گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

آن گــونه تــــو را در انتــظارم که اگـر

مثلاً همین چنددقیقه ی پیش حرفـــ روزای گذشتهـ شد
یه موقعه هایی برمیگردی به پُشت سرت نگاه می کنی،میگی عجب گذشته ی باحآلی!
چقدر خوب ایستادم،در برابر هجوم مشکلآت با کمک خـــدا
یه موقعه هایی میگی آخ که چقدر احمق بودم که به "او" و "اوهایشآن" خوبی کردم وگذشت
وقتی سوار سرویس مدرسه و نگآهم به اتوبان شهید همت و بعدش وارد خیابان میشوی
دختر بچه ی کوچکی مثل کودکی هایت خنده کنان میدود و ناگهآن پرت میشوی به گذشته
چقدر دلم میخواد...
زندگی ایده آل و آرومم  رو آغاز کنم
بی خیآل از هر فکـــری از هر دغدغه ی مسخره و...
مثلِ اینکه اسباب و وسایل جمع کنم و برم شهری بنام "خوشبختی تا ابد"
خوشبختی برای بعضیا کنکور خوبست برای بعضیا همراه خوب برای بعضیا پدرومآدر وسلامتی و...
میدونی خوشبختی یعنی
من و خدا
من و خدایی که دوستم دارد ودوستش دارم حتی اگه غرق مشکلآت بآشم
بهش میگم عآشقتم که حواست به من هست
اینکه غرق مشکلآت بزرگ و کوچیک شدم یعنی حواست بیشتر به منه
یعنی بیشتر صدات کنم
یعنی بیشتر منتظر عکس العمل منی
میدونی خدا
من کم نمیارم،خسته میشم ولی هنوز#ایستاده!
به جرات میتونم بگم برای کنکور آماده نیستم و هنوز قطعی برایش آماده نشدم!!!
کنکوری که سآلهای قبل کلی درگیرش بودم و درموردش فکرمیکردم
"کنکور پایان زندگی نیست،بلکه پلی هست میآن مدرسه و دانشگآه"
تلآش و پشتکآر وتکرار و تمرین محض میخواهد وتمآم...!
موفقیت با موفقیت فرقی ندارد،وقتی یه چیزی دوست داشتی و بهش رسیدی
به اون فکرکن  و ببین چه روش هایی رفتی تا رسیدی بهش!برای کنکور هم همونه!
دلم میخواد بخوابم و بعد بلندبشم
ببینم دنیا بهتر شده
آرزو هآ چیده شدن و برآورده تا من بهشون برسم
یا نه اصلاً...
+قضیه من و "ع" حل شده بآشد
+قضیه کنکور و درس
+قضیه دل نگرانی هآی "م"
+قضیه "پ"
و...
بیشتر از همه اینهآ ذهنمو مشغول کرده و آماده ی درس نیست!!!
این یعنی مسخره ترین اتفاقِ ممکن که یه کنکوری آروم نباشه
رقیب هآی 96تجربی من،دستا بالآ...
و...
نیازمند برآورده شدن[فکرای ذهنم هستم] تا مثلِ بقیه آروم درس بخونم!
دلم برای درس خواندن هآی قبلاً تنگ شده...
#کمک_خدا،دختربچه ی بنام فآطمه نیازمند بهتر شدن حآلش هست

با مهربآنی بی پآیآنت منو سیراب کن،ای عشــــــق
#من سر سخت می مآنم و مهربآن مثلِ خودت
قول داده بودم،ولی کآش این افکار مسخره بگذار تا عملیش کنم
و لبخند را برایت بخرم
مصمم ولی همچنآن نیآزمند حضور بیشترت
# یا اَسْـــــمَعَ السّامِعِیـــــن


۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان