گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

با اینکه تنهایی منو تنها نمیزاری


مگه میشه خدا رو داشته باشی و غم تو دلت راه بدی!

مگه میشه نگآهت کنه و حآلت خوب نبآشه!

با خـــــــدا بآشی تمآم حس های خوب دنیآ واسه تومیشه!

اعتماد کن به خـــــــــدا بودنش

[کلیک]

به قول نآزی

#وقتی خدا خاطرات رنگی رنگی را تقدیر کرده،شاد نبودن دیوانگی ست!![کلیک]

اینکه یه جاهایی اون چیزی میشه که تو نمیخوای حکمت خداست

ما در حد این نیستیم که حکمت خدا رو تشخیص بدیم ولی بهمون نشون میده!

بهش اعتماد کن و تمآم دل نگرونی هات بسپآر به خودش،انگآر آرومی و آرامش محضی به قلبت میاد!

بهش بگو دوستش داری

یه موقعه ای میرسه که دیگهـ وقت نداری و نفس آخر و...تمآمـ...

بهش بگو خدایاشکـــــــــرت

هرحرفی بهش بگی از گلایه بآشه تا شکر و...بهت گوش میکنه[کلیک]

اصلاً حرفای من هیچی،خدا تو قرآنش به ما میگه

[لا تحزن ان الله معنا]توبه،آیه40

# Do not sad that God is with us

#قرآن یآدمان باشدحتی10آیه

#حآجت روا و عاقبت بخیر بشید+التمآس دعآ

#یآعلی مدد




۸ نظر
رنگ خدایے . . .
۱۲ تیر ۱۸:۲۰
الحمدلله علی کل حال...

پاسخ :

الحمدلله
دختــــری از تبــار فاطمه
۱۲ تیر ۱۹:۴۷
یا انیس من لا انیس له

پاسخ :

یارفیق من لارفیق له
پسر انسان
۱۲ تیر ۲۰:۱۲
خدا با ماست اگر باشیم...

پاسخ :

احسنتم
رفاقت به سبک شهید
۱۲ تیر ۲۱:۰۶
تو این روزهای اخر خیلی التماس دعا

پاسخ :

#حآجت روابشی خواهری
6338
۱۲ تیر ۲۳:۲۰
بح بح عکس(:(:(:
منم از اون خودکار آبیا دارم...هههه

پاسخ :

بح بح:)
عه من فکرکردم فقط خودم  دارم...ههه
همه ملت از اینا دارن :|
6338
۱۲ تیر ۲۳:۲۷
ههههههه(:(:

پاسخ :

^_^
6338
۱۲ تیر ۲۳:۲۸
راستی عاطفه برات پیغام گذاشته تو بخش نظراتم،خوندیش؟

پاسخ :

یس خوندمش همین چند دقیقه پیش!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان