گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

تولدمه یعنی ؟

یارحمان 

امروز بیست خرداد ۹۸ هجری شمسی 

ومن دقیقا بیست ساله شدم :) 

از وقتی که تولد فهمیدم چیه منتظر این سنِ جذاب بودم 

عدد بیست خردادم و عدد بیست سالگی باهم سِت بودن و 

من منتظر این تاریخ بودم ! 

البته بیست و چهارسالگی هم برام یه سنِ خاصه که ۴سالِ دیگه بهش میرسم ، |عین| میگه اونقدر منتظر اون سن نباش ، از همین الآنت لذت ببر و شادی کن . 

وارد یه دهه جدید از زندگی شدم که ده سالِ دیگه همین موقعه من 

سی سالگی م رو جشن میگیرم ، نمیدونم اون سال قراره وضعیتم و خوشحالیم چه جوری باشه ، اما قطعا از همین الآن از سنِ جذابم لذت می برم ، اینکه جوونم و کلی انرژی دارم و کلی کار نکرده و تجربه هایی که انتظار منو میکشن :) 

|عین| خوشحالم که وقتی وارد این سن شدم و دقیقا تو اوج جوونی کنارم هستی و تمام این لحظه ها رو باهم شریک هستی و باهم به جلو پیش میریم . 

تولدم همیشه وسطِ امتحانات خرداد ماه بود 

و یادمه تولد ۱۷سالگی که امتحانِ هندسه داشتم و با یه جعبه شکلات به استقبال بچه های کلاسمون رفتم و در کمال خونسردی امتحان رو دادم و  نمره ی ۱۹ رو کسب کردم . 

این دومین تولدی که من بدونِ امتحانات خرداد ماه دارم میگذرونم 

و چقدر خوشحالم که بی دغدغه ترینم برای امروز حداقل ! 

البته عاشقِ دغدغه از نوع درس و کار و فعالیتم 

عاشقِ بدو بدو کردن برای به هدف رسیدن 

تمدید این دغدغه های زیاد به همت خودم بستگی داره 

چون خیلی وقته تاریخ انقضاء ِش گذشته ! 

خلاصه اینکه گفتم وب بی نصیب از تولد نمونه . 

مامان ، بابا ، |عین| ممنون که تولدم رو تبریک گفتید 

نآزی از تو نیز ممنون هستم و رفقای و ... 




#عاقبت بخیری دعای همیشگیه منه 

#به هدف رسیدن ، به همون جایی که آرزوش رو دارم 

#شکر بابتِ اینکه فرصت دادی تا باز زندگی کنم و نفس بکشم 

#به وقت بیست سالگیِ فاطمه ی همیشه آروم 



#یاعلی مدد 



۵ نظر
BooM BooM
۲۰ خرداد ۱۳:۱۵
واو... .

خیلی مبارکه :)))
امیدوارم ذهنتون بی دغدغه، تنتون سالم و حال دلتون عالی باشه :)

پاسخ :

تشکر بابتِ تبریک :) 
چه دعای قشنگ و خوبی ، هزاران بار ممنون 
آبان ...
۲۰ خرداد ۱۵:۱۶
تولدت مبارک گل دختر :)
همیشه بخندی الهی 

پاسخ :

ممنون گلم :) 
ماچ به لپت 
N_blue4
۲۰ خرداد ۱۷:۱۸
💜🍃🎁🎊🎉🎈

پاسخ :

😗😗😗😗😗
I'm Heeva
۲۱ خرداد ۱۳:۲۴
مبارکههههه♥♥♥♥
همیشه شاد و سلامت و موفق باشی♡

پاسخ :

ممنون هیوا :) 
همچنین مهربان 
حمدان مقدم
۲۳ تیر ۰۹:۴۱
سلام
میارک باد

پاسخ :

سلام ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان