گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

♡گاهی خدا را تنها به پاس خدا بودنش صدا کن♡

گاهی خدا را صدا کن♡

بی آنکه چیزی بخواهی

بی آنکه گله‌ای کنی

بی آنکه بگویی چرا...کاش...اگر...

بی آنکه تمام آنچه که نیست را به او نسبت دهی

بی آنکه حتی بخواهی مشکلت را به او بگویی

بی آنکه هعی از نداشته هایت بگویی

بی آنکه از لحظه های غمت بگویی

بی آنکه از بدی های دیگران بگویی

گآهی فقط یه لحظه به بودنش فکرکن،به لحظه لحظه بودنش در زندگیت

گاهی فقط خدا را صدا کن

او برای جنبیدن حروف نامش روی زبان تو انتظار می کشد...

گاهی خدا را تنها 

به پاس

خدا بودنش صدا کن

خدا ببخش برای تمآم لحظه هایی که بَد گذشت در صورتی که میتونستم خوب بگذرونم

ببخش بخاطر کارهایی که برای بندگیت کم انجام دادم و منت هم گذاشتم

ببخش برای تمآم بدی هایم

ببخش بخاطر لحظه ای که از یادت غافل شدم ولی همواره بیادم بودی

و

تمآم خوشی هایی که نصیبم کردی و قانع نبودم

تمآم روزهایی که حالِ دلم خوب بود ولی...

ببخش خدای من

بخاطر بنده ی بَدت،بخاطر حرفایی که زدم و ناراحتت کردم

هرچه سخت بگذره،بَد بگذره،مهّم نیست چون "خدای من" هستی و کنارمی

وترسی نیست،چون همیشه کنارمی و باید شجاع باشم مهربون من

وقتی امیدت با خداست، بگذار هر چقدر میخواهند نا امیدت کنند

#دوستت دارم خدآ[کلیک]

#قرآن یآدمان باشدحتی10آیه

#یآعلی مدد...

۹ نظر
سیّد محمّد جعاوله
۲۷ فروردين ۱۷:۱۲
متشکرم
از حس خداییتون

پاسخ :

سپآس از حضورتون
اردیبهشت ..
۲۷ فروردين ۱۷:۲۹
بسیار زیبا.موفق باشید بانو

پاسخ :

سپآس
ســـــــــــــر باز
۲۷ فروردين ۱۹:۲۳
زیبا بود...ممنون

تا نشوی مست خدا ، غم نشود از تو خدا
تا نشوی خاک درش ، در نگشاید به رضا

پاسخ :

سپآس از حضور+شعر زیباتون
علی فرهمند
۲۸ فروردين ۱۱:۳۷
خیل زیبا

شما رو دنبال میکنم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید

پاسخ :

سپآس
+تشکر،سرمیزنم!
بید مجنون
۲۸ فروردين ۱۲:۴۲
سلام  خداست با لبخندهای خوبش ..... 
عاشق بنده هاشه 
ولی ما بهش محتاج 
..... کاش یه ذره عشق رو یاد بگیرممممممممممم
ممنون تشریف آوردید... شمام به دوستانی که دنبال می شن اضافه شدید..................

پاسخ :

سلام
بله،کآش یاد بگیریم
+سپآس،ازحضورتون
مهدیه
۲۸ فروردين ۱۴:۰۷
آنقدر عاشقانه برای خُــــــدا زندگی کنیم که خدا هم عاشقانه بگوید
 وَصْطَنَعْتُکَ لِنَفْسـی
 تـورا برای خودم ساخته ام
عاشقانه های الهی چیز دیگریست...
به عشق خدا
     زندگی کن
           تا خدا هم
               به عشق تو
                    خدایی کند


پاسخ :

عآلی مهدیهـ
ههـــ ـــــ
۳۰ فروردين ۰۱:۰۷
سلام  مشهد هییییییی

پاسخ :

سلام
مشهد هعی :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان