گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

نه ، خیلی بی دلیل هم نه !!!

یارحمان

صدای هرج و مرج کلامات توی ذهن آدمو پرت میکنه تا اوج بیخیالی از اطراف

و

گاهی آدمو پرت میکنه تا اوج عصبانیت به اطراف

بنظرم هر دو تا رو تجربه کردم ، امروز دوباره بخاطر هجوم این فکرا عصبی شدم !!!

فکرایی که حق دارم براش عصبی بشم ، چون تمام عمرم باهاش بزرگ شدم و حالا نابود شده :(

حالا دیگه هیچ اثری ازش نیست ، باورت میشه ؟

این دو سه سال یادگرفتم دل نبندم به فکرایی که رویاش می کنم و تبدیل به خاکسترمیشه بعدش !

فهمیدم دل بستن گاهی اشتباهه محض و گاهی اوج راهه برای خوشبختی ، میدونی من حتی فکرشم نمی کردم

وارد اون موضوع اون حوزه و اون حیطه نشم ، اما نشد به همین راحتی !

به راحتی خط کشیده شد روی تموم رویاهام و من هنوز زنده م ، میفهمی ؟

هنوز دارم به زندگی ادامه میدم و وانمود می کنم همه چی روبه راهه بدون اون نرسیدن...

هنوز دارم میخندم به رویاهام و دست تکان میدم براشون و یه لبخند کش دارٍ ادامه دار...

من لحظه لحظه ی خودمو با رویاهام تصور می کردم اما حالا خالی از اوناهام :(

امروز عصبانیت هام رو خالی کردم بدون هیچ دلیلی روی سر یه آدم ، خیلی بی دلیل !!!

نه ، خیلی بی دلیل هم نه ، امروز جایی بودم که از خودم پرسیدم ، فاطمه تو کجا اینجا کجا ؟!

و

بغض عمیقی گلوم رو گرفت ، بی دلیل !!!

نه، خیلی بی دلیل هم نه :(

الآن دارم از این غم تلف میشم ، اما دم نمیزنم...

و

این یعنی #قهرمانی برای من !



+یآعلی

۱ نظر
N_blue
۱۲ مهر ۲۳:۱۵
سلام :) بهتری ؟ 
دیر واکنش نشون دادم چون نمی دونم چرا😆 ولی خواستم بگم در لحظه چک می کنم اینجا رو😉

پاسخ :

سلام
آری
ممنون🐇
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان