گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

تنها تو را می پرستم

یارحمان 

چقدر ذهنم خسته است از تکرار این ناراحتی 

همینقدر خسته 

همینقدر ناراحت 

همینقدر پشیمان 

چقدر من خُل بودم نفهمیدم جوابِ منفی خدا و مانع انداختنش یعنی فآطمه نه نه نه ! 

و اصرار مکرر من بابت خواسته ای که بنظرم خودم ته آرزو و امال فآطمه بود 

شایدم بااین کار خواستی بهم بگی روحتُ بزرگ می کنم با این انتخابت یا شایدم انتخاب خودت 

گیجم ، سردرگمم ، پُراز تشویشم ... 

#الحمدلله_علی_کل_حال💙

 کاش بازم وِرد زبونم بشه این جمله ای که آرومم میکرد تو اوج ناراحتی 

خدا بیا بغلم کن 

بیا محکم تر دستمو بگیر 

بیا دستتو بذار روی قلبمو آروم کن این خستگی ها رو پایان بده 


تنها تو را می پرستم و تنها از تو یاری می خواهم و تنها تو کمک می کنی 


#ماهِ من خوش اومدی _خردادجآن 

#یاعلی 

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان