گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

اولِ بآید خودتو دوست داشته بآشی!

به یک عدد بچه نیازمندیم تا کمی باهاش خوش بگذرونیم،ازاونجایی که من عآشق بچه تشریف دارم (:

ذوق مرگ میشم با دیدن یه بچه 2و3سآله و خوشگـــــل و البته صرفاً جهت اطلاع چشم و ابرومشکی!

#اوخـــــــــی دلم خواست!،تو فامیل دو وسه تا داریم ^__^

خدایی بچه کلــــــــی انرژی داره،کلـــــــــی خوبـــــــــــهـ...(:

دنیاشون قشنگــــــــه،بدون هیچ بدی یا قهری!

بدون هیچ کینه ای بدون هیچ انتقامی!

بدون هیچی غمی!

یه موقعهـ... هآیی باید کوچک بشیم و غرق بشیم توی دنیآی بچهـــــ... هآ

یه موقعه هایی باید رهآ کنیم خودمونه از دنیآ و غم هآش و بدی هآش...

یه موقعه هایی باید بخندی خودم برای خودم مهم و بس!

من معتقدم آدم اول باید خودشو دوست داشته باشه تا بتونه کسی رو دوست داشته باشه!

اول خودتو رو دوست داشته باشی و به خودت احترام بذاری!(:

تا بتونی همین رفتارای قشنگ رو برای کسی دیگه پیاده کنی!هوم...؟!

#یه موقعهـــ... هآیی برو رو به روی آیینه و ادا در بیار و بخند!بذار بگن دیوونه س!

ولی تو بخند و بزن به دلت شآدی رو!

بگـــــــــــــــــــو#خدا رو شکـــــــــــــــــــــــــــر...(:

همیشه#حضور خدا آرامش بخشه و خوبِ خوبِ خوبهـــــــــــــــــــــ...(:

یآدت بآشه،همیشه خودت بآشی و نه ادا ی کسی رو در بیاری!

#استاد پناهیان میگفتن،دنیا 3تا گروه داره،یکی خوبا،یکی بدا،یکی خوب تر هآ...

اون خوب تر هآ همیشه اولِ اولِ اول هستن!

به دنیآ به عنوان یه مسابقه نگآه کن و خودتو با بقیه که تنبل یا افسردن یکی ندون!

ادامهــــــــــ... به راهت...(:

#همیشهـ...خدآ هست،نگرآن نبآش،#خدا عآشقانه کنارت هست!

#عکس پُست چشم و ابرو مشکی پیدا نکردم،پیدا کردید برام بفرستید!ممنون (:

#دلم میخواد جآی همین عکس پُست باشم...(:

#قرآن یآدمان باشد حتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...

۱ نظر
مهدیه
۲۴ اسفند ۱۶:۲۷
سلام فاطمه خوبی ؟
چه خبرا ؟
چن شبی که رفتم هیئت به یادت بودم آجی
منم نی نی کوچولو دوست دارم یه عالمه .....ذووووووووووووق
ولی الان فقط یه دونه از پسر خاله هام کوچولو هستند ...هرچند که من هر وقت میرم خونه ی خاله ام کلا خاله ام از دست من و آبجیم آسایش ندارن...از بس اونجا سر و صدا میکنیم ...کلا دیگه کوچیک و بزرگ نداریم ...منم که همه جوره پایه ام .
من که راستش خودمو خیلی دوست دارم ...خوب چیه کسی که دوستم نداره ...خخ
خودم خودمو بیشتر از همه چیز و همه کس دوست دارم...والا
یا علی ...  

پاسخ :

سلآم مهدیه،خوبم شکر،خوبی؟من مُردم از بس گفتم جواب سوالمو بده!
سلامتی،خبرا پُست اول،داغه داغ!
عه،ممنون (:
ذووووووووووووووووووق...^_____^
آفرین به تو :|
بلی بلی،صحیح اول خودت،والآ...(:
علی یآرت...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان