گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

مهـر آمدی امــــــا خدا کند واقعا مهـــری بیایی

یارحمـان

کارای زیادی مونده برای تموم شدنش اونم به دست و همت من !

والا ، تعجب نداره من هنوز نوزده سالمه و اوج تلاش برای رسیدنه به خواسته های کوچک و بزرگ *ـــــ*

البته اگه خواسته های دلِ من با حکمتِ خدای مهربآن تر از همه جور در بیاد و مترادف هم باشن نه متضاد !

صدای رعد و برق میاد صدای بارون نم نم از اوج آسمون ، خدا پنکه سقفی رو روشن کرده و فصل سرما داره میاد

مهر اومد ، یعنی ماه پر از خاطره ، ماه وصال ، ماه به اوج رسیدنه منو و "آقای عین"

هشت مهر ماه یک هزار و سیصد و نود و پنج هجری شمسی یعنی روز پیوند ما

یعنی دوسال از باهم عهدبستنمون میخواد بگذره ، یعنی دوسال از تعهد 

هفت مهر ماه هم روز آتش نشانیه روز آقای عین روز آقای آتش نشانِ من :)

دو روز مهم از مهرماه هفت و هشت 可愛いやつ のデコメ絵文字

خب ، پیشنهادتون چیه ؟ البته ماه محــــــــرمه و از جشن خبری نیست ،عزای سیدالشهدا عزای ماهاست

واینکه فقط مونده امتحان شهری گواهینامه جآنمآن تا بگیریم و ویراژ بدم در خیابان های شهـــــــــر

کلاس زبانِ سفیر هم تا چند روز دیگه ، حله ! 顔文字(///∇///) のデコメ絵文字

از اونجایی که من عاشقِ کار عکس و کلیپ درست کردن و... اینا هستم دارم میرم دنبالِ فتوشاپ

خیلی حوصله ی این کارا رو دارم خیـــــــــــــــــــــــلی !

دارم سعی می کنم زود به زود همش بنویسم تا دوباره دستام عادت کنه به نوشتن

 علت نوشتن های زیادم اینه پس بر من ببخشانید این اتفاقِ یهویی را ، باتشکر http://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_surprised.gif

+شهادت جمعی از هموطنان در اهواز ــ ایران تسلیت

+پستی در این رابطه حتما ارائه خواهد شد

+روز وشباتون پر برکت


+یآعلی



۲ نظر
N_blue
۰۲ مهر ۲۳:۰۰
تو کی رفتی رانندگی بلاااا😅😉
بالاخره نوشتی از این رابطه اندکی 😅😉
خوش بخت بشی جوون☺

پاسخ :

بله دیگه داریم راننده میشیم برای خودمون 😂
می نویسم بیشتر 
میسی جووون
کرگدنِ بنفش
۱۱ مهر ۰۸:۵۰
اااا 
دیر رسیدم
سالگرد ازدواااجتون مبااارک 
+چه شغل قشنگی داره همسرت 
+کلاس ها خوش بگذرههههه

پاسخ :

سلام کرگدن بنفش جآن
تشکرآت بابت تبریکت ^_^
+ساخته شده برای خدمت به مردمش :) و ممنون :)
+پیش به سوی دلخوشی ها
ممنون که به وبلاگم سرزدی بامعرفت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان