گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

دل از تو سیر نمیشود فقط اسیر میشود

از خوشی های جهان درد و غمت مارابس
از زیادی عطای تو کمت ما را بس
به قصد زیارت کربلای تو آقا:
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیک منی سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین.
أللهم الرزقنا زیارت قبر الحسین

#صلی الله علیک یا مظلوم یا اباعبدالله
#به هوای_حرم_محتآجم_التمآس دعآ
#اربعین مرا دعوت میکنی آقا...؟[همآن دخترِ دلتنگ]
#میدونم که پدر هستی برایم و من دخترت...[چقدر حرف دارم برایت ارباب جآن]
#هوای تو دارد این دل[ ارباب روز دختراست،روز دخترتآن مبآرک "حضرت رقیه (س)"]
#چقدر حرف برای گفتن دارم،کآش لآیق نگآهت بآشم برای...
•روزهایی خواهد آمد •که من نخواهم بود •ولی هنوز...دوستت خواهم داشت!【✿حســــــ ـین ✿】
[کلیک]_این عکس خیلی خوبه شآل سبز ونوکری اربآب می ارزد به تمآم دنیآ[کلیک]
#یآعلی مدد
افسران - به قصد زیارت کربلای تو آقـــــ ـــــا
۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان