گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

مشهد، حرم ، ورودی باب الجوادتان

سلام حضرتِ عشق

برایتآن دنیا دنیآ حرف دارم آن هم کنآر خودتآن دقیقاً درمشهدالرضا...

مثلِ شب و روز هآیی که دعوت شدم آن هم برای 4روز

ولی یآدتآن هست،4روز بود اما بهترین سفر شد

گآهی کم میشود ولی کیفیتش بالآست

گآهی زیاد میشود ولی کیفیتش دل چسبت نیست

می بینی یه موقعه هایی برای بعضیا زیارت عآدت میشود و دیگر دلت حآلی به حآلی نمیشود

چقدر دلتنگ بهمن مآه94 هستم،23بهمن تا26 بهمن

قطعاً شبِ قدر برایم خدا نوشته بود و روزیم شد

قطعاً میخواستی عآشقم کنی و بعد دعوت شدم

میخواستی معرفتِ زیارت بدست بیارم و بعد کوله باری از معنویت و عشق از مشهدالرضا ببرم

هنوز اولین نگآهم به گنبد یآدت هست؟

یآدت هست،چقدر عآشقت شدم و دیوانه وار حس میکردم خآنه خودمآن است

مثلِ خانه ی پدری!

اصلاً دوست داشتم اونجا گم بشوم و بهآنه ای شود برای بیشتر بودن با امامم

یآدت هست وقتی نماز ظهر پآیین خوندیم و من همآنجآ شکر کردم

یآدت هست خواستم تا همه ی آنهآیی که نیامده اند بیایند

یآدت هست صلوات خآصه خودتآن و مآدرتآن

آب صحن تآن،نمک،کفشداری هآ وخآدم هآو شآل هآی سبزشآن

یآدت هست خندیدم وآرامش داشتم

صحن انقلاب را یآدت هست و قدم زدن هآیم

شب و سکوتِ من وهق هقِ گریه هآیم میآن روضه ی مآدر

یآدت هست چه موقعه دعوتم کردی؟

دقیقاًفآطمیه نزدیک بود

و

دعوت شدم!

باورتآن میشود همه چی بهترین بود،بهترین میزبآن بودی برایم حضرتِ عشق

و...

قطار حرکت کرد به سمت تهرآن نآآروم و من دلتنگ شدم!

چقدر دوستت دارم امام رضا(علیه السلام)

فکرنمیکردم اینگونه عآشقت بشوم تاابد مدیونت می مونم مطمئنم!

#دوستت دارم امام هشتم من

#برای تولد آقا 1صلوات  بفرست و تقدیم کن تولدتآن مبآرک

خیلی دلم هوای مشهدالرضا رو کرده،دلِ منو از دور زائر کنید

بپذیرید از راهِ دور سلام ودنیای عشقِ ودلتنگی منو...منی که یه عآلمه دوستتون دارم

#صلی الله علیک یاامام رضا(علیه السلام)_24مرداد95_نوکر[کلیک]

#یآعلی مدد


۲ نظر
مهدیه
۲۴ مرداد ۰۹:۴۲
سلام فاطمه جون خوبی گلم ؟ 
عیدت مبارک آجی جوووونم 
یا علی ....

پاسخ :

سلآم مهدیه جآنم خوبم شکر
مبآرک
علی یآرت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان