گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

به راستی من کجام ؟

یارحمان 

تاحالا شده یه نقطه ای از زندگی یهو قفل کنی و بگی من کجام ؟ 

زندگیم کجاست ؟ من از آینده چی میخوام ؟ 

[از روزی که برنامه و هدفم نابود شد ، دیگه اون آدم سابق نیستم] 

همش دنبال یک هدفم که نمیدونم کجاست و چیه ؟ 

اصلا استعداد واقعی من چیه ؟ 

چه کاری رو اگه ادامه بدم موفق تر هستم ؟ 

[از وقتی که اون هدف نابود شد ، همش درگیرم] 

درگیر این سوالات به ظاهر راحت اما از درون سختِ سختِ سخت ! 

به راستی من کجام ؟ 

 

 

#دنبال یک ثباتم  یک ثبات درونی و بیرونی 

#انگار تو بیست سالگی همه یه بحران این مدلی دارن ، نه ؟! 

#یاعلی 

 

 

۴ نظر
آبان ...
۱۱ مهر ۰۹:۴۸

بیست سالگی فکر می کردم بیست و هفت سالگی یه وکیل خوشبخت ام 

الان در استانه بیست و هفت سالگی فقط یه وکیل ام 

زمان کار خودش را می کنه ..میگذره ..

پاسخ :

میگذره اما گذشتنی که بعدش ناراحت باشی چه فایده :( 
خودمم  میگم میگذره اما بعضی چیزا هرلحظه هست و دقیقا نمیگذره مثل حالِ الآن من 
حمدان مقدم
۱۱ مهر ۱۰:۳۲

سلام

این مرحله زیبا را با صبوری بیشتر طی کنید.مرحله قوام شخصیت.لذا سعی کنید پاسخهای منطقی پیدا کنید.موفق باشید

پاسخ :

سلام علیکم 
دقیقا دنبال یه پاسخ و راه حل درست و منطقی ام 
یه چیزی که تاآخر بدونم درسته و هدف واقعیمه :) 
سپاس 
BooM BooM
۱۱ مهر ۱۴:۲۱

فقط باید گفت یا ابوالفضل :)

خوب توی این سن و سال هر روز قفل شدن و دنبال خودت گشتن طبیعیه (البته نه واسه همه)

بنظرم آدمایی که دنبال موفقیت های بزرگن و موفقیت های کوچیک گذشته اونها رو راضی نکرده همچین افکاری میزنه به کلشون.

در حدی نیستم که بخوام توصیه کنم اما دوستم یه چی رو بهم ثابت کرد (این تو حوزه تحصیله) لیسانس زیست شناسی گیاهی گرفت با معدل عالی بعد ارشد ژنتیک خوند و مهندس ژنتیک شد و حالا هم دکترای ژنتیک میخونه و به فکر اپلای کردنه. همیشه بهم میگه مهم نیست کجایی مهم اینه به یه چی محکم بچسبی و رهاش نکنی. همین شخص به زیست چسبید نفر اول المپیاد دانشجویی شد، سهمیه بنیاد ملی گرفت و به قول خودش دیگه سوار آسانسور موفقیت شدم. آنقدر هم درامد داره که از زندگیش لذت ببره. ببینید چی میخواین و شاخه به شاخه نکنید و تمرکز کنین روی یه چیز. قطعا در اون موفق میشید.

دختر عموم وقتی ازدواج کرد رفت تهران. لیسانس زبان انگلیسی داشت اما به کارش نیومد. رفت تو کار طلا سازی. چسبید به اونهمه ابزار. اوایل امسال بود که ماشین خرید برای خودش.

پاسخ :

:) 
قفل شدن آره دقیقا همینه ، قفل ! 
میدونید انگار اون موفقیتی که دوست دارم رو هنوز بدستش نیاوردم و هی دنبالشم 
ممنون از توصیه خوبتون :) خوده من از شاخه به شاخه شدن بدم میاد 
ژنتیک دقیقا آرزوی من بود دقیقا هدف من بود همون که اگه بهش میرسیدم تا بی نهایت آروم بودم 
اما نشد ، دلیلش هم اراده و همت نبود ... بماند ! 
وقتی این توصیه رو گفتید واقعا پرت شدم تو رویای خودم :( 
ژنتیک همه دنیای من بود اما ... 
باید چسبید به هدف 
نیک برکارد
۱۵ مهر ۱۱:۲۰

سلام

این بحران، بحران 20 سالگیه،

بحران 30 سالگیه،

بحران 40 سالگیه،

... بحران 90 سالگیه....!!

 

منتها هر کدومش یه شکلی! اول هدف، بعد شک تو هدف، بعد ترس از پشیمونی، بعد حسرت انتخابهای دیگه...

 

عیبی نداره، خیلی خوبه که رو خودتون اینطوری مکث و فکر میکنین... ولی خیالتون راحت، غیر عادی نیست! همه همینیم حتی مثالهای موفقی که دوستانِ دیگه زدن...

 

سر یک نخو بگیرید و برید... همه چیزو با هم نمیشه داشت، از همون مسیری که میرین لذت ببرین، امیدوارم خوشحال و موفق باشید... :)

پاسخ :

سلام 
بهترین نظری که تونست حالمو بهتر کنه نظر شما بود ، ممنون بابت کلام خوبتون :) 
از همون مسیری که میرم لذت ببرم ، حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان