گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

آمدم نبودید باز آمدم

یارحمان 

نمیدونم چرا دیگه نمی تونم بنویسم ، انگار خودمو بلاک کردم برای نوشتن :( 

یکی میگفت چاره ی اینکه دوباره برگردی دوباره نوشتنه ، مثل دفعه قبل که اومدم و نوشتم اما 

دوباره یادم رفت که باید بنویسم و خودمو بلاک کردم 

الآن اومدم دوباره شروع کنم اما بدون ترس کنار گذاشتنش و مثل قبلا با هر دلیلی یا بی دلیل 

بنویسم تا خالی بشم از این حس لعنتی که بهم چسبیده ! 

تنبل شدم خیلی تو نوشتن تو کتاب غیرمتفرقه خوندن تو ... 

خیلی رفتم تو لاک خودمو اصرار دارم بیرون نیام 

کاش میشد برگردم به همون دوران دبیرستان و دغدغه هایی که کل دنیامو گرفته بود ...

منتظرمن باشید یا نباشید من می نویسم اما شاید بدون مخاطبی که بخونه 

چون وبلاگ خیلی وقته فراموش شده و حالا تا راه اندازی مجددش زمان میبره :( 

امشب لیله الرغائب برای حآجت هاتون دعآ می کنم برای حآجت هام دعآ کنید لطفا 

#قلبم درد میکنه از بعضی حرفا...

میام که بنویسم که راحت بشه ذهنم قلبم ... 

#یاعلی 

۱ نظر
حمدان مقدم
۲۹ ارديبهشت ۱۲:۲۸
سلام
توکل کن بخدا رحمان و بنویس

پاسخ :

سلام 
بله توکل به خدا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان