گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

من و من و من

این 8 هفته هم با تمـوم اتفاق هایی که افتاد تموم شد تا3مهـــــــــــــــــــر

از3هفته اولش که هیچی درس نخوندمـ بخاطر همآن اتفاق شدیداً یهویی!

تا

5هفته ی بعدش و تا جآن در توان بود،درس خوندمـ!

و

امروز10شهریور95_اتمآم کلاس هآی مدرسهـ وآب بازی های امروز بچه ها :|

همه درس میخونن ما آب بازی میکنیم :/ [لازم به ذکر بعد ازاین همه اتفاق لازم بود]

البته هرچند تماشاچی بودمـ ولی از خوشحآلی بچهـ ها کیف کردمــــــــ(:ـــــ

#درس خوندن کنکور96ها_یعنی رتبه ی 1سال بعد کیه؟

#نآزی جَو درس خوندن گرفتت بدجورااا... :| مثلاً جهت یادآوری دوستت بودم :/ باتشکر!

#مهدیه هم که ناپدید شده :| خدایا،دوستآنمآن را برایمآن حفظ بفرما :/ الهی آمین!

امیدوارم اونجوری که صلاح هست و مفیده پیش بره_امروزنمایشگاه نوشت افزار ایرانی بودم(:

کلی به این بیرون رفتن احتیاج داشتمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ،شکرت خدا(:

همین که لبخنــــــــــــــ(:ـــــد روی لبامون بیاریم وتمرین کنیم خوب بآشیم خوش کلیه!

#لبخنــــــــــــ(:ــــــــــدبزن

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو_حسِ عکس دوست دارم(:

محکم بآش|مثلِ شهید چمران|[کلیک]

#یآعلی مدد


۵ نظر
6338
۱۱ شهریور ۰۱:۵۷
سلام...
تو این ساعت که شاید خیلیا خواب باشند، با دیدن متن پستت خیلی خوشحال شدم...خیلی!از اینکه خودت رو پیدا کردی...از این که حداقل به درجه ای از شجاعت رسیدی که با اتفاقای سخت روبرو شی!و با لبخند به نبرد بری سمتش...
و اما در مورد خط زرد رنگ ِ پستت:
   اتفاقا همین امشب حدود ساعت های 7 و 45 به خونتون زنگ زدم، گویا نبود کسی خونه ! جانا! در مورد جواب پاسخ نظری که قبل داده بودی چند خطی یادگاری نوشتم اما نمیدونم چرا پرید و ثبت نشد! خانومی! من به یادتم ! شاید بیشتر ازتو ! دقبقا شب قبلی  که عاطفه بهم گفت پیام دادی به یادت بودم...دل به دل لوله کشیه! و سکوتم نشان دهنده بی معرفتی ِ این ضمیر نیست ! نسبت به قبل خاموش تر شدم ... کمتر حرف می زنم ... یعنی کمتر پیش میاد که با کسی حرف بزنم... اما حالم خوبه و به یاد تک تک دوستانم هستم...(تو فکر کن اصلا پهن شدم رو درسام :||| )
 کلی دل تنگتم خانم دکتر...خرسند باش همیشه از کارات مثل امروز!امیدوارم سال دیگه همین موقع ها فریاد ِ پیروزی ت گوش همه رو کر کنه خانومم!
در پناه حق...
مشتاق دیدار
یا علی(:(:(:

+میخوانم َت ولی دیگر نیستم(:(:
مواظب خودت باش(:(:[بغل][kiss];)

پاسخ :

سلااااااااااااااااامــــــــــــــــ نآزی مآچ مآچ اومــــــــــــــــــــــدم که بیام بغلت 1و2و3 یوهوووو(:
من که خواب نبودم بیدار بودم(:شجاع بودما رو نمیکردم :| فکرکنم لبخند خیلی بهتره حتی با وجود مشکلآت!
ما که خدارو داریم پس تلآش از من،کمک از او(:
دخترجآن،دیروز نمایشگاه نوشت افزار بودم عزیزمــ،نآزی جات خالی یه کیفی داد که نگوووووو!
تازه از اون طرف رفتیم پآرک لاله یه دخترِ اسمش نآزی بود،اونقدر یآدت کردم که یاد خودم نکرده بودم :| والا...!
ممنون که بیآدمی عشقِ آبجی،نآزی یه واقعیت بگم؟من دلم میگیره ازت خبری نداشته باشم،نآزی من هرهفته بهت
زنگ میزنم باشه؟یه تایمی رو مشخص میکنم با روزش بعد به اندازه صحبت میکنمااا :| باشه؟نآزی(:
پهن نشو :| بنظرم برو توافق بخون بیشتر کیف میده هااا :| جآنا(:
خانم دکتر؟من!فعلا کنکوری صدا کنی بیشتر بهتره :| نه؟
چه جمله باحالی گفتی[سال دیگه همین موقع ها فریاد ِ پیروزی ت گوش همه رو کر کنه]
یعنی جمله میگی در حدِ بنز(: اینم مینویسم میزنم به اتاقم(:
چه دختر خوبیم به به آفرین به خودم،قربون خودم بشم :|
فدات عزیزمـــــ،معرفتت رو دوست دارم(:بامعرفت(:

+هآ؟دیگر نیستی؟یعنی چی بی ادب بی تربیت :|
مواظب خودت بآش یه عآلمه(بغل مآچ،مآچ بغل)
#یآعلی مدد
6338
۱۱ شهریور ۰۲:۰۰
+و یک اشکال نگارشی...
بالای جمله لبخنـــــــــــــــ:)ــــــــــــد بزن،آخر جمله یه "د" جا مونده گمانم!(;

پاسخ :

+فکرکنم درس بودااا(:
ولی بآزم تشکرآت آبجی
فرشته ...
۱۱ شهریور ۱۰:۴۳
منم پشت کنکوری و کنکوری 96 می باشم .
لبخند میزنم.:)
موفق و مانا باشید
یاعلی

پاسخ :

:| تجربی هستی یعنی؟
یه رقیب دیگه!خدایا کمک(:
لبخند بزن فرشته جآن
موفق بآشی،یعنی امسآل کنکور دادی یا اولین بارت هست؟
علی یآرت
فرشته ...
۱۳ شهریور ۱۹:۲۸
بله تجربی هستم:)
:)
نه دیگه امسال دادم ولی نشد رفت تا 96 ان شاا...
یاعلی

پاسخ :

اوهوم،سلام رفیق و رقیب(:
سخت بود؟
علی یآرت
دختــــری از تبــار فاطمه
۱۳ شهریور ۲۲:۱۶
منم کنکوری 96 تجربی هستم التماس دعا از همگی

مــــــــــــــــــــــــــــوفق باشی آبجی

پاسخ :

به به شماهم نکنه رفیق و رقیبی؟موفق بآشید همگی(:
#حآجت روابشی عزیزمـ
یآعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان