گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

من ازهمآن بچگی عآشقت بودم

مثلاً یکی مثلِ من...و مثلاً یکی مثلِ تو

یکی شبیه من که کربلآ نرفته باشه و یکی مثلِ تو که رفته ای

یکی شبیه من که فقط شنیده از بهشت و یکی مثلِ تو که دیده ای

یکی شبیه من که دلتنگ است و یکی شبیه تو که دلتنگ تر هستی

یکی شبیه من که بیچاره است و یکی شبیه تو که بیچاره تر هستی

یکی شبیه من که ندیده و برایش از کربلآ میگویند

 و یکی شبیه تو که میگویی تانبینی نمیدونی چیه

یکی شبیه من که با کربلآ و گفت حرفآی تو دلش شکست

و یکی شبیه تو که میگی به من نمیدونی دیگه؟!هیچی نمیدونی...

یکی شبیه من که غصه عآلم رو میخوره که ارباب نگآهش میکنه واسه محرم و اربعین؟!

و یکی شبیه تو که نگآه ارباب رو برای خودت کردی و  عیدعآزم شدی

یکی شبیه من که شبآی قدر به آقا گفت یا میبری یا فآطمه از دست میره

و یکی شبیه تو که کربلآ رفته ای و میگویی نرفته ام

یکی شبیه من که حتی قدم زدن تو کربلآ رو حس نکرده

و یکی شبیه تو که حس کرده ای

یکی شبیه من که مداحی و سینه زنی ارباب رو کرد و کربلآ نگرفت

و یکی شبیه تو که مزد نوکریت رو گرفتی و کربلآ رفتی

یکی شبیه من که دیوانه ی این شهرکربلآست

و یکی شبیه تو که رفتی و دیوانه تر شدی

یکی شبیه من که دعوت نشده

و یکی شبیه تو که دعوت شد

یکی شبیه من که چقدر بَد میتونه باشه

و یکی شبیه تو که چقدر خوب میتونه باشه

یکی شبیه "من"

یکی شبیه "تو"

#ارباب_به نوکرت نگآه کن_آخرین سحر ماه رمضآن95

#السلام علیک یا سیدالشهداء

| کلیک | #کربلآ هم آرزوست

#بسپارید مرا دست اباعبدالله نوکری پیش حسین است که شیرین باشد

مهربان امام من سلام !

سلام می دهم و دلخوشم که فرمودید هر آنکه در دل خود یاد ماست زائر ماست

#قرآن یادمآن باشدحتی10آیه

#حآجت روا و عاقبت بخیر بشید+التمآس دعآ

#یآعلی مدد


۴ نظر
سید مهدی
۱۵ تیر ۰۵:۲۹
خیلی ثواب داشت به این مرده جان دهی..
شاید نخواستی حرمت را نشان دهی..
شاید دلت نخواسته که دعوتم کنی..
راضی نبوده ای که مرا راحتم کنی..
زوار تو به گریه و لبخند میروند..
در پیش چشم من همه دارند میروند..
سهم من از حرم گره کور میشود..
مال بقیه خرج سفر جور میشود..
سهم من از حرم فقط این عکس گنبد است..
سهم بقیه دیدن صحنین و مرقد است..
 
شاید نشد که قلب مرا هم تکان دهی..
شاید نخواستی حرمت را نشان دهی..

پاسخ :

شاید دلت نخواسته که دعوتم کنی...این یعنی درد-___-
6338
۱۶ تیر ۰۱:۱۲
اوهوم...حسِ تلخیه فاطمه):):خیلی!!
بهترین ها رقم خورده باشه ان شاءالله(:

پاسخ :

ان شآءالله...:)
6338
۱۶ تیر ۰۱:۱۸
راستی عکس این پستت عکس پروفایل لپتابمه=)))))

پاسخ :

عه :)
محمد جواد
۱۶ تیر ۱۵:۲۲
زیبا بود
#قرآن یادمآن باشدحتی10آیه


پاسخ :

نگآهتون زیباست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان