گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

هوای دل رنگ خدا بآشد زیباست

بازهم دوشب پیش...

بازهم دقیقاً همون موقعه که فردایش روزخاصی برایم بود آمدی

یادت هست هر وقت صدایت زدم

دلم رو آروم کردی

تا کمتر هوای تو را کند

میدانی دارم به این فکرمیکنم اگرکربلآ بروم باز مثلِ حرم شما دلتنگ دیدار میشوم

یه وقت هایی خودمو اینجوری آروم میکنم که کربلآ رفتن شاید حالمو بدتر کنه نه؟

بی قرار تر دلتنگ تر پُر از بغض

هرچه باشد شما منو بیشتر میشناسید

یآدت هست اولین بار که نگآهم به گنبدت افتاد و قسم دادم به مآدرت آخرین بار

یآدت هست قول دادی دفعه ی بعدی با...

یآدت هست قول دادم منتظر بآشم و صبرکنم و...

یآدت هست «مدیر» بفاطمه میخوند و من گنبد رانگآه میکردم و بغضی که گلومو خفه کرده بود

خآلی شدم اونجا بیشتر آرامش حس میشد...

کآش همه جای ایران اینجوری بود نه؟

کآش تهران آروم بود،کآش حال و هوای تهرآن اینقدر دلگیر و بی مزه نبود!

وقتی لبآس هایشآن و شآل هایشآن هیچ بگذریم این خودش جآی کلی حرف دارد!

خواستم بگویم

چقدر خوبه که معنویآت از هرچیزی برام مهم تره

چقدر خوبه که 12تا امام دارم یعنی 12تا دست که دستِ منو میگیره

یعنی 14 معصوم و 14نفر عشق که کمک بخوای آن هم خآلصانه می آیند

وقتی به عکس یآدگاری بهمن مآه نگآه میکنم،بغض عجیبی گلومو میگیره

ولی

بعدش میگم مگرنه اینکه بآهم حرف زدیم،مگرنه اینکه صدام رو شنیدی و حالآ دلمو آروم کردی

وگفتی عآشق جآن حواسم هست،نگرآن نبآش دخترشیعه ی ما

میدونی چقدر دوستت دارم وقتی مثلِ پدر پشتِ من ایستاده ای!

وقتی پنآه شدی برایم،وقتی درکم کردی!

آدمهآی اینجا رو بی خیآل من راه و رسم با آسمآن است

حرفِ من حرف عشق به خداست

که من که دختر هستم و 18ساله قسم میخورم به خدایش که

اگر عآشقش بآشی،عآشق واقعی!

توکل به خدایی بودنش

میرسی به راهت!

مطمئن بآش،خودم یه جآهایی غُر میزنم میآن نوشته هایم ولی

 می بینی حضورش در نوشته هایم هست!

نمآز اولِ وقت+قرآن=دنیای عاشقانه ای بساز با همین دوتا اگر وقت هیچ کار دیگه ای رو نداری

حداقل همین ها را بهترین بآش!همین نمآز میرسه تو رو به بهترین جاها که فکرش نمیکنی!

انجآم واجبات و ترک محرمآت وبعد مستجبآت:)

#چقدر خوبه که میآن این همه رنگ وارنگی ها هنوز هم دلم برای سآده ترین ها لک میزند

#چقدر خوبه که هیئت هست،این یعنی خوشبختی:)

#خدایا!شکرت که دلم فقط اولِ از هرچیزی تو را میخواهد و

 دستم به روی خودت میارم نه بنده ت!

#دلم یه زندگی میخواهد عآشقانه ی خدایی که اصل خدا بآشد و تمآم...!

#همه چیز را خدامیدهد،همه ی زندگیت مدیون او هستی:)

[شهآدت امام صادق"علیه السلام" به همه بچه هآی شیعه تسلیت میگم]

و باز جمعه و نیآمدت آقاجآن..."اللهم عجل لولیک الفرج"

بازهم میگویم خدایا!شکرت:)

در اوج بی کسی ام در خیال من هستی تویی که یارترین یار و یاوری آقا[کلیک]

#قرآن یآدمان بآشدحتی10آیه:)

#یآعلی مدد

اطہر




۱ نظر
عاطفه
۱۶ مرداد ۲۲:۴۶
سلام فاطمه ی عزیزم
ببخشید دیر شد! او نروز که پیامتو خوندم خب نگرانت شده بودم که بعد البته رفتم تو به وبلاگ اشتباهی!!!یعنی اونروز که پیامت رو خوندم احساس کردم یه حس مشترک باهات دارم... الآن خوبی رفیق؟؟
اتفاقا احساس کردم نویسنده با شخصیتی که از تو میشناسم یکی نیس ولی خب !!
ولی یه اتفاق خیلی خوبی که افتاد این بود که با وبت آشنا شدم ...چقد خوب مینویسی!!واقعا عالیه...آفرین 😉

پاسخ :

سلامـ عآطفه ی عزیزمـ
پیام من؟ کدوم؟
خوبم شکـر،توخوبی؟
حس مشترک،خوشحآل میشمـ بیشتر باهات آشنا بشم دخترجآن
ممنون،نگآه تو عآلیه
+به نازی شماره مو دادم،البته شماره ی مادرمو دادم :|
نازی دیدی از نزدیک ببوسش محــــــکم:*
خوشحآل شدم سرزدی!
#نظر تو رو از بین23تا نظر جواب دادم
#یآعلی مدد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان