گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

زدم به سیم آخــــــــــــ ــــــــــــــــــر...

سلآم

امروز معنی اتحآد در کلاس جآی گرفت وقتی"ک"ازته دل گریه کرد بخاطر اینکه دبیر تاریخ میخواهد

امتحان کتبی بگیرد از درس مزخرفش!و آخرش دبیر با عصبانیت گفت کیف ها وسط میزهآوتندتند سوال

را میخواند و می نوشتیم،"ک"کیفش را وسط نگذاشته بود،یهو معلم سرش داد زد که کیف وسط!

با عصبانیت تمام"ک"کیف را کوبید روی میز و اخم کرد!

["ک" شآگرد اول بین تمآم تجربی هآست]

دبیر سرش دادزد و گفت برگه رو بده و برو بیرون!با اشک رفت بیرون و در را زد به هم...:/

تمآم بچه ها پشتش به صف کشیدیم بیرون،حقش نبود اونجآ به دبیر بی احترامی ولی...

این عُقده ای بود که از سال اول در مآ جآی گرفت،امسآل نمایآن شد!

واقعاًسخت گیری های بیش از حد مدرسه مثل امروز مسخره بود...

مدیر آمد و حرف زد و باز چشم هآیش گرد شد از حرکتمآن و عصبانی شد...:/

و سکوت در کلآس...!

وبعدش دبیر حرف زد...!

وکم کم زنگ خورد و رفتیم حیاط و نمآزخونه...!

هوووف...

بعدش زیست تولیدمثل گیاهان...چهـ قدر من از بخش گیاهی متنفرم به شخصه!

خیلی گیج کننده شد...:/

رسیدم خونه فقط ناهار و بعد افتادم...:|

خستهـــــــــــ... ام...خسته...:"(

#متنفرم ازتموم کسایی که دارن امتحان میگیرن و من نسبت به درس دارم سرد میشم!:/

فاطمهـــــــــــــ... بلند شو تویی داریی از مدرسه بد میگی که عآآآآآآآشقش بودی...:/

فآطمهههههههه...بلند شو...تو دیگه بی خیآل این نشو...!

#کمک کن خدآآآآآآ...

# شهادت شهید همت 1362/12/17

شهادتت مبارک، شهید دوست داشتنی من،باتموم وجود منتظر این روز بودم...(:

# چهـ... قدر دلم تنگ شده برای مزارشهید همت...

#قرآن یآدمآن باشد حتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...

۳ نظر
چشم به راهم ...
۱۷ اسفند ۱۶:۳۴
میگذره بابا
همون طور که برای ما گذشت و خاطره شد

شهید همت که یدونه باشه:)

پاسخ :

آخه...گذشتن این روزها مهمه...به چه قیمتی...؟:/

#شهید همت،دوستش دارم...
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۱۷ اسفند ۱۶:۳۷
منم از بخش گیاهی زیست متنفر بودم 

پاسخ :

:|
هم درد منی...
رستمی
۱۷ اسفند ۱۷:۰۴
همت کنید بخاطر شهید همت و درسها را خوب بخوانید

پاسخ :

چشم،ممنون...(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان