گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

◥...أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوَّء...◣

امشبم می نویسم از عشقِ به آقا،می نویسم از دلتنگی که همیشگی

از اینکهـ همآن عآشق همیشگی خیلی وقتهـ خودِ قدیمی اش را میخواهد

ازاینکه امسآل #اعتکاف قسمت نشد،ازاینکه #مشهد دلم میخواهد

ازاینکه #کربلا میبری مرا اربعین؟

ازاینکه #قم میخواهد،#جمکران میخواهد

ازاینکه #گلزار شهدا میخواهد

خواهش می کنم کمکم کن آقا...

هوامو داشتهـ باش،نکنه از راه جدا بشم؟

نکنه دور بشم؟

نکنه نگاهتون ازم بگیرید؟

#ارباب_میشود_عآشق_راکمک کنید_تنهآیی نمی توانم :"(

دعآ کن که آقا خدایی بشم...شبیه شهدآ کربلایی بشم

میشود بخوانم حسین اربابم سلام

و شما بگویی

سلام علیک نوکر خانه من

میشود بلند بگویی که گوشهآیم بشنود آقا...؟

میشود دعآکنی خوب بشم،الان هیچی نیستم غیراز لطف خدا...

آقا...

میشود اربعین کربلا قسمتم کنی؟

اصلاً

میشود همین فردا جایی که دوست دارم رو برم؟

میشود دُرست شود و برم؟

#دلتنگ+حرفآی نگفته+گریه+اشک+بغض=غصه های تلبار شده :"(

نیاز دارم

میشود بخوانی مرا...؟

#این کلیپ نگآه کنید[کلیک]

#از امروز تا اربعین بخوان برایم"اللهم الرزقنا کربلا"

#قرآن یادمان باشدحتی10آیه+زیارت عاشورا[شب جمعه س]

#یآعلی مدد...

۸ نظر
❤منتـــظر المـهـدی❤
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۰۰
بهترین ها نصیبتون خواهر زهرایی

پاسخ :

ممنون بابت دعای زیباتون

الهی آمین


سیّد محمّد جعاوله
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۰۴
خدا خیرتان دهد
عالی

پاسخ :

ممنون بابت دعآی قشنگتون...

سپآس
نـــای دل
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۰۴
رزفکم الله زیاره الحسین ):

پاسخ :

ان شاءالله :"(
مهدیه
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۴۶



خیلی گشته بودیم،نه پلاکی نه کارتی،چیزی همراهش نبود. لباس فرم سپاه تنش بود.چیزی شبیه دکمه پیراهن در جیبش نظرم را جلب کرد. خوب که دقت کردم، دیدم یک نگین عقیق است که انگار جمله ای رویش حک شده. خاک و گل ها را پاک کردم. دیگر نیازی نبود دنبال پلاکش بگردیم. روی عقیق نوشته بود :به یاد شهیدان گمنام 


گفت: اسکله چه خبر؟ گفتم: «منتظر شماست که بروید شهید شوید.» خندید ، چند قدم جلو رفت، برگشت نگاهی کرد و دوباره رفت. جسدش را که آوردند گریه ام گرفت. گفتم : من شوخی کردم.» تو چرا شهید شدی؟! 




دنبال جسدش همه جزیره های اطراف را گشتیم . تا نزدیکی امارات هم رفتیم، پیدا نشد . خودش هم می گفت:« خوبی دریا به اینه که نشونی از آدم نمیمونه >>
التماس دعا خواهری 
یا علی ...

پاسخ :

هعی :"(

حآجت روا بشی+دعآکن برام آبجی

علی یآرت...
چشم به راهم ...
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۲۰
ان شاالله به زودی کربلا ...

پاسخ :

ان شاءالله دعآ کنید
دچــ ــــار
۱۱ ارديبهشت ۱۲:۵۶
دعای توفیق اربعین ...

پاسخ :

ممنون ازدعای خوبتون :)
آمنه هنرمند
۱۱ ارديبهشت ۲۳:۲۷
زیبا

پاسخ :

سپآس زیبا نگاه شماست (:
yasna sadat
۱۶ ارديبهشت ۱۵:۰۸
هعییی کربلاا....

پاسخ :

اللهم الرزقنا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان