گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

عطرِ مادر

یارحمان 

روی تخت خوابیده بودم ، یهو پیامک اومد 

سلام فاطمه جان ، بابا میاد تهران ما فعلا می مونیم 

البته ۵۰ ۵۰ هست که بمونیم 

خوندم و نوشتم با بابا بیاید دیگه 

خونه مامان اینا اومدم و جدی جدی تهران نمی خواستن بیان تا هفته بعد ! 

از صبحش اعصابم قاطی شد تا همین الآنش ! 

کسل کننده س خونه ای که مادر نیست ، خونه ای که هیجان نداره 

یه خونه ی کسل کننده ی مسخره که هرلحظه دلم میخواست امروز تموم بشه ، هرجوری بود خودمو سرگرم کردم 

سرگرم الگوکشیدن ، عکس نوشته ، وبلاگ گردی ، تی وی ، فضای مجازی ، زبان و ... 

چرا تموم نمیشد این لحظه های مزخرف ... ! 

ساعت نزدیکای ۲۰ بود زنگ زدم به مامان ، بابا کجاست ؟ کی میاد ؟ 

نزدیکای تهرانن ، دیگه میرسن 

بابا اومد ، باز یکم روحم جلا دار شد 

اما مامان هنوزم تو خونه  نیست ... 

صدهزاربارامروز گفتم فاطمه چرا اومدی هان ؟ 

چرا برنمیگردی ؟ 

حتی حسِ برگشت هم نداشتم ، نیروم رو گرفته بود ! 

انگار از دنده چپ بلند شده بودم ، حتی با خودم چپ بودم 

برعکسِ  هر کاری رو انجام میدادم 

|عین| هم شیفت بود ، دیگه همه چی برای ناراحتی من جور بود 

از امروز خسته شده بودم ، از تک تک لحظاتش ... 

متنفر شده بودم از هر خونه ای که خانواده نداره 

چندبار بغض کردم و هی قورتش دادم ، بااینکه کسی نبود و اشک نمی دید ، ولی نمیدونم چرا قورتش میدادم ! 

شام نخورده ، به سمت اتاق روانه شدم 

روی تشک خودمو پرت کردم 

کم کم چشم هام خیس شد تو تاریکی محض اتاق ... 

این دو ، سه سال چقدر از لحاظ روحی ضعیف شدم ، چقدر ! 

و هنوزم همونجا ایستادم 

و انگار درجا میزنم 

د

ر

ج

ا

و ... 

زندگی دوباره آغاز میشود با طلوع خورشید و لبخند کش دار من 

این جهان ادامه دارد هنوز ... 


#یاعلی

۱ نظر
BooM BooM
۱۸ خرداد ۰۵:۳۶
سلام
سایه همه پدر مادرا مستدام :)

صبحتونم بخیر :))

پاسخ :

سلام 
و چه دعای خوبی :) 
عصرتون بخیر 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان