گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

همه آرام گرفتند و شبـــــــــ از نیمه گذشت...

سال کنکور و این همه دغدغه ی اضافی

اصلاً سردرگمم

انگآر به یه جزیره ای دعوت شدم برای 1سآل

که همه امکانات دارم ولی بلد نیستم ازشون استفاده کنم

و

یک ذهن پُر از دغدغه های غیردرس

درس محوریت زندگی من نیست!

درس تمآم زندگی من نیست!

درس وسیله ای برای رسیدن به انتخاب

من امسآل دوتا انتخاب مهم دارم

که هردو تا آینده ی منو رقم میزنه!

و

این یعنی فاجعه!

#یادش بخیر_یه موقعه هایی از درس لذت میبردم ولی الآن واقعاً گیجم!

گیج

هنگ

ارور

همه ی اینا یعنی یک ذهن که آماده ی درس نیست!

وقتی یه اتفاق دیگه هم بهش اضافه میشه ومن نابود تر از قبل ایستاده ام!

دقت کردی

#هنوز_ایستاده ام!

کآش ذهنم فقط متمرکز درس بود،مثلِ "ک"

کآش همیشه برای رتبه ی اول شدن اشتیاق داشتم مثلِ "ک"

ولی...

اگه دغدغه ی اون مثلِ من بود،ذهنش هماهنگ کار نمیکرد

وقتی حس یه چیزی میگه

و

منطق یه چیز دیگه

واین یعنی عین سردرگمی!

دقیقاً سالی که مدت ها آرزوش رو داشتی و اینجوری و بااین سردرگمی!

چقدر فشآر فکری و روحی

و

فشآر درسی

هنوز نرسیده ام!

اینقدر درگیرم که حتی میخوام سوت پایان زندگی رو بزنم و بگم شاید امروز ایستاده ام

و فردا نه

پس بگذار ایستاده از دنیا بروم نه نشسته بر زندگی!

زندگی واژه ی عجیبی ست

زندگی را زندگی باید کرد،یعنی و...

هوووف

چقدر ذهنم حرف برای گفتن دارد

#خدا_کمک!

باز میآن این فکرها تنهآ شدم وخسته م از بس حرفای تکراری "پ" را شنیدم و

هنوز همآن جوری است

5سآل شنیدنش بس نیست؟

من خسته شدم،نجآتم بده!

نمیدونم حس میکنم بی خودی به دنیا نیومدم ولی میدونی دارم بی خودی زندگی میکنم

کآش زندگی یه نقطه ی اِستاپ داشت آن هم دستِ خودِ آدم بود!

مثلاً استراحت به خودت میدادی و از زندگی میرفتی بیرون و بعد یا می آمدی یانه!

#نمیدونم فقط میدونم سردرگمم!

هیچ حرفی به کسی نخواهم زد،غیر از خدا!

چون هیچ کسی نمی تواند کمک کند!

وقتی میگم"الله علی کل شیء قدیر"

یعنی به قادر بودنت ایمآن دارم و تو توانایی کمک به من رو داری!

پس بی خیآل کمک دیگران!

#خدایا منو داری کجآ میبری؟

و...

بازهم حرف!

#مدیر هم رفت و این یعنی عین ن ا ب و د ی!

شاید یک مداحی حآلم رو خوب کنه[کلیک]

#تولدت مبآرک مهدیه مرداد ماهی جآن!

#خدایا_شکرت

#یآعلی مدد


۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان