گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

خداحافظ پدر...

وقتی نگآه می کنی و در هیئت نشستی،در هیئت اهل بیت"علیه السلام"

وقتی سرتا پا مشکی شدی و حالآ با تمآم حس و حآلت میروی و میروی و میروی...

میخواهی داد بزنی خدا ممنونــــ...

میخواهی داد بزنی الهــــــــــی فدات بشم که

 اینقدر هوای دلِ بنده هات رو داری و نگآهشآن می کنی

میدونم مثلِ همیشه مهربآنیت گسترده است حتی برای منِ گناهکآر...

داشتم به 1سآل عبادی هم فکر میکردم،میدانی که ما سآل عبادی هم داریم

مثلِ کنکور که از 20تیر شروع میشود و تا تیر سآل بعد و بعد مرداد کآرنامه و

نتیجه ی 1سالت را می بینی

دقیقاً همین گونه تو سآل عبادی داری هرسآل...

داشتم خودمو برانداز می کردم دیدم بندگی نکردم،دیدم یه جآهایی خیلی کم گذاشتم -__-

خیلی جاها محکـــم بغلم کردی و توکل کردم دقیقاً مثل قسمت دیروز مآه عسل

من ایمآن واقعی رو حس کردم دقیقاً مثل همآن آقای جلیلی مآه عسل من مزه مزه کرده ام[کلیک]

دیدی؟

ایمآنی که بدست آورد در سخت ترین روزهای عمرش بود!

سختی او اینگونه و...

سختی های زندگی من و تو یه جور دیگهـ...

و...

بعد به خودت می آیی فراز 40جوشن کبیر راهم رد کرده ای و...

همین جوری اشک میریزی التمآسش می کنی ومی گویی:

فقط خودت و کتابت و اهل بیت"علیه السلام"رو از من نگـــیر که بیچآره میشوم اگر از دست دهم

و...

کمی سکوت می کنی بعد از جوشن کبیر و همه حرف میزنن و تو فکر می کنی

برای چی اینجایی؟برای کی؟برای و...

وسخنرانی شروع میشود و تو خوب گوش می کنی و ریز بین میشوی تا نکته برداری کنی

به شدت و باجرات میتونم بگم اینقدر که از هیئت لذت می برم از درس نه!

وباید یادم باشد قول داده ام برای درس و کوتاه بیا نیستم تا موفقیتم را ثابت کنم به"او"...

باید برای خوشحآلی همآن که خودش می داند جآن بدهم و بگویم#ایستاده ام!

و...

الهی العفو ها...

گریه ها...

پیشیمانی ها...

و...

می ایستی به احترام دعآی فرج و زمزمه می کنی و تو دلت می گویی آقا یعنی کجآیی؟

یعنی شما الآن کجا احیا گرفتی؟

وگریه می کنی به حآلِ خودت که کآش منتظر بودنت واقعی بود!

+چه کرده ای برایش؟

_هیچی :(

وباز روضه  ی "حسین علیه السلام"

و التمآسش می کنی که آقا دعوت کنی امسآل ومعرفتش را بهم بده!

وباز التمآس و اشک و سربه زیر می اندازی و صداش میزنی...

دلت می شکند و می گویی همآن هایی که کنار من زیارت عاشورا خوندن دعوت شدن و من!

+یعنی بدترم؟

_آره،دیگهـ... :(

و...

قرآن روی سر میگیری و بکَ یا فاطمه الزهرا"سلام الله علیها" می گویی و دلت پر میکشد

مآدر جآن دوستت دارم

مدیونم لحظه هایم را به شمآ

#توسل به خانوم جآن یعنی تمآم خوشبختی من

#میشود خواهش کنم اگر بدحجابی را دیدی تذکر بدهی،برای دلِ خانوم جآن!

#امربه معروف و نهی یآدمون نره!

و...

آخرش بل حجه و...اشک و آه و...

سرت رو پآیین می اندازی و می گویی یعنی بخشیدی؟

خندیدنت را دوست دارم خدا، بگذار عآشقت شوم و بعد از عآشقی"شهآدت"می خواهم!

از دنیا هیچ چیزی ندیدم و دنیا برایم پوچی است و به مفهومش رسیده ام

بگذار برای آخرت تلاش کنم در همین دنیا...

#کمک کن!

و...

عزاداری برای پدر بچه  شیعه ها

میدانی بچه شیعه ها دیشب پدرشآن را از دست دادن

میدانی اصلاً هوای دلشآن مشکیست و غم  زده...

وتو دلم خآلی شد وقتی دیدم مولا رفت!

و...

سینه زنی و گریه و بلند بلند علی گفتن،احساس غرور دارم وقتی اسمت  را می آورم

چقدر بدبخت کسی که "علی" را ندارد و حب "علی" در قلبش نیست!

#یا حیـــــــدر_علی مولا_تسلیت بچه شیعه ها

#هرکس با خاندان علی در افتاد ور افتاد!#برسد به گوش داعش که ایستاده ایم تا پای جآن!

#من با حجابم نشآن میدهم یادگار مادر هنوزم که قرن21هست دارمش و افتخار می کنم!

یافاطمه فاطمه فاطمه فاطمه جآن_دوستت دارم چه خوب که اسمم مثل شمآست!

"باید" فاطمی زندگی کنم!

و...

سلام آخر را میدهی و تمآم...

شب21مآه رمضآن و شب قدر گذشت!

چقدر دلنشین بود،چقدر حسِ خوب بود،چقدر خوبه که دارم کتابت و اهل بیت"علیه السلام" را...

#صبر زینبی_حجآب فاطمی

#غیرت علی

و...

کفش هایت را می پوشی،چآدر رو جلوتر می آوری و شآلت را...

و سرت را پایین می اندازی و میروی و میروی و میروی...

و...

#خوشی عمر مرا بود به نُه سال فقط...بعدِ زهرا علی از دست فلک بیزار است

#حآجت روابشید_التمآس دعآ_عاقبت بخیر بشید

#قرآن یآدمان باشدحتی10آیه

#یآعلی مدد

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان