گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

واژه هایم کجاست ؟

یارحــمان

نمیدونم چرا دیگه با کیبورد غریبه شدم اینو چندبار اینجاهم گفتم اما واقعا دیوونه کننده شده این حس !

من که کیبورد آرامش تموم روزام بود ، واژه های سرد رو میریختم روی کیبورد و جوون میگرفت

حالا باهاش غریبه شدم و این خودمو داره داغون میکنه و یه حس بد دارم که چرا از دستش دادم :(

یه مدت بخاطر کنکور کنار گذاشتمش !

اما کاش نمیذاشتم باعث شد من دل بکنم از کلبه ، انگار عادت شد برام ننوشتن و ...

خواهشاً ننوشتن رو کنار نذارید :(

تجربه ای تلخ برای من بود

چقدر دلم تنگ شده برای اون روزایی که همش می نوشتم همش !

(محرم سال 1440 و با خاطرات روضه های ارباب و سینه زنی هایی که دلخوشیم بود)

امام حسین علیه السلام نمیدونم راضی بودید یا نه ؟ اما قطعا کم کاری کردم برای مصیبت اعظم شما :(

آقا فقط دستمو بگیرید ، لطفا

من میترسم از بی پناهی "پناه همه بی پناه ها حسین "


+عزاداری عاتون قبول باشهـ نوکر های ارباب

+از الآن به فکرِ ...

+شهادت امام سجاد علیه السلام

+یآعلی


۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان