گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

آنـ نفس که شد عاشق اماره نخواهد شد

دلتنگی چـه واژه ی تلخیست برای من برای تو برای او

وقتی وسط کتاب خوندن،اسمت مثلِ نوار ضبط شده تکرااار میشود و من میخندمـ

ولی خنده ای از سر حسرت

حسرت اینکه کنارت بشینم و به چشمانت زل بزنمـ و بگمـ "عآشقتـــمـ "دنیآی مــــنـ

بگمـ تو قطعاً معجزه ای از طرفـ خدا برای مـنـ

بگذار آنهآ بگویند تو اِلی و بِلی و...

مهمـ من و تویم که هرگــز عشقِمآن را کم نمیکنیمـ

بگذار قهرمآنِ زندگیش یک ایده آل پولدار باشد

ولی عشق نداشتهـ باشد چه فآیده؟

بگذار داد بزنمـ نگفتنی هآیم را

بگذار بدانند تو کِی هستی؟تو چیکار کردی،تو...

اصلاً بگذار حرف هآیشآن از دور گوش هآیشآن را کَر کند

من عآشقِ توام_و تو عآشقِ من_هدف برای من الآن رسیدن به توست ای مهرِ من

تو برایم تمآم زندگی هستی

همآن کسی که میخواستم و شکلِ خودم!

تو همآن نیمه ی گمشده ی دوردست من هستی!

وهرکسی مثلِ خودش را دوست دارد

بگذار هرچه میخواند بگویند

مهم اینست من و تو تمآم نگرانی هآیمآن را به خدا سپرده ایم

وتوکل بر خدا

مگرمیشود از حآلِ دلِ من و تو بی خبر بآشد ای مهرِ من؟

۲ نظر
♦♦ حسین ♦♦
۳۰ مرداد ۰۲:۴۵
موفق باشید

پاسخ :

ممنون،همچنین
سادات
۳۱ مرداد ۱۴:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام فاطمه جون.خوبی؟!
یه چیز میگم بهت خواهشا گوش کن
***** ** *** **** ** ** ***** **** *** ********** ** *** ********* **** ***** ************ **** **** ******** *** **** *** ***** **** ****** *** **** **** ********* *** ** **** ********** ** ** ********** ***** ******* *** ******* ********* **** ***** *** ******** ****** **** ***** **** ** ****** ** *** *** ***** ******** ********* *** **** ***** ****** **** ** **** **** ***** ** *** ******* *** ******* ***** **** **** ***** ** ****** ** ****** **** *****
** *** ****** *** **** ** ****
**** *** ****** **** ***** ****** *** **** ** ** ** **** *** **** ** *** ******** **** **** ******* ****** ****
**** ** ******* ******** *** *** ***** ******* ** *** ************ **** *
******* **** *** ************ **** **** ****** ******
***** *** **** ***** ** ** *** **** **** *** **** ***** *** *** **** ***** * ** ** ***** ***** *** *** ****** ** ***** ***** ***** ***** **** ***** ******* ** ****
**** ** ** *** ****** *** ***** **** *** ** ***** **** *****
**** ****** ***** ** *****
**** ** *** ****** ****** ** **** **** ******* **** ***** ******** *****
*** ***** *** *** ********** ** ***** ****
******* ** ***** *******
*********** *******

پاسخ :

سلام سادات(:
آبجی کنکورت چه جوری دادی؟
من پزشکی نمیخوام یعنی دندانپزشکی دوست دارم
پزشکی 8 سال هست و خیلی طولانی میشه!
ببین مثلاً میخونم ولی تست خوب نمی تونم بزنم
ریاضی50% فیزیک40% عربی46% زیست50% ادبیات33% شیمی49%
وسطش چند تا غلط میاد و صحیح هامو خنثی میکنه
میتونی بگی چه جوری بخونم برای هر درس تا بتونم بهتر نتیجه بگیرم؟
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان