گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

کی بهتر از تو که بهترینی ؟

یارحمان 

با صدای آلارم گوشی از خواب بلند شدم 

جمع و جور کردن وسایل و حاضر شدن و قفل های خونه رو زدم و به سوی کلاس زبان 

جمعه ساعت ۸:۰۰صبح آموزشگاه سفیر 

حدودا یه ربع مونده بود به شروع کلاس که رسیدم 

[ بحث شروع شد درمورد اتصال اینترنت ، اغتشاش ، امنیت ، اعتراض ، بنزین و... ! 

گفتم حواسمونو جمع کنیم به کی رای میدیم ، به چه آدمی که قرار بشه رئیس جمهور 

به چه آدمایی که قرار بشن نماینده مجلس ... 

آدم های سرمایه داری که فکر جیب های گشاد خودشونن نه دغدغه ی من و شما ... 

رهبری گفتن مذاکره با آمریکا نکنید ، اما این دولت گوش نداد و رفت 

نتیجه ش چی شد فقط زیان ! 

رهبری گفت خب باشه میخواید برید ولی مواظب باشید ... 

بازم چی شد ، هیچی گوش ندادن و فرداها تَقِش در میاد که این امضاها رو کردن 

رئیس جمهور دوتابعیتی و وزرای دو تابعیتی چیزی بهتر از این نمی تونن کشور رو اداره کنن ! 

در این حوزه خیلی حرف دارم برای گفتن اما حالا از این قسمت میگذرم ] 

کلاس ساعت ۱۳:۰۰ تموم شد و به سمت مترو و خونه ی مامان :) 

گفتم خونه ی مامان ، اینو بگم که یعنی امید ، تازگی روح ، طراوت وجود ، آرامش خیال و ... 

با کمی سردرد ناشی از اینکه باد سرد به سرم خورده حالم بد شده میرسم 

ناهار سریع خوردم و پتو کشیدم رو سرم خوابیدم 

از خواب که بیدار شدم بهتر بودم ، خداروشکر :) 

و شب تموم شد و فردا صبحش وقت دکتر دندونپزشک داشتم 

دندون عقلمو کشیدم و امان از استرسی که من دارم 

واقعا دکترش خوبه و خونریزی دندون و ... 

|عین| از اولش حواسش به من بود ، میگفت نترسیا با حرف های خنده دار حواسمو پرت می کرد 

|عین| بااینکه از شیفت برگشته بود ساعت ۷ صبح و دقیقا منم ساعت ۹:۳۰ وقت دکتر داشتم 

شیفت هم نتونسته بود حداقل یکم بخوابه [ کلا که خواب ندارن سرکار ، یا اگرم بخوابن همش استرسه و نکنه زنگ بخوره ] 

خونه که رسیدیم همش کنار من بیدار بود 

فاطمه گاز استریل ت عوض کنیم 

فاطمه دارو هات برم بگیرم 

فاطمه یکم بخواب 

فاطمه بستنی بخرم 

فاطمه ... 

تا حدودا خونریزی دندونم بند بیاد ساعت ۷ اینا بود که خوابید 

|عین| اینو نوشتم که بگم ممنون که هستی 

میدونم اذیتت می کنم اما تو صبوری می کنم 

منو |عین| مثل بقیه بحث و اینا داریم ، همه دارن ... 

اما زندگی هم شیرینی داره هم تلخی هم قهر داره هم آشتی و ... 

♥🔰

 

 

 

 

|عین| بمونی برام ، بمونم برات 

عمرسایت امروز ۱۳۹۸ شد :) سال ۱۳۹۸ عمر سایت ۱۳۹۸ 

#یاعلی مدد 

 

۱ نظر
باران ..
۰۴ آذر ۱۵:۳۹

ایشالا بمونین برا هم ^_^

پاسخ :

قربانت :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان