گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

به کجآ چنین سردرگمـ...

دارم به این فکر میکنم کآش حسِ درس خوندن برای کنکور برای من منفجر میشد

+فآطمه درس میخونی؟

_ آره،ولی...

+ولی چی؟

_اصلاً دلچسب نمیخونم،یعنی حس میکنمـ یه کاریه که دوستش ندارم

+تو که درسو دوست داشتی چی شد؟

_میدونی از بس خوندم و نتیجه ی دوست داشتنیم رو نگرفتم،حالآ بی انگیزه م

+یعنی حس میکنی کنکور رتبه ات زیر 500 نشه؟

_اوووف،من دندانپزشکی شهید بهشتی بخوام قبول بشم باید رتبه م حداکثر291باشه

+پس خیلی باید تلآش کنی آره؟

_آره :|

+میدونی رقیب ها از این بچه فوق العاده هستن؟

_تازه میدونی اونایی که خیلی میخوندن رتبه شون 1000 شدونکنه منم...؟

+میدونم

_میترسم و این بی انگیزه بودن دیوونه م میکنه

+عجیب دلت یه درس خوندنه فوق العاده میخواد آره؟

_آره،تو از کجافهمیدی؟

+از چشمهآی مشکیت که برق میزنه و حرفآت رو زیرنویس میکنه

_O_o

+(:

_ کآش همه ی حرفام همین جوری معلوم بود:(

+فآطمه دَرسِتُ بخون بآشه

_بآشه،ولی خیلی بی خیآلمـ...

.

.

.

بوق

مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد،لطفاًبعداً تمآس بگیرید!

#خدایا خودت کمک کن_حس میکنم یکم بی هدفم واین وحشتناک بَد بَد بَد هست!

۳ نظر
نقطه چین تا ارامش
۰۱ شهریور ۰۰:۲۱
سلام دوست عزیز به وبلاگ منم سر بزن تازه گردگیری کردم و ئوباره شروع به نوشتن

پاسخ :

سلآم،سپآس
سید مهدی
۰۱ شهریور ۰۹:۵۰
همیشه برای رسیدن به اوج زندگی , بدست آوردن آرزوی آدم نیست و چه بسا تحولات در کار و درس و زندگی باعث میشه یه راه دیگه ای وارد زندگی شخص بشه ودر آن راه انسان لذت کامل را ببره.شاید رسیدن به رشته ای دیگر یا حتی ترک کردن آن ما را وارد به دوره ای خاص از زندگی بکنه که در آن خوشبختی بوجود بیاید که در آنچه آرزو کرده ایم نباشد.لذا تو سعی و تلاشت را کردی و آنچه قسمتت است خواهی رسید.پس به سعی کن خستهگی وجودت را در بر نگیرد و به آینده ای خوب و عالی امیدوار باش

پاسخ :

سپآس از صحبت هاتون
ملت- حب
۰۱ شهریور ۱۴:۳۵
تلاشتو بکن
ولی اگر نشد بدون خیر خدا در چیز دیگه ایه
موفق باشی

پاسخ :

ممنون دخترجآن،تلآشم میکنم(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان