گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

تماشا کنیم

یارحمان 

داستان از اونجایی شروع شد که سکوت کردیم ، گفتیم عیبی نداره بذار اینجوری حرف بزنه 

ناراحت شدیم گفتیم حالا بذار اون از ما دلخور نباشه ، بذار دلِ اون نشکنه 

غافل از اینکه نفهمیدیم کوتاهی کردن در مقابل بعضی آدم ها زیادی پُرو شون میکنه 

زیادی فکرمیکنن که جایگاه شون نسبت به بقیه بالاتره ! 

مامان همیشه با بقیه نسبتا فروتن و افتاده حال تره ، انگار بلد نیست بد باشه 

اما میدونی با بعضیا باید سنگین باشی ، سنگین نگاه کنی تا بفهمه ما هم بلدیم 

اونقدر متنفرم از خودش که دلم نمیخواد هیچ وقت ببینمش ! 

از آدمی به اسم |الف| که باعث شده زندگی من مدتی دچار تلاطم فکری بشه 

اگه یه روز بهم بگن از کسی انتقام میگیری ؟ 

شاید هیچ وقت به این واژه فکر نمیکردم و میگفتم چه واژه ی وحشتناکی ! 

اما حالا آره ، انتقامم رو میسپارم به خدا 

خودش داره می بینه چه صبوری و غم هایی تو دلم موند 

سکوت کردم به دلیل احترام 

اما امیدوارم چون واگذار کردم به خدا و خدا خودش بهترین پاسخ میده 

دلیل حالِ بدم شدی 

و 

حالا خوشحالم از اینکه ناراحتی عمیقی داری ! 

برخلاف وجودم که ناراحتی کسی رو دوست ندارم 

اما ناراحتی تووووو |الف| بهم یادآوری میکنه که زمین گرده 

بچرخ تا بچرخیم |الف| 

بشین و تماشا کن که خودت باعث شدی ، باعث همه ناراحتی های من و خوده خودت |الف| 

تو |الف|از ناراحتی من خوشحال شدی ، اهمیت ندادی ، زندگی کردی 

حالا حقِ منه که بشینم و تماشات کنم ! 

 

 

 

#ذهنم رها شد با نوشتن این چند خط 

#لطفا به دل نگیرید این نوشته ی پُر از نفرت رو 

 

 

 

#یآعلی 

 

 

۱ نظر
آبان ...
۰۴ آبان ۲۲:۲۱

من هی سپردم 

هی اشک ریختم 

اما زمین گرد نبود ...

خدت دا را شکر که تو دلت اروم گرفت 

پاسخ :

منم سر خیلی چیزا صبر کردم شاید بگم ۷,۸ سال گذشت و بعد دیدم زمین گرده ... 
یا مثلا برای مامانم اتفاقی افتاد دلش شکست ناراحت شد ۱۰سال بعد چرخید و چرخید تا خدا سر اون مقصر تلافی کرد ... 
آبان نمیدونم از نارحتی هات و غصه هات چقدر میگذره 
اما صبور باش و دلتو وصل کن به خدا 
شاید خیلی نزدیک نباشه اما بالاخره زمین گرده ... 
دلت آروم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان