوا :/
من که گفتم نمیشه بخونی منطقی فکرکردمااا خخخ :|
باشه،هجوم می آورم
6338
۰۹ تیر ۲۳:۰۲
آهان!آورین آورین(:
چرا میخوام بخونم!اما همش خوااابم!!تازه چاق دارم میشم روز به روز!!امروز مانتوم به زور دکمه هاش بسته شد!!!هههههههههههه!ههههههه
الفرار!!هجوووم آوردند..ههه

پاسخ :

همه ماه رمضآن لاغر میشن تو برعکسی که :|

بخون بخون!

مهمون دعوت میکنی بعد الفرار بی ادب مهمون حبیب خداست :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان