گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

لحظه شمآری عشق

بسم رب الحسین"علیه السلام"

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین وعلی اولاد حسین وعلی اصحاب الحسین

ارباب یآدت میاد محرم پارسـال94،یادت میاد چقدر عآشقانه باهات حرف زدم وبیشتر مجنون شدم

یادت میاد نگآه های من و پیاده روی های زائرات،پُست هآی اربعین

یآدت میاد چقدر دلـم هوایی شد ولی دعوت نشدم،یآدت میاد اون خوابی که "م" دید

یآدت میاد چقدر عآشق بودم،الآن عآشق تر شدمـ

وقتی صحبت از کربلآ میشد یا زیارت عاشورا،دلم قنج میرفت

میدونی آقا،هیئت های فاطمیه کلی بهم چسبید،وقتی باز از کربلآ حرف شد

وقتی شبِ قدر کربلآ گفتن هام شروع شد

وقتی وسطِ زیارت عآشورا غرق شدم از محبتت

آخ مشهدالرضا رو که یآدت هست آقا،از اونجا هم صدا زدم وگفتم کربلآ با"ع"آن هم اربعین

میدونی حضرت عشق منـ با مداحی حالم خوب میشه

تمآم چفیه وپلاک ومهره وسجاده وشآل عزا و...همه و همه برای دیدنت آماده س[کلیک]

فقط اذن ورود به کربلآیت را ندارمـ واین یعنی هیچ کدام از وسایلم به درد نمیخورد

و...

من هنوزم منتظرت می مآنم حضرتِ ارباب

و...

تاابد دوستت دارم امام سوم من

#چله ی نوکری واز دیروز شروع شدتا محرم_40روز و شب باارباب بآش اول باخودمم[کلیک]

#خداکنه لیاقت کربلآ رو امسال داشته باشم_دعآم کنید،دعآمیکنم

#هرشب زیارت عآشورا تا اولِ محرم+قرآن بخونیم حتی 10آیه(:

#یآعلی مدد

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان