گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

سفرعشق۲

یارحمان

سکانس دوم

از نجف به سمت مسیر پیاده روی کربلآ

از خونه سید بعد از نمآزصبح رفتیم و هرلحظه که یادشون بیفتم دعآ می کنم

رو به مرقد امام اول جآن و دوباره سلام دادن و گفتم بابا وداع نمی کنم چون بازم منتظرم

دلم نمی خواست جدا بشم از خآک نجف اما حسین علیه السلام منتظرمآن بود

و با دلی پر از عشق به سمت تابلویی که علامت زده کربلآ از این طرف :)

حسی که با هیچ چیزی نمی تونم مقایسه ش کنم وقتی برای بار دوم این اتفاق می افتاد

و من از شدت عشق داشتم جآن به جآن آفرین تسلیم می کردم

مسیری که پر از عشقه 💙

کوله به دوش و دست در دست |عین| به سوی مسیر

صبحونه رو تو راه خوردیم و تا اذان ظهر پیاده روی و بعد نمآز

نآهار و کمی استراحت و دوباره دل به مسیر زدیم تا اذان مغرب

بعد اذان مغرب تا ساعت ۸اینا پیاده روی و از ۸تا ۱۲ استراحت کامل

از ۱۲شب تا اذان صبح پیاده روی و بعد نمازصبح استراحت تا ساعت ۸

و تکرار این برنامه و شاید باکمی تفاوت ولی اصل همین بود !

گل سر و کش و گیره برده بودیم برای بچه های عراقی 😉⁦🇮🇶⁦

وبعد نمیدونی چقدر لبخند توی چهره ی بانمک شون می اومد و تشکر میکردن

یکی شون به عربی داشت باهام حرف میزد و منم گفتم نمیفهمم [لا مفهوم ]

گفت ایرانی ؟ گفتم نعم :) بعد کلی خندیدیم

یا دوباره تو مسیر یکی دیگه شون آخرای هدیه هامون بود فقط یه کش و گیره مونده بود

کنارمون نشست بعد اشاره به کش کرد ، بهش کش دادم ، نمیدونی چقدر خوشحال شد

همش کنارمون لبخند میزد تشکر میکرد ، کلی خوشحال شد نمیدونم چه جوری بگم اصن

درحدی بود که |عین|گفت بابت یه کش اینقدر تشکر و  محبت می کنه به ماها

اون یکی گیره رو هم بهش بده و باهاش عکس انداختیم 📷👧💟✋

خستگی های تو مسیر دوست داشتنی هستن ، حتی خآک های مسیر پیاده روی

یا سنگ ریزه های مسیر ، فرش و حصیر که زائرها باهاش استراحت می کنن

از خوشبخت ترین فرش و حصیرن چرا که زیر پای زائر حسین علیه السلام هستن

بچه کوچولوهایی که سقای آب میشن ، دستمال کاغذی پخش می کنن و  ...

فلافل های تو مسیر از جذاب ترین غذاها برای من بود 🌮

و البته سیب زمینی سرخ کرده هایی که دلبری میکردن 🍟

تو این مسیر همه بهم کمک می کنن ، همه هوای همدیگه رو دارن

از کشور پاکستان ، کانادا ، هند ، افغانستان ، فرانسه ، انگلیس ، اسپانیا ، ترکیه ، نیجریه

ایران خودمون ، سوریه و  ...کشورهای دیگه که بقیه ش یادم نمیاد

اونجابود که گفتم جآنم حسین علیه السلام که از همه عآلم میان به سمت تو ارباب ❤

ای دین من دنیای من حسین علیه السلام

عمود ۲۰۲ / عمود ۴۲۰ / عمود ۷۸۰ / عمود ۹۲۷ / عمود ۱۰۲۰ / عمود ۱۱۲۰ / عمود ۱۲۰۲

عمود ۱۳۰۰ / عمود ۱۴۰۰ /

و

عمود ۱۴۰۰ به بعد نزدیک و نزدیک تر به حرم ها

دل تو دل آدم نیست ، برای رسیدن به عشق

از دور خیابون منتهی به حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام

حرم سقای آب پیدا بود

و

ایستاده به روی دو پا [ساعت ۲:۳۰نیمه شب]

السلام علیک یاابوالفضل العباس علیه السلام

و شروع درد و دل های فآطمه با سقای آب و ادب

گریه

گریه

گریه

گنبد از دور پیدا بود و تار میشد وسط قطره های اشک ❤

و

ممنونم ازت آقا که دعوت کردی و زیارت عآشورا خوندن

وبه سوی تفتیش تا نزدیک تر شدن به حرم

خیره به گنبد سقا

کوله هامونو دادیم امانات و راهیه بین الحرمین ❤

ادامه دارد  ...


۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان