گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

من ساکت شده

هم اکنون  بی انگیزه با آهنگی زمان رو می گذرونم[کلیک]و فردا هم باز فیزیک و شیمی :|
زنگ ورزش جای خودش رو به فیزیک داد و به اجبار مدرسه فیزیک از راه رسید :/
ینی نمیذارن، یه زنگ ورزش هم برای خودمون و آزاد باشیم،ازهمه بدتر دبیر ورزش رو باید تنبیه ورزشی کرد،
مثلاً 30دور دور حیاط به آن بزرگی بچرخد،یا کلاغ پَر،یا آهان سینه خیز نماز خونه رو 2دور برود!
آخه حداقل بقیه با ما اینجوری میکنن،خب دبیر گرامی شما کلاست حفظ کن!والاااااااا :|
من فکرکنم روهم جلسه های ورزش جمع بزنم،5و6بار بیشتر نداشتیم :|
#به قول "ی" مرگ برآمریکا،هرموقعه از اینجور اتفاقات اعصاب خورد کن میفته،منو "ی"میگیم مرگ بر آمریکا :)
والا#دیونه شدم از دست دبیرستان :/
یه دختر ریاضی سوم به نام"آ" امتحان هندسه داشت،هندسه فضایی به چه جزوی حجیمی بعد میگم خوندی دیگه ؟
گفت آره،3دور... :|
من :|
"آ" :)
من :(
"آ" :/
یاد آوری انگیزه قبلاً من به درس :| یادش بخیر چقدر سرحال بودم قبلاً
حالم یه روزایی عآلیه،پرانگیزه ولی بعدش یهو خالی میشم از انگیزه :/
از این حس سردرگم و پیچیده ی دردناک دیونه شدم،کمک  اضطرای  میخوام کسی هست؟!
#یعنی می بینم بعضیا با انگیزه درس میخونن یاد قبلاً خودم می افتم،دوست دارم یکی محکم بزنه تو گوشم
بگه فاطمه تو همون فاطمه ای همون درس خون همیشگی همون دخترِ محکم و مقاوم همون که ساکته نسبت به شرایط
از این حسِ نامعلوم متنفرم #نجات "خودم خودمو باید نجات بدم"
مثلاً یه شبکه اجتماعی دختری به نام"ز" می گوید فاطمه،خواهری دوستت دارم
یا مهدیه وبلاگ  ابراز احساس می کند و من دوستش دارم
یا نازی که همراه من باقی ماند
یا "م" که در مدرسه است و پایدار است با من
یا"ع" که بامن بود و هست و خواهد بود
یا...
من این ها رو که دارم خوشم،ولی فاطمه از دست میرود!
#ذهنِ من و فکر|کنکور|قبول میشم یا نه...؟
اگه داروسازی تهران قبول شدی عآلی اما...#پدر می گوید اصلاً به ذهنت غیراز این نرسد!
ولی من در فکرم میرود که...
اگه نشد داروسازی بخوانی، الهیات بخوان و بعد استاد الهیات دانشگاه شوی!
آخر الهیات رو دوست دارم :)
ولی من داروسازی میخواهم#تجربی پس چرا اومدم ها؟
باید قبول بشم تا ثابت کنم میتونم :)
ولی شاید گذری از ذهنم گذشت و نوشتم#ثابت قدم باشم،
احساس الان شاید برای نداشتن رقیب هست،من با رقابت کلی موفق میشوم!
تموم تجربی های کشور رقیب من هستن :| یاوحشتا... :/
#نابود نشوم دعا بفرمایید :|
یا خُل میشوم یا... :|
#سپاس از حوصله ی خوبت،که حرفهآیم را خواندی :)

#قرآن یآدمان باشد حتی10آیه(:

#یآعلی مدد...

۱ نظر
6338
۱۸ فروردين ۰۱:۳۸
آروم باش دختری...آرووووم:(:(

پاسخ :

سعی می کنم آروم باشم آروم :((
ولی حالِ نامعلومم ناآرومه :(

#در رابطه با پیام فوق ضروری،ایده به ذهنم رسید خبر میدم نآزی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان