گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

گاهی عجیب دلم هوای زیآرت دارد...

گآهی چه قدر زود حآل و هوای دلت با یک جمله تغییر می کند،مثلاً دلت رو به راه باشد ولی یهو...

دلت غرق نآراحتی شود،چهـ... عجیب،دلم با یک مداحی و یک متن گرفت...!:(

گآهی با یک متن کتاب دینی هم میشود،اشک از چشمهایت جاری شود...

گآهی دلت که پُر باشد از مردم و آلودگی های ظاهری و مُد و عشق هآی الکی...

گآهی دلت از نگآه هآی رهبر میفهمد که رهبر هم دلش پُر است و حرفهآ دارد ولی مرحم نه...!

گآهی میشود در اتاق حبس شوی و بخوانی حآج همت کمک کن،دخترت را...

عکس حآج همت و نگآهش،ادب می کنی در برابرش،ولی یه جآهایی کم می آوری،میزنی به انحراف!

#نگآهش خیلی گیراس...خدایی یه نگآهی به عکس شهید همت بکنید،آدم غرق میشه...!

دلمآن گرم است به بودن خدآی عزیزمآن...

چهـــــــ... قدر خوبه،خدا، اهل بیت،شهداو...داریم...این یعنی آخر خوشبختی...یعنی عشق...(:

#به شخصه برای انتظار فرج کم کآری خیلی کردم،خیلی جآهآخیلی وقتا...

واقعاً برای ظهور منجی عآلم چیکار کردیم؟

تاحآلا شده،بــــــــگی آقا راضی بودی؟آقا رو در لحظه لحظه کآرات ببینی...!

بلرزی از اینکه توی خیابون شاید همون کسی که از کنارت رد میشه آقا باشه...:"(

نآمه اعمالت که دوشنبه و پنجشنبه ها به دست مبارکش میرسد،اشکهآیش جآری میشود

که آیا این شیعیان من درجهآن هستند؟

دلش را میشکنی ولی راضی نیستی...آری تویی با هزار عشق به آقا ولی...

گآهی باید تلنگر بزنی به خودت،کربلآیعنی زائرت کی میشوم؟

#اربعین سآل95من می آیم آقاجآن...ارباب حسینم دلم میگیرد آقا...:"(

خلآصه کجآی این هستی مرا جآ میدهند،هرجآ باشد اول کربلآ باشد...

#نرو بی تو تنها میشم

 غم تو زده آتیشم

 این خونه بی تو خونه نیس

 منم و دو تا چشم خیس

 تموم حسرتم شده

 دیدن خنده های تو

 به جای من تو رو زدن

 کاش بمیرم به جای تو

 یافاطمه یافاطمه...

 دستِتو به پهلو نگیر

 از علی دیگه رو نگیر

پیشنهاد من مداحی گوش کنید،التمآس دعآ[کلیک]

۴ نظر
6338
۱۸ اسفند ۲۳:۲۹
اللهم الرزقنا کربــــــــــــــــــــــــلا:"(!

پاسخ :

ان شاءالله...
زینـب خــآنم
۱۹ اسفند ۰۰:۴۵
چه خـوب ، ی مداحـی جدید اونم واسه فاطمیـهــ  : )
تنکــس

پاسخ :

خواهش...(:
مهدیه
۱۹ اسفند ۰۷:۵۴
التماس دعا

پاسخ :

حآجت روابشی...
محتاجم به دعآ...(:
6338
۱۹ اسفند ۱۶:۵۳
سلام :)
قبل از هر چیزی بگم فاطمه فردا صبح دوستم داره میره کربلا::)بهش گفتم یه دوست دارم فاطمه و اینا خیلی کربلا دوست داره واسش دعا کن....بیاااااااد....
هیچی دیگه همین...خواستم ریا کاری کنم که دعا کنه واااست...خخخخخ!!
مهدیه گلی!بالاخره رسیدم به بحثاتون!:)))))کمتر جیغ بزن خواهشا!!کر گشتیممم...خخخخخخ!!عه چه جذاب پس همههههه تجربی....بیگ لایک:)
#فاطمه جا به ما لطف دارن...به گلی ِ ایشون نمیرسیم...خخخخ....یکی بیاد ما رو جمع کنه....:||||

پاسخ :

سلام (:
 خوش به سعادتش،کربلآ :"(
آخر میترسم بمیرم و کربلآ نرم،خیلی بدم،آقا اصلاً دوستم نداره میدونم :"(
اربعین95 نآزی بخدا خیلی دلم میگیره...:"(
حالِ الانم اصلاً خوب نیست!:"(
#عزیزی خواهری...
علی یآرت...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان