گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

مضطر ↪

یارحمان 

خسته ام ، خسته ی همه چی ! 

نمیدونم چرا یهو دلم گرفت ؟ 

من هنوزم صبورم و دارم به اطرافم نگاه می کنم و راه ادامه میدم اما هنوز نفهمیدم چرا ؟ 

کاشکی وقتی خیلی دیر نشده بفهمم و هضمش کنم 

من نگاهم به دستای خداست و چشم هام مضطرب و ذهنم منتظر ... 

من اونقدر افکارم باهم قاطی شده که برای چندماه میخوام فقط خودم باشم و دغدغه های خودم ! 

میترسم از این همه فکر که نمیذاره زندگی کنم و دروغ حالمو خوب نگه میدارم 

افسرده م ؟ 

من از نرسیدن به اون مورد انگار ضربه خوردم و همه چی رو دیگه شوخی میگیرم 

نمی تونم بفهمم اما من حالم خوب نیست 

اونقدر خوب نیست که ۲شب دارم می نویسم 

من فاطمه سابق نیستم و این حالمو داره بد می کنه 



+خدایا میشه بشه ؟ میشه خوشحالم کنی ؟ وقتی دلگرم میشم با این آیه 

| الله علی کل شیء قدیر | منتظر می مونم اما زودتر بشه ، میشه بایه نشونه بگی به نفعمه یا ... ؟ 

+دعاکنیم برای هم ، برای حاجت های هم 💚 

+شعبان مبآرک 

+گواهینامه رو گرفتم 🚗 

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان