گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

بی تو خشکم خاکم خرابم

یارحمان 

و همین لحظه که روی تخت نشستم و به دیوار تکیه دادم 

مداحی حاج محمود کریمی (بی تو خشکم خاکم خرابم)  پلی کردم و می نویسم 

اشک هایی که ذره ذره از چشم هام میاد و بغضی که خورده میشه 

و مکالمات قبلش با خدا که گفتم من که همیشه با خودت دردودل کردم 

همیشه راز دلم رو به خودت گفتم و کمک از خودت خواستم 

هنوزم منتظر می مونم تا ببینم این دنیا کی میخواد اینجوری بگرده و من اینجور یه غصه 

رو تو دلم نگهدارم ! 

میدونم می بینی و قطعا همراهیم می کنی ... 

یادمه یه جا خوندم گریه می کنید ، این گریه رو سوق بدید به سمت سیدالشهدا علیه السلام 

حالا منم تموم گریه هام رو سوق دادم به سمتت آقا 

هنوز دلهره دارم ، خودت میدونی چی رو میگم ارباب 

بشه میدونی چرا ؟ خسته م میخوام بیام آواره بشم 

غمم از پارسال همونه تازه بیشترم شده اما من هنوز قوی م 

 

 

+انی احب الحسین علیه السلام 

+یادم دادی بر غم هایم شاکر باشم تا صابر 

+میدونم میشنوی 

+یاعلی مدد 

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان