گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

باز خیال بباف

یارحمان

ازاینکه نمی تونم برات کاری انجام بدم ، ناراحتم «ی جآنم»

چرا یهو تموم امیدت که با دلهره بافته بودی مثل نخ تسبیح یهو پاره شد ؟

حتی نمی تونم بهت بگم غصه نخور ، چون وقتی خودمو جات میذارم ، حس تهی دارم

انگار هی میخوای پتو تا سرت بکشی بالا و اونقدر توی خلوت خودت مچاله بشی که شبیه

یه نقطه بشی و بعد فرو بری تو دلِ زمین !

میشه تلاش کرد هنوز ؟

آخه چه تلاشی ، مگه از دستتمون بر میاد ؟

و دیشب که گفتی از صبح تا شب گریه کردم ، اما هنوز فکرمی کنم جای گریه دارم :(

غمگینیه بعضی آدما که همیشه شادن خیلی سخته سخت !

حتی نمی تونم تصور کنم که وقتی میگی ناراحتی چه جوری هستی یعنی ؟

بیا ، بیا هنوز وقت هست

آرزو کنیم که نشه نشه نشه

بیا ، بیا بگیم ما هنوز امید داریم

بیا دروغ بگو و وانمود کن خوبی و خوبه همه چی !

و تو هر دفعه خیال بافیت رو ادامه بده و منم پر و بال بهش بدم و باورش کنیم

و

 «ی جآنم»

حتی برای لحظه ای اندک بیا باز خیال بافی کن❤


#برسد به دست «ی جآن»

#همان قدر وابسته همان قدر دلبسته همان قدر ...

#بگیر هرچه را دارم ببخش هرچه را داری 

مریضحالیم خوش نیست نه خواب راحتی دارم

نه مایلم به بیداری

#یآعلی

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان