گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

پناه همه بی پناه ها حسین علیه السلام

یارحمان

میگفت آرزو یعنی میتونی بهش برسی ، هنوز امکانش هست برای رسیدن

میگفت رویا یعنی فقط میتونی بهش کنی ، فقط میتونی تصورش کنی

فرق آرزو و رویا یعنی رسیدن اولی و حسرت نرسیدن دومی

وقتی در حد آرزوِ  عآلی تلاش کن

ولی

وقتی تلاش نکردی و نرسیدی و رویا برات شد ، دیگه تلاش نکن چون برنمیگرده !

حالا آرزو بشه رویا دیگه ببین چه غوغایی میشه :(

یه چیز که یادگرفتم این بود ، که اگر تلاش کردی ، خب یه مثبت ولی اگه تلاش نکردی ، هیچکس دلش نمی سوزه!

به اینکه خودت رو پای خودت بایستی !

[خودت برای خودت]

میگه روی یه چیز دیگه تمرکز کن ، میگم باشه

اما نشد ، هرچی خواستم مختصات اون آرزو پاک کنم انگار مصمم ایستاده برای اجرا شدن

همش بهش میگم تو دیگه رویا شدی میفهمی ؟!

کی فکرشو میکرد بشه رویا بشه حسرت بشه غم نهفته تو دل ؟

دل گرفتگی از آدمای شهر ، اینکه بزنی بری و فرار کنی به سمت «حسین علیه السلام »

مگه یه نفر نیومد پیش امام جواد علیه السلام گفت 

حالم خوب نیست،ازمردم خسته شدم،تهمت،غیبت و... چه کنم؟
بریده ام،نفسم در این بلاد بالا نمی آید
امام جواد علیه السلام فرمود:
به سمت حسین فرار کن 

حالا همین دل بی قراره ، همین دلی که عآشقِ نوای حسین حسین شد

من که غیر شما کسی رو ندارم برای رسیدن به پناهگاه

دلم تنگه وسط راه نجف و کربلآ بشینم بعد هی نگاه کنم بگم ، وای فاطمهـ ببین کجایی تووو ! وسط یه عده آدم خوب!

دلم تنگه برای پا درد داشتن برای تاول های انگشت ها

دلم تنگه برای بارونِ وسط مسیر نجف کربلآ

میدونی سرم درد میکنه برای خستگیه این سفر ، برای خستگیه دلچسبش !

میدونی که تموم دلخوشی الآنم رسیدن به کربلآس ، بیا و این دلخوشی نگیر ازم حسین علیه السلام

گفتم بهت من هنوزم باورم نشده |عین|راست میگه ؟!

من اصلا تو مخیله م نمی گنجه ، اصلا دوست ندارم باورش کنم ، میخوام داد بزنم

حسین علیه السلام کدوم گناهم منو دور از شما کرده ، همه ش نکنه  ؟

همش یه سال  میتونیم بیایم ببینیمت ، اونم اربعینت ، نگو که دعوتمون نمی کنی !

میشه این آرزو ازم نگیری ؟

میشه ؟

+التماست می کنم آقا

+بی قراری میفهمی یعنی چی ؟

+نصحیت نکنید لطفا ، آدم بی قرار از نصحیت چیزی نمی فهمه :(

+گریه گریه گریه

+حرم تنها پناه منه [منم همون که هی به این در رو زده ، منم همون]

+داد میزنم میگم «من که غیر تو کسی رو ندارم»

+علی اصغر علیه السلام

#یآعلی

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان