گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

از راه رسید

یارحمان 

همین الآن که پنجره بازه و صدای بوق ماشین ، صدای آدم ها و ... میاد و صداهایی که 

کم کم ، کم میشه با سکوت شب ... 

صدای مداحی هایی که به گوش میرسه و این یعنی محرم از راه میرسه 

نمیدونم لایقِ این ایام هستم یا نه و لیاقت حضور تو مراسم های ارباب دارم یا نه ؟ 

اما مثلِ همیشه منتظر و مضطر این ایام بودم ، ایام غم بزرگ اهل بیت ع 

ایام غم کسانی که دوست شون دارم و ازتموم وجود اشک میریزم به پای غمش ... 

این محبت دلیه از درونه انگار با من بزرگ شده و حالا میفهممش 

من این محبت رو از قبلا داشتم از همون موقعه که مامان فهمید یه موجود تو شکمشه 

از همون موقعه که هرروز سوره انعام میخوند 

از همون موقعه که هرروز باوضو بود 

ازهمون موقعه که نماز حضرت عباس ع و حضرت زینب س میخوند 

از همون موقعه که صلوات میفرستاد و قرآن گوش میداد و هیئت میرفت 

از همون موقعه که دیگه فهمید یه موجود تو شکم هست و آهنگ گوش نداد 

و ... 

من ۹ماه با ذکر و عشق به حسین ع و اهل بیت ع و ... بودم 

و بعدش هم فراوان حواسش به همه چی بود تا درست تربیت بشم 

اما من یه وقتایی کج رفتم و گوش به حرفاش ندادم 

بالاخره سن بلوغ بود و دغدغه های اون موقعه ی خودش ! 

من و تموم ما باید از مادرامون تشکر کنیم 

اگر محبت حسین ع و اهل بیت ع تو دل هامونه ، لطف خدا و مادراس 

یه دلهره عجیبی دارم که میدونم علتش چیه اما ازاینکه آخرش نمیدونم مضطرم 

و ... 

امشب عین شیفته و من تنها در خانه و وقتی نیست ، خونه به بدترین جا برای من میشه 

اما چاره ای نیست و باید تحمل کرد فراق یار را ... 

سرم درد میکرد و فشارم پایین بود و دست و پاهام یخ 

الآن تازه گرم شده و بهترم 

به عین گفتم وقتی دارم باهات حرف میزنم انگار یادم میره سردرد دارم و فشارم پایینه 

خندید و گفت واقعا ؟ / میدونه من بهش وابسته ی شدید شدم و ادامه ی حرفاش /

عشقِ من بهش هرروز داره بیشتر از دیروز میشه و این وابستگی همچنان خوب نیست 

خدایا شکرت بابت داده ها و نداده هات 

 

 

#یاعلی 

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان