گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

از اینجور خنده ها نصیب تآن...

از ارتفآع به شهـــ ـ ـر  نگآه کردن چهـ قدر قشنگ میشهـ !


گویآ شلوغی سرسام آور شهـ ـ ـر از بالآ از همهـ حرفهای آدمها حکآیت دارد!


از بالآ چهره هیچکس پیدا نیست،صدای خنده و گریهـ ها قآطی میشود در شلوغی!


حرفهایم را بلند بلند میزنم واین خوبست که کسی نمی شوند دقیقا مثل وقتی که درشهر هستم و


درسکوت محض درد ودل می کنم و رهگذر ها میروند!


اصلا شآید صدای من ایراد دارد،بگذار امتحان کنم...


1

2

3


تو نیز می شنوی صدایم را...؟یا توهم مثل آنها گوش هآیت را گرفته ای از شلوغی!


دنیآی من و تو در این شهـ ـر خلاصهـ شده و دلتنگی را به او می سپارم


راستی،تو دلت بگیرد چیکآر می کنی،توهم مثل من سکـــــوت محض را ترجیح میدهی!


سکوت ابهتش بی پآیآن است!


خنده وگریه را مساوی هم قرار میدهم،چراکه این روزها گریه کنی انگآر خنده است


وبخندی انگآری گریهـ کرده ای!فرقش را نمیفهمند!


که هردو گریه است،خنده را مخالف گریه نگذار!


به مااشتباه یاد داد معلم اول...


زندگی زیباست،اما شهادت زیباتر...


شهآدت چه پرواز قشنگیت آری،خنده واقعی یعنی آن...


دیدی شهدا لحظه هآی آخر لبخند بر لب دارد!


خنده یعنی آن...


#از اینجور-خنده ها-نصیب همه-باشهـ...


#یاعلی مدد


۲ نظر
6338
۰۹ بهمن ۰۰:۲۶
عالی مینویسی ツ

پاسخ :

شآگرد شمام خواهری...
مهدیه
۰۹ بهمن ۱۱:۴۱
سهلام 😁
خوبی ؟ 
من هیجان رو دوست دارم ولی از ارتفاع میترسم چون اعتماد به نفسم چسبیده به زمین ...خخخ
حس خوبیه که تمام شهر را از بالا نگاه کنی و داد بزنی ...خدایا عاشقتم ❤
متنت عالی نبود فوق العاد بود 
یا علی ...

پاسخ :

سلآم مهدیهـ خانوم،خوبی؟
منم دقیقا مثل تو...هیجان دوس دارم ولی ارتفآع میترسم...:/
آره،خیلی...(:
شرمنده نکن بآنو...فوق العاده تویی...^_*
علی یآرت...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان