گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

همینجاست کنار من کنار تو کنار ما

یارحمان 

دیشب بود که یک بغل بغض منو در آغوش کشیده بود ، ذهنم پر از فکر و خیال عجیب و غریب ! 

دلشوره ی عجیبِ شب که نمیدونم از ترس قلب درد بود که شب های قبل یهو گرفت و ول نمی کرد 

از ترس اینکه کسی خونه نیست و من تنهام و اگه قلبم درد بگیره کسی نیست منو دکتر ببره 

آره ، نگفته بودم چند شب پیش وسط شام خوردن یهو قلبم شروع کرد به تیر کشیدن و با هر نفس 

شدت درد بیشتر میشد و من نمی تونستم حرکتی کنم و |عین| ترسیده بود و گفت بریم دکتر 

من میگفتم نه ، خوب میشم ! 

۵دقیقه گذشت و هنوز درد میکرد گفت یا بریم دکتر یا زنگ بزنم اورژانس ! 

گفتم ها ؟ اورژانس ، نه ! 

زنگ زد و اورژانس اومد و دکتر گفت بخاطر فشار عصبیه ، امروز عصبی شدید ؟ 

فکر و خیال کردید ؟ 

گفتم ها ، نه نه و... 

دکتر گفت این علائم فشار عصبیه که بهتون وارد شده 

آزمایش و نوار قلب و آمپول 

آمپول ها رو حتی نمی تونستم بخوابم تا پرستار بزنه به حدی که ایستاده آمپول زدم ! 

من اون شب رو به خاطر دارم هنوز ... 

آره ، فکر و خیال کردم اما به دکتر گفتم نه ، چون میخواستم خودمو قوی نشون بدم و یه وقت 

بیشتر پیگیر نشه که فکر و خیال چی بوده یا ... 

خلاصه اون شب گذشت و

 تا ظهر فرداش من قلبم درد میگرفت و نمی تونستم قشنگ دراز بکشم و بخوابم 

دیشب هم فکر و خیال یهو اشک هام سرازیر شد اصن نمی دونستم چرا دارم گریه می کنم ؟ 

مداحی گذاشتم و هی گریه کردم 

آخرشم قرآن باز کردم و آیه هایی که موج مثبت میداد 

و جلوی پنجره وایسادم و به تاریکی شهر و آسمون نگاه می کردم 

باخدا حرف میزدم 

بهش گفتم میدونم می بینی و جوابشونو میدی 

بیا دستت بذار روی قلبم تاآروم بشه و خواب بیار به چشمام تا بخوابم 

بغلم کرد آره ، چون که یهو قلبم آروم شد 

خوابیدم آره ، چون که خواب آورد به چشم هام 

من آدمی نبودم که ساعت ۱۱ شب بخوابم اما خوابیدم 

خدای من ، خدای من و ... 

و حالا من زنده ام ، باز هم تونستم با کمک خدا 




+خدا همین نزدیکی هاست 

+یاعلی مدد 


۱ نظر
آبان ...
۲۹ تیر ۱۵:۳۹
خوش به حالت که خدا بغلت کرد ...
مواظب خودت باش 
التماس دعا 

پاسخ :

خدا همه مونو بغل می کنه ، اما مدلش فرق داره 
هرموقعه رفتی در خونه ش از ته دلت بگو که غیر خودت کسی رو ندارم 
کسی نمی تونه برام کاری کنه همه این آدما مثل من بنده تو هستن 
همچنین 
حآجت روا بشی دختر 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان