گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

دل سپرده که باشی،قدم هایت در راه رسیدن به خداست!

گآهی اوقات که دلم رو به راه نمی شود،مثلا شده است به بن بست بخوری وراهی نداشته باشی؟


آنقدرهم که فکر می کنی خدا رو صدا زده ای،


ولی واسطه ی معنوی میخواهی برای اینکه کارت بهتر شود!


تابه حآل شده،واسطه ی خیر بگذاری برای کارهآیت،


تابه حآل شده از کسی بخواهی واسطه ات شود؟


در دنیآی خودمآن چقدر از این و آن خواستی ولی رویت را نگرفتن؟چه قدر خواستی و باتو بودن؟


میخواهم از واسطه ی خیر بگویم،از کسی که هرجآ بر زمین نشستم و اسمش را صدا زدم بلندشدم


میخواهم بگویم از خانومی که مرا مدیون کرد به خودش!


آنقدر شرمنده ی این خآنوم هستم که...


شده به کسی دلبسته بآشی و هرجآ گیر کنی رو به درش بزنی و صداش کنی؟


میدانم خدآ همیشه درگآهش باز است ولی واسطه ی خیر را می گویم؟


واسطه ی خیر تو چه کسی است؟


#برای من حضرت زهرا"سلام الله علیها"آنقدر مدیون مآدر سآدات هستم که خدا میداند...


مثلا یآدم می آید راهیان را از مادر سادات خواستم یا مشهد یا کآرنامه سآل دوم را...


یا وقتی کنآر ضریح امام رضا"علیه السلام"بودم با"م" و هرچه کردیم جلو نمیرفتیم از ازدحام جمعیت


وقتی 15دقیقه وقت داشتیم برای اینکه خودمآن را به ضریح برسآنیم و دست در دست "م" رفتیم


اشکهآیم داشت جآری میشد،"م"میگفت فآطمه چرا نمیشه؟فآطمه باید دستمون برسه این بارآخره!


وقتی با بغض وقتی با چشمهای پر از حسرت به دستهآی کسآیی که رسیده بود نگآه می کردم!


دلم واقعا شکست،آن لحظه فراموشم نخواهد شد،به "م" گفتم مثل شهید برونسی ذکر "یازهرا"


گفت و راه پیدا کرد،بگیم "یازهرا"و بریم جلو...باورت نمی شود،کم کم راه باز شد و با هرجوری بود


به ضریح رسیدیم،آن لحظه عشق بود و عشق بود و عشق...


یا مشکلات بسیآری که مرا درگیر خود کرده بود!چه دنیوی چه اخروی...


میدآنی مادر سآدات با دختر هآ روابطش خیلی خوبست،


میدانی هرموقعه صداش کردم، به جآن خودم که عزیز است برایم جواب را داد!


وقتی چآدر مشکی را سرم می کنم،حس می کنم مآدرجآنمآن حضرت زهرا"سلام الله علیها"میبیند


باید امانت دارش باشم،باید بخوانم زیرلب"هذه امانتک یا فآطمه الزهرا"


نمیدانی چقدر عآشق حضرت زهرا"سلام الله علیها"هستم،


من تذکره ی کربلایم را از امام رضا"علیه السلام"گرفتم،نگآه مآدر سآدات نیز بود...


#گرچه دنیاهمه زیباست ولی بی تردید....بهتر ازصحن "حسین"درهمه عالم نیست[کلیک]


مگر میشود خدا باشد و حآلم بد باشد؟


مگر میشود،ائمه"علیه السلام"باشد و ناراحت باشم مگرمیشود؟


#میدانم گاهی ناخوش میشوم ولی روزگآر است!


#دلنوشته برای نمایشگاه#دختران نجابت مدرسه درمورد حجاب نوشتم،به آن خانوم تحویلش دادم


زنگ نمآز که دیدمرا گفت،چه قدر قشنگ نوشته بودی،کتاب هدیه داد...(:


خلاصه برایت بگویم،عآشق مآدر سآداتم[کلیک]


#تا ابداین نڪتہ را انشا ڪنید.


پاے این طوماررا امضا ڪنید. 


هـرڪجا ماندید درڪل امور.


 رو بہ سوے #حضرت_زهرا (س) ڪنید


#قرآن یآدمان باشد حتی10آیه...(:


#یآعلی مدد...




۱ نظر
مهدیه
۰۵ اسفند ۱۸:۵۹
التماس دعا

پاسخ :

محتآجم به دعآ...(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان