گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

حالِ من با تو خوبهــ

یا رحمان 

از وقتی که تو کلاس زبان صحبت این شد که از سفرای خاص تون بگید 

[موضوع گفت و گو کلاس بود] 

یکی به من گفت تو سفر خاص ت کجاست ؟ [مکالمات فقط به زبان انگلیسی بیان میشه]

داشتم فکر می کردم بگم اربعین پیاده ازنجف تا کربلا 

حتما بهم میخنده میگه این دیوونه س که عاشقِ آنتالیا کانادا انگلیس آلمان و... نیست ! 

آره ، من دیوونه م :) یه دیوونه که عاشقِ مسیر کربلاست 

قلبشو جا گذاشت میون نجف تا کربلا و حالا دلی نداره که عاشق جایی دیگه بشه ، 

آره ، من دیوونه م که عاشقِ اون خستگی هام اون کوفتگی های بدن و پاهام ،

عاشقِ اون کوله ای که آخرای سفر سنگینی می کنه 

من دوستدار یه آقایی به اسم حسین علیه السلام 💔 

دیروز عرفه شیخ حسین انصاریان می گفت 

این گریه های که الآن داریم می کنی بهت انرژی میده حیات میده 

آره ، راست میگفت وقتی گریه می کنی برای حسین ع برای اهل بیت ع 

انگار تموم وجودت آرومه ، انگار باطنت میشه نور نور نور 

وقتی دیروز مناجات عرفه امام حسین ع می خوندم 

حسِ رها شدن داشتم ، حسِ دل کندن از همه ی دنیا و تعلقات دنیوی 

کاش میشد بند این زمین نباشم ، اصلا ذکر حسین ع دل رو آروم می کنه 

و چقدر دلتنگتم مولای من 💙 

 

#عید قربان مبارک 

#عید غدیر نزدیکه ، نذر چی کردی تا تبلیغ غدیر رو انجام بدی ؟ 

نذر یه بسته شکلات ؟ یا مثلا یه شعر غدیر یاد دادن به خواهر و برادر کوچیکت ؟ 

یا چندتا گل سر بخری و به دخترا هدیه بدی و بگی به مناسبت غدیر :) 

به مناسبت امام اولمون ع 💚 

نذر غذا یا هر نذری که از دست های پر برکتت برمیاد انجام بده 

بزرگترین عید امت رسول الله ص ، عید غدیر هست 

#مُبَلِغ غدیر باشیم 

#یآعلی مدد 

 

 

۲ نظر
آسمان :)
۲۱ مرداد ۱۷:۵۴

راستش نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم به اعتقادات همدیگه نباید تجاوز کنیم همین :)

پاسخ :

اوهوم دینِ من همین رو بهم یاد داده که احترام بذارم 
I'm Heeva
۳۰ مرداد ۱۰:۱۳

به نظرم هیچ چیز مهم تر از اعتقادات آدم نیست..با اینکه ارادت خاصی به امام حسین دارم اما الان که دارم فکر میکنم شاید اگر هم میرفتم زیارتشون اون لحظه جوابم این نبود. قطعا اگر اونجا بودم و این رو میگفتی و یکی مسخره ت میکرد جفت پا تو دهنش میومدم :)

 

پاسخ :

قربونت 💚 
دیدم با تمسخر حرف زدن هاشونوووو ! 
مثلا میگفت همش روضه و گریه س ، تاسوعا و عاشورا و... جمله کاملش نمی نویسم 
ولی با عصبانیت خاصی حرف زد و من گرخیدم از این همه عناد ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان