گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

بحث تهوع آوری بنام خودبرتربینی

یارحمان


شاید یکم تهوع آور باشه اینکه یه آدم خود برتر بینی داشته باشه وادعای خاکی بودن از هرلحاظی داشته باشه


اونجاست که من می مونم این بشر دوپا آخه چقدر میتونه موجود بدی باشه


اینکه مقابل رفتار تند و زشت آدما وایسی و مقابله به مثل کنی شاید بشه گفت دقیقا عین همون آدم معنامیشی


دقیقا همون قدر "بیشعور" (1)مامان میگه فاطمهـ اگه یکی بدی کرد تو بد نکن بذار اون از بدی بترکه ولی تو نه!


فاطمهـ تو خوب باش و ثابت کن میتونی مسلط به نفست باشی :)


مامانِ من هیچ وقت یادم نمیاد مقابله به مثل کرده باشه و ازش یادنگرفتم ولی یه جاهایی آدما حرصتو در میارن!


ازاین به بعد میخوام سوار بر نفس بشم و اگه بدی بود بخندم و ردش کن با بی تفاوتی


من باشم که با خنده م و خوشحالی و شاد بودنِ حالِ زندگیم حرص قهر و اخم و بدی های اون آدما در بیارم!


ضمن اینکه دوستِ محترمی که میگی مامانِ من فلان مامانِ من بسان...


بدون که مامانِ خوب هیچ وقت نمیاد ناراحتی خودش رو از بچه ش بالاتر بدونه!


تعامل چیزی که اگه ازش استفاده بشه خوبه نه؟(2)


میگم خیلی بد که خودبرتربین باشی نه؟


کینه کلا چیز خوبی نیست،حواستون باشه بدی ها عیب ها رو همون موقعه که داغه بگید وگرنه کینه میشه؛خب؟


یه سوال یه آدم 60 سال توقع دارید بهتر رفتار کنه هرچند که مسیر زندگی سخت باشه و...یا یه آدم 18سال؟

خنده دار دیگه اگه کسی بگه 18 سال :)



و من الله توفیق



(1)تنها ناسزایی که بلدم "بیشعور"
(2)گوش زد شود،لظفاً!
۳ نظر
جناب دچار
۲۹ ارديبهشت ۱۷:۰۳
تیترش قشنگ بود :)


کیه که خودخواه نباشه...

پاسخ :

متاسفانه -_-
سربازکوچولو ...
۳۱ ارديبهشت ۰۱:۴۶
منم دارم تمرین میکنم از بدی دیگران رد بشم ..

پاسخ :

سخته نه ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان