گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

آرامش درونی

یارحمان 

سکوت شب و صدای نفس و تیک تاک ساعت و گاهی صدای ماشین و ... 

چقدر این آرامشِ شب قشنگه ، نه ؟ 

و شلوغی ظهر خیلیا دوست دارن ، نه ؟ 

همیشه عاشقِ سکوت ، خلوتی و آرومی بودم ، تو وجودمه نه اینکه ادعا کنم فقط دوست دارم 

عمیقا بااین چیزا خوشحال میشم و حالم بهتر میشه 

حتی امتحان کردم که مثلا محیط شلوغ برم یا کارای مخالف سکوت و ... اما دیدم تمایل ندارم 

دیدم آدم محیط های شلوغ نیستم ، آدم محیط های باآرامش و آرومم ! 

من حالا اگه مواجه بشم با یه آدم شلوغ در مقابلش صفر میشم و فکرمی کنن کلا دور از جونم 

لال تشریف دارم :/ 

حتی ممکنه بگن هیچی بلد نیست و... خلاصه هزارتا حرف حرف حرف و... 

اون لحظه بگن هرچی بگن مهم نیست ! درون من یه آدم آرومه که یکم زمان میبره برای ارتباط 

گرفتن با درون تو ! 

اگه لزومی نمی بینی خب نزدیکم نشو !!! مگه مجبوری ؟ 

منم دایره الدوستان خودمو دارم ، دایره الغات خودمو دارم و کلا دایره های خودمو دارم ، والا ! 

من عجیب نیستم ، فقط زود اعتماد نمی کنم ، زود گرم نمیگیرم و... 

مهربونی بهت می کنم لبخند بهت میزنم حتی کمکت هم می کنم اما اینا به معنیه اینکه رفیقت شدم 

نیست ، چرا ؟ چون من نمی تونم سریع تو رو وارد دنیای خودم کنم 

من از تو میترسم از آدمی که باشی میترسم چرا ؟ 

چون میترسم بهم ضربه بزنی ، صدمه بزنی ، منو اذیت کنی ، با دنیای من آشنا بشی و بعدش 

محکم تر ناراحتم کنی !!! 

من از آدما میترسم از آدمای زیادی صبور میترسم از آدمای زیادی بامحبت میترسم 

من از هرچیزی که زیاد باشه اصن میترسمممم :( 

نصف شبی دارم هذیون میگم ؟ 

حالم خوش نیست ؟ 

فکرا از چندجا اومده و فشار آورده به مغز مبارکم 

مغز مهربان بمون برام تو حامل پیام های زیادی هستی 

قلب آرومم تو آروم بزن و آروم بمون من تو رو همین جوری دوست دارم 

تک تک سلول هام دوستتون دارم و بهتون لبخند میزنم ادامه بدید 

تمام اعضا بدن آروم باشید ، خب ؟ 

من باهمین آرومی دوستتون دارم آخه لعنت

+یک شبِ طولانی فکر 

+اما و اگر و... 

+باز |عین| شیفته من ارور دادم 

+یآعلی 

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان