گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

عصبانیت

یا رحمان 

به شدت عصبی شدم یعنی یه چیز میگم یه چیز میشنویدا ... 

منِ خونسرد حالا عصبی شدم ! 

مثلا واکنش با صدای بلند یا یهو یه چیزی میگم (البته بگم کلا تو کار کلمات ناشایسته نیستم 

یعنی بلد نیستم) و این رفتارم باعث شده اطرافیانم از دستم ناراحت بشن 

مثلا عین امروز گفت چرا اینقدر عصبی ؟ چرا اینقدر زود جبهه میگیری ؟ چرا ... ؟ 

گمونم از وقتی اون هدف نابود شد ، یا به خواسته های درونیم نرسیدم به حد رد دادن رسیدم 

یعنی شاید بعضی چیزا برای مدتی خوشحالم کنن 

شاید لحظه ای لذت ببرم بااینکه قبلا باهمون بعضی چیزا همیشه شاد بودم 

شاید لحظه ای کسی ناراحتم کنه اما عمیقا حسِ غم می کنم 

قبلا ها ناراحت شدن برام معنی نداشت میگفتم بیخیال بابا حالا گفته که گفته ... 

اما 

حالا ظاهرا شاید بگم نه ولی باطنا گاهی اوقات غمگین ترین میشم ! 

شادی لحظه ای و غمگین بودم مداوم ! 

خودم احتمال اینو میدم از اینکه از خودم راضی نیستم شدم این موجودی که الآن هستم 

 

شما چی میگین ؟ 

 

 

 

#یاعلی

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان