گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

دلِِ آشفتگی هآی من...

سکانس اول

گاهی اوقات دلت میخواد اوج بگیری،مثل پروانه ها مثل پرنده هآ،مثل قاصدک هآ...

دلت یک ارتفاع میخواهد و خودت بآشی و تنهآ...پر بزنی تا خدا...پربزنی تا وقتی دلت رو به راه بشود!

بی هیاهو از شلوغی شهــــر،تنهآ از دوست،خآلی از ترس،خودت بآشی و یک دنیآ تنهآ بودن...

وقتی هیچ کسی را شبیه خودت پیدانمی کنی مجبوری تنهآ بآشی از هرکسی!

وقتی دوستِ صمیمیت مثل بچه ها وقتی تو را می بیند رویش را آن طرفی می کند

ونمیدانی برای چه؟!

از تعجب هنوز گنگ مانده ای،هنوز نمیدانی مگر کاری کرده ای؟مسخره است این رفتآر...

#وقتی از دستِ کسی ناراحتید خواهشا بگید برای چی و بگید این رفتآرت خوب نیست!

ازاین مسخره بازی های بچگآنه متنفرم،یاد هدیه هایی افتادم که بهم داد،

 از روی میز برداشتم هدیه هایت،داخل کشوی میز گذاشتم!به همین راحتی...(:

را بدان آنچنان هم فراموش کردنت سخت نیست!متنفر بشم ازت زود تنهآیت میگذارم مطمئن باش!

مانند خودت لجباز و یک دنده میشوم مطمئن باش،باتو فقط همین گونه ام چون از تو که مثلا

دوستِ صمیمی هستی توقع ندارم،اگر هرکسی دیگه ای بودی قطعا اینجوری نبودم ولی...:/

متنفرم از رفتآر بچگآنه ات...از تمآم لوس بآزی هایت...از تمام الکی دوست داشتن هایت...

متنفرم ازت"م"...

[ذهنم را خآلی ازاین افکآر نیاز دارم،نیآز بداشتن خآلی کردنش در اینجا دیدم]

سکانس دوم

امروز مسئله هآی ژنتیک وووی عآلیه...(:

فیزیک سوال درمورد مغناطیس پرسید،بجاش درمورد الکتریکی گفتم،درافق محو شدم!

قاطی کردم یه لحظه خب،تازه سوالو قشنگ نفهمیدم...O_o

زنگ تاریخ نمازخانه#نمایشگاه دختران نجابت،خانومی که صحبت کرد واقعا عآلی بود!

تازه مصاحبه ام کردم و برگه برداشتم برای دلنوشته...(:

زمین هم خوب گذشت،خداروبسی شکرگزارم...*_*

#فردا کلی کار دارم،عربی،فیزیک،شیمی(هویج جآن خودمآن)ریاضی...!

سکانس سوم

مراسم فآطمیه عمه جآن می باشد امشب و من نمی توانم بروم،آخی یآدش بخیر پآرسال...

#مداحی خوب درمورد فاطمیه داشتید معرفی کنید،ممنآن...(:

اینم یه پیشنهاد ازمن[کلیک]

دلـــــم را می لـرزاند

 یادآوری خاطـرات #مدینه #چادر_خاکی #مادر #در

#آتش #کربلا #خواهر #بیابان #خار #تنهایی #عطش

عجـب داستانی داری
و
عجب روزگـاری

حقا که ♡سیاهی♡ برازنده ی توست ...

♡صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا♡

شهادت بانوی دو عالم ،امّ ابیها ♡حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها♡تسلیت می گویم...

# قرآن یآدمآن باشد حتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...

hlv0_14313039-9002-l.jpg

۶ نظر
amir
۰۳ اسفند ۱۵:۵۵
یاعلی گفیتمو

پاسخ :

یآعلی...
مهدیه
۰۳ اسفند ۱۷:۳۰
سلام ودروووووووود بر خودم وخودت ...دوتایی بهتره ...مگه نه ؟؟؟
خوبی فاطمه ؟چه خبرا ؟
سکانس اول :متنت خوشجل بود ...بعدشم من این همه میگم خوشجل بود فک کنم اعتماد به نفست چسبیده به سقف ...فقط حواست به اون بالا باشه بلاخره زمین است وجاذبه دیگر ...خخخخخ
شدیدا با این جملت موافقم لایک داری خواهری :وقتی هیچ کس را شبیه خودت پیدا نمیکنی مجبوری تنها باشی از هرکس
میگما من اصولا یا نظر نمیدم یا قشنگ میترکونم وبت رو ...قدر منو بدون ...خخخ
نمیدونم کی باهات قهر کرده یا چه اتفاقی بینتون افتاده ..فقط اینو میدونم که یه دسته از آدما هستن که تو دوستی فقط خودشون رو میبینند ..وقتی مثله بچه ها قهر کنن توقع دارن بری منتشون رو بکشی ومعذرت خواهی کنی ..اونم به خاطر هیچی ...این یعنی خود خواهی..بعدشم اگه یه موقعه دوستی بینتون به هم خورد به صورت قدر نشناسانه مهربونبت رو میکوبونه تو سرت ...وبدتر از این دیگه وجود نداره
من تو رو خوب میشناسم خیلی هم خوب چون انگار همه چیزه ما شبیه همه دقیقا وقتی تو حالت بده منم همونجوریم ..من خوب میدونم چرا میایی نت ..چرا آدرس وبت رو عوض کردی ...خوبم میدونم که یه سری از اخلاقات تغیر کرده مثله من ....وقتی مینویسی منم بلدم مثه خودت لجباز بشم این یعنی اینکه اینقدر آدم تو تنهاییش غرق شده که براش مهم نیست که دیگه کسی تو زندگیش باشه یا نه ؟!
دیگه خیلی چیزها براش مهم نیس.
سکانس دوم :اینجوری معلومه خیلی بد تو کلاس سوتی دادی ..خخ
منم یه بار همین کار رو تو کلاس زیست انجام دادم ..خخخ
خوب فک کنم حرف هام ته کشید .....جیییییییییییییغغغغغغ
الفراررررر تا فاطمه منو نخورده ^_^
یا علی ...

پاسخ :

سلآم علیکم خواهر مهدیه به به خوبی تو؟خوبم الحمدلله رب العالمین،سلآمتی رهبرمآن...(:
جآذبه که بامن رفیقه کلا بعله!:/
لآیک دارم اصن می بینی...ههه...(:یکم مثل من بآش...(:ههه...:|
اون که بله،یا نظر نمیدی یا وقتی هم میدی میرتکونی شدیدا!(:دستت درد نکنه،حداقل تو نظر میذاری دلم نمیگیره!
احسآس می کنم کسی نوشته ام نمی خونه،میخوره تو ذوقم...:(
به نکآت طلایی اشاره کردی ولی درمورد دوستِ"م"نمی خوام قضآوت کنم...بی خیآل...:/
منو خوب میشناسی؟میشه منو معرفی کنی به خودم...؟آیا...؟(:
خیلی سوتی بدجور دادم...:|
جیغ نکش بابا همسایه ها میترسن!ای بآبآ...O_o
الفرار وایستا ببینم بچه پرووووو...آهای...باتوام...واستا..
علی یآرت...(:
mahdi ahadi rad
۰۴ اسفند ۱۲:۵۴
خوب بود، تشکر

پاسخ :

تشکر
مهدیه
۰۴ اسفند ۱۵:۱۳
سلام آبجی فاطمه خوبی گلم ؟
چیه حالا اینجوری نیگا میکنی ...داری پیش خودت میگی این مهدیه کار وزندگی نداره هر روز اینجاست ...خخخخ
فاطمه مشکلت حل شد با دوستت ؟
میدونستی خیلی وقته با هم حرف نزدیم ..خوب چیه مگه تو دوست واقعی داری میری پیشش درد ودل میکنی ..ولی من که تنهام ...حوصله ام سر رفته آجی
ترم دانشگاه هم که هنوز شروع نشده حداقل برم با دوستام حرف بزنیم و دانشگاه رو رو سرمون خراب کنیم ...
دلم برا عمو تنگ شده فاطمه .....گریه
اینقده خوشم میاد اینجا جججججججیییییییغ بزنم
خوب من به جزئ تو و سپیده با کسه دبگه ای اینجوری خودمونی حرف نمیزنم ..تا میام باهاشون حرف بزنم شروع میکنند به نصیحت و گفتن چرت و پرت ..والا ..منم باهاشون سر سنگینم همچین..راستی فاطمه میگما خوب همچین از اون یکی وبت جیم زدی اومدی اینجاهاااااا..هیچ ردی هم به جا نگذاشتی ...ای ناقلا ..داستانت پلیسی شد ...خخخ
از بچه های تاکی واکی فک کنم فقط من ازت آدرس اینجا رو میدونم
مرسی که هستی فاطمه جوووونم با اینکه خیلی وقت ها من نبودم ولی تو همیشه باهام منطقی رفتار کردی ...و اینکه اگه نبودم یه مدتی رفتارت باهام عوض نشد
دوستت دارم آجی فاطمه
با اینکه مجازی هستی و من فقط ازت چهار تا کلمه ی تایپ شده دیدم ولی همیشه برام همونی بودی که من دوست داشتم همون فاطمه ی مهربونی که بهش اعتماد کردم وجواب اعتمادم همین بودن های همیشگیت بود
برام خیلی واقعی تر از آدم هایی هستی که من میبینمشون وصداشون رو میشنوم
زیادی حرف زدم..مگه نه ؟
یا علی ...
  

پاسخ :

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته...الحمدلله...توخوبی مهدیه؟
کار و زندگی نداری؟ههه...:/
نوچ!
منو تو یه ساعت معلوم می کنیم بیایم آخرشم نمیشه!والا...:/
منم دلم تنگ  شده...:(
عجبآ جیغ نکش خواهر...O_o
سپیده ؟
نه،بابا شرمنده نکن مهدیه وظیفه س خوآهرجآن...(:
توهم خیلی وقتا بهتر از من حضورفعآل داشتی...(:بعله...اوهوم...اوهوم...(:
نه،بابا اختیار داری وب واسه خودته...(:
علی یآرت...(:
6338
۰۴ اسفند ۱۸:۲۲
فاطمه:(
دوستام هم امسال هم پارسال رفتند کربلا این موقع ها:(دارم خفه میشم...منم میخوام کربلا:(((((تا حالا انقدر هوایی نشده بودم:((

پاسخ :

نآزی:(
دعآمی کنم کربلآ قسمت بشه،میدونم دلتنگی...:(
مهدیه
۰۵ اسفند ۱۹:۱۶
سلام خوبی خواهری ؟
منم هی بدک نیستم ...معمولی یا بیخیال ...خودمم نمیدونم ...دروغ گوی خوبی هستم هر کی ازم میپرسه خوبی ؟میگم خوبم ..مگه میشه حاله منم خوب باشه ..والا
آره دیگه این   نت هم این مشکلات رو هم داره ..کلا همه ی زمین وزمان با من لج هستن اصولا ..خخخ
هر وقت میایم دوتایی بحرفیم یا تو نمیایی ..یا من یه کاری برام پیش میاد ..یا ..
حرفهامون نصفه میومنه ..البته حرف های من ..جون شوما اصلا حرف نمیزنی دیگه ...خخخ
به جزئ این نت هم راه ارتباطی دیگه هم باهم نداریم حداقل  اگه یکیمون نمیاد به اون یکی خبر بده که معطل نشه بنده ی خدا
یادته اون دفعه خواب موندی ..خخخ
یه بار هم عید بود من گفتم صبح میام بحرفیم ولی از شانس بدم والدین محترم یادشون اومد برن عید دیدنی ..یعنی اون روز همش بهت فک کردم ..بعد از ظهرش من دیگه حایی نرفتم باهاشون ..ولی تو هم دیگه نبودی ..خخخ
کلا من از عید دیدنی فقط میرم خونه ی بابابزرگم
همیشه ی خدا من بعدازظهرهای عید تنها تو خونه باید بشینیم خیلی شانس بیارم شبش برم خونه ی بابابزرگم با بچه های خاله ام بزنیم تو سر و کله ی همدیگه
ولی اون روز رو تو تاکی خیلی شانس آوردم ..همین که صدات کردم اومدی ومنم مشکلمو بهت گفتم ... اون روز وقتی از مدرسه اومدم به معنای واقعی داغون بودم ..تمام مدتی که باهات میحرفیدم گریه کردم
یاعلی ..

پاسخ :

سلام الحمدلله...(:
آهای آهای یعنی چی حالت خوب نی،بگیرم شَت و پَتت کنم...بچه بی ادب من اینجام بعد حالت باید بدک باشه
تامنو داری غم نداری...ههه،یکم خودمو تحویل گرفتم،آخ آخ انگار از اتاق فرمان اطلاع میدن جاذبه تموم شده دارم سقوط می کنم خونه شماااااا...:/
خیلی خوشحآلم ازاینکه هستی باور کن...(:
آره،بابا از دست نت...:/
الان هستی؟ساعت راس8:25دقیقه می باشد...(:
تآکی واکی اوخی...یآدش گرامی و روحش شآد...:/
ممنون که قابل میدونی و حرفای دلتو میگی...خانوم خانوما من حرفای دلمو تو وب می نویسم دیگه!(:بلی...؟
هوم...ها؟آهان...خخخخ...(:
علی یآرت خواهری...(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان