گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

به همین راحتی

«یاَیُّهَا الَّذینَ ءامَنوا کونوا اَنصارَ الله»
خدایا! من این خدمتی که میکنم، این ساعتی که در اداره هستم،
 این ساعتی که سر پُست هستم، این تلاشی که برای بهبود کار انجام میدهم،
 این پنج دقیقه‌ای که بیشتر از وقت مقرّر در اداره میمانم و کار انجام میدهم،
 این را برای تو انجام میدهم،
 فرصتی است برای اینکه کار شما برای خدا انجام بگیرد.
[سخنان حضرت آقا]
#مثلِ درس،کارهات برای خدا باشه همین و بس...!+به همین راحتی نصرت کن+[کلیک]
#قرآن یآدمان باشدحتی 10آیه
#عاقبت بخیر بشید و حاجت روابشید_التمآس دعا
#یآعلی مدد
۵ نظر
رفاقت به سبک شهید
۰۸ تیر ۱۹:۲۹
خیلی التماس دعا

پاسخ :

#حاجت روا بشی
محتآجم به دعآ
یآعلی
6338
۰۸ تیر ۲۰:۱۵
سلوم(:
آمدم...ههه!
اوخییییی!عزیییییییزم!!!آقاااااا(:(:(:(=

آورین آورین!فیزیک میخوانم قربه الی الله:دی

یا مهدی(:

پاسخ :

سلآم خآنوم
آفرین احسنت
به قول حضرت آقا"طیب الله انفسکم" برو بخون موفق بآشی

مهدی یآرت
علی رحمانی پور
۰۸ تیر ۲۰:۳۵
ممنون

پاسخ :

خواهش می کنم

یا فاطمة الزهراء
۰۸ تیر ۲۱:۴۸
خیلی پست دلچسبی بود
ان شا الله بهترینا نصیبت شه امشب
التماس دعا دختری

پاسخ :

از دل بود که به دل نشست
ان شآءالله،چه دعآی قشنگی کردی
#حآجت روابشی_محتآجم به دعآ
یآعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان