گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

یکی از سخت ترین کارها

یارحمان 


تلفن حرف زدن برای من یکی از سخت‌ترین کار دنیاست! 

ممکنه حتی دلتنگ کسی باشم، 

ولی وقتی بهم زنگ می‌زنه به این فکر می‌کنم که کاش الان جواب ندم! بعدا بهش زنگ می‌زنم! یا همون‌موقع بهش مسج میدم...

خیلی وقت‌ها آدم‌ها ازم دلخور شدن! دوستام! فامیل! خانواده...

البته از وقتی پدیده‌ای به اسم "ویس‌مسج" اومده، تا حدی روابط بهتر شده😬

ولی هنوز نمی‌دونم چطور باید این رفتارم رو تغییر بدم!

کدوم‌هاتون مثل من با تلفن حرف زدن مشکل دارین؟ به نظرتون چطور میشه تغییرش داد؟! 





۱ نظر
نازنین
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۳۴
اتفاقا برای من ساده ترین کاره😅ولی اسمسی سخت تره😅
باید باهاص رو به رو شد(:

پاسخ :

برای من که سخته 🤡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان